Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mam 150km(touring) serie, i jak mierzylem 3 razy to wyszlo mi 9,0 9,2 8,9. Ruszalem strzalem ze sprzegla przy 2000 obr i potem ciagnalem do ok 4000tys.(oczywiscie dsc calkowicie wylaczone - 5 sekund przytrzymany przycisk) W książce jest napisane ze 0-100 ma 9,5. Wszystko sie wyjaznilo pozniej, gdy zainstalowalem gpsa w telefonie - licznik w samochodzie przeklamuje mi o 4-5km/h(zawyza). Natomiast niepokojace jest to ze moj jezdzi tylko 216 licznikowe i to z gorki. A powinien 225 licznikowe wyciagnac. Ostatnio jak czyscilem EGR to rura byla troche tlusta, wiec zobaczymy czy czasem turbo nie pada.

pozdr

Opublikowano
Ja mam 150km(touring) serie, i jak mierzylem 3 razy to wyszlo mi 9,0 9,2 8,9. Ruszalem strzalem ze sprzegla przy 2000 obr i potem ciagnalem do ok 4000tys.(oczywiscie dsc calkowicie wylaczone - 5 sekund przytrzymany przycisk) W książce jest napisane ze 0-100 ma 9,5. Wszystko sie wyjaznilo pozniej, gdy zainstalowalem gpsa w telefonie - licznik w samochodzie przeklamuje mi o 4-5km/h(zawyza). Natomiast niepokojace jest to ze moj jezdzi tylko 216 licznikowe i to z gorki. A powinien 225 licznikowe wyciagnac. Ostatnio jak czyscilem EGR to rura byla troche tlusta, wiec zobaczymy czy czasem turbo nie pada.

pozdr

Do 200 idzie spokojnie ale potem żeby wyciągnąć te 20 więcej muszą być dobre warunki , ja jechałem raz 220 na autostradzie piotrkowskiej ale to już duzo , do 200 nie ma problemu , idzie spokojnie i nawet dośc szybko , nie próbowałem dalej ciągnąć bo żona nie spała ale i tak nie odczuła prędkości , co do GPS to u mnie też zaniża jakieś 5km/h jadąc np 150 na tempomacie bo tak najlepiej sprawdzić

Opublikowano

Oczywiscie ze przeklamuje licznik, ale w moim przypadku wyjasnilo sie dlaczego ma ok 0,5 sek lepiej do 100 niz podaja w książse serwisowej- bo tak naprawde zmierzylem od 0-95 a nie 100.

Apropos skrzyni i Vmax mam 6 biegow.

Oczywistym jest ze ciagla jazda 220km/h to nie jest to co diesel lubi, ale chyba kazdy nieraz lubi przedmuchac wydech, jak ma do tego warunki. Moj tak w miare przyspiesza 200 potem do ok 208 nie jest zle potem juz sie go trzeba prosic o te nastepne 8km. Oczywiscie wszystko z wylaczona klimą.

Dziwie sie tylko ze inne jezdza 225 a moja tylko 216. Mam opony 225x50x16 i jest to wskazanie licznikowe, wg gps 212.

Opublikowano
Ja mam 150km(touring) serie.... W książce jest napisane ze 0-100 ma 9,5.

to chyba sa dwie ksiazki bo w mojej pisze ze 8.9 :doh:

Opublikowano
a co się okazało u mnie, bylem na kompie i wyszedł , błąd czujnika ciśnienia doładowania. zamówiony nowy, w piątek mi założą, i zobaczymy czy to było przyczyną....
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Dżizys :shock: a nie ma mniej destruktywnych metod na sprawdzanie "czy coś jest nie tak" niż strzał ze sprzęgła i liczenie ile samochód idzie do setki? :duh: Podpięcie pod komputer chyba mniej kosztuje niż regularna wymiana sprzęgła?
Opublikowano

Przeciez kilka strzalow ze sprzegla nie rozweali go od razu, mozna troche delikatniej, ale tez szybko puscic. Przeciez chlopaki palą gumu naokraglo i naprawde te sprzegla sporo wytrzymują.

Natomiast jak wiadomo to wlasnie w dieslach bmw jest bardzo czesto tak ze komp nie wykazuje bledow, a osiagi znacznie odbiegaja od serii. Kazdy moj samochod sprawdzam w ten sposob i to dziala, niezaleznie czy to diesel czy benzyna. Jak zaczyna padac przeplywka brakuje 2 sek do 100. Ale na kompie wszystko ok - zero bledow. zaworki podcsnienia to samo. Ja lubie jak samochod trzyma serie niezaleznie czy ma 300tys czy 100tys przebiegu. Jak samochod powoli traci moc to kierowca tego nie odczuje.

Natomiast ciekawa sprawa z tymi osiagami do 100, czy tez masz touringa?

Moze cos zle sprawdzilem - sprawdze dzis jeszcze raz.

Opublikowano
Ja mam 150km(touring) serie.... W książce jest napisane ze 0-100 ma 9,5.

to chyba sa dwie ksiazki bo w mojej pisze ze 8.9 :doh:

 

może w którejś jest wynik od 0-96km/h tyle że wpisali jako 0-100 ale 0,5 sek. różnicy na 4 km to też dziwne

 

 

A sprawdzać czy silnik trzyma a serie to proponuję na hamowni podwoziowej w dużych miastach to dziś 50 zł za badanie. O wiele lepsze niż mierzenie stoperem :P

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
musze jechać na hamownie gdzieś w Krakowie , tak z ciekawości ale mam automat i nie każda hamownia jest przystosowana do tego

 

dokładnie, musi być odpowiednia hamownia i doświadczony personel

(OO)=== OO===(OO)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
słyszałem ze podobno mozna to tez sprawdzic w nastepujacy sposób mase pojazdu dzielisz przez ilosc koni co mam samochód. Sam nie robiłem bo nie jest mi to potrzebne.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.