Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z moją piątka,otóż falują jej obroty(800-500) na niskim biegu,czasami gaśnie silnik. Zostały wymienione przewody,świece,kopułka wraz z palcem i nadal to samo. to nie wszystko ! Z rury leci niezły dym,czasem białawy lub niebieski,stojąc w korku zadyma z tyłu się robi że szok. Wstyd jeździć po ulicach,bo patrzą jak co chwile auto jest odpalane i dym z dwururki leci. Zaznaczę,że auto zaczęło się sypać,jak zaczęliśmy wymieniać części,tzn pierw poszły do wymiany przednie wahacze,potem zawieszenie z tyłu,uszczelka pod głowicą również była wymieniana jakieś pół roku temu. Tak to jest,jak sie ruszy jedno to reszta części się upomina o wymianę. proszę,pomóżcie,bo mechanicy rozkładają ręce,nie wiem czy boją się podjąć robocizny czy bmw jest aż tak skomplikowane ! Jeden odsyła do drugiego mówiąc że mają urlopy i ludzi brakuje.
Opublikowano

dym może być oznaką połykania oleju, ale nie jestem mechanikiem więc nie powiem, Ci dokładnie, wiem ze swojego przypadku, jak dam po garkach mojej bumce to przy 6 tys czasem strzeli czarnym dymkiem, a na odcince potrafi osmalić spodnie dla zbyt ciekawych przechodniów :D , ja staram sie sam naprawiac autko, jakoś nie mam przekonania do mechaników, mam tylko zaufanego lakiernika, ale żeczy mechaniczne staram sie wymieniac sam.

falujące obroty to wina przepływki, krokowca, może masz zapchany filtr powietrza, nieszczelny dolot, posprawdzaj pierwszo te żeczy

Opublikowano
dym może być oznaką połykania oleju, ale nie jestem mechanikiem więc nie powiem, Ci dokładnie, wiem ze swojego przypadku, jak dam po garkach mojej bumce to przy 6 tys czasem strzeli czarnym dymkiem, a na odcince potrafi osmalić spodnie dla zbyt ciekawych przechodniów :D , ja staram sie sam naprawiac autko, jakoś nie mam przekonania do mechaników, mam tylko zaufanego lakiernika, ale żeczy mechaniczne staram sie wymieniac sam.

falujące obroty to wina przepływki, krokowca, może masz zapchany filtr powietrza, nieszczelny dolot, posprawdzaj pierwszo te żeczy

 

 

 

Silnik krokowy jest na pewno ok,był sprawdzany,filtr powietrza jest wymieniony. Została reszta do sprawdzenia. Jeszcze jedno,na pewno pali olej,bo ubywa go i sprawdzając dzisiaj jest poniżej kreski. Dwie świece były zalane olejem. A co myślisz o głowicy? czasami czuć,jakby nie paliła na wszystkie gary

Opublikowano
niechcem źle doradzić, nie znam twojego auta jak swojego, wiem tyle że jak głowica była już robiona, to wcześniej czy później i tak laśnie i tak, każdy może mi mówić że to gów... prawda, ale tak jest, co fabryka to fabryka, mi jak nie paliła na wszystkie garki, pomogła wymiana cewek, świec, i jest ok. Ale naprawde nie wiem jak jest u Ciebie, trzeba by było sprawdzić komprsje, uszczelniacze na wale, pierścienie, itp. mały remoncik, i bumka pewnie bedzie jak nowa. Ale szczerze mówiąc jesli naprawa bedzie Cie kosztować sporo, to lepiej opyl je, i poszukaj w lepszym stanie. takie jest moje zdanie
Opublikowano
pewnie że jak mam wydać tys to wole opylić bumke,ale kto mi kupi auto z nierówną pracą silnika ! jutro jadę na kompresję,bo podłączony do kompa nie wykazał błędów. Facet tylko powiedział,że wkrótce będzie trzeba wymienić sonde. Zeby było śmiesznie,to inny powiedział że chyba kata już nie mam,że został wycięty. Jak może działać sonda bez kata? gazu nie mam,preferuję zdanie"beemka gazu nie lubi".
Opublikowano
troche podreperuj małymi kosztami i sprzedaj, jeżeli ciągnie olej to mogą być pierścienie, chyba że jak zmieniali Ci uszczelke coś przeoczyli i mogła być laśnięta głowica, i teraz przez uszczelniacze zaworów przez klawiatórke Ci olej smiga.
Opublikowano
kompresja wykazała ze jeden gar nie pali. oby to nie pęknięta głowica,może tylko coś na gniazdach poszło albo uszczelka? nie wiem co o ty myslec :cry: dzięki za porady kolego,auto zostało u mechanika(tym razem dobrego). będą dzwonić.co do oleju to powiedz bo facet wymienił olej przy przebiegu 190tys i powiedział żeby wymienić po przejechaniu tys km. to prawda? na liczniku mam zrobione 217tys
Opublikowano
ja w swojej bumce zmieniam olej co 8 tys, albo 9 tys, szybko mi gasną lampki, bo dostaje dobre baty, a po naprawie zalej jakiś dobry pół syntetyk , ja mam valvoline max life 10w40, i moge polecic.
Opublikowano
Witam. Jakieś pół roku temu po naprawie auta wymieniono mi również olej,nie spytano mnie jaki mają wlać,potem patrzę a tam 15 W 40 BP. Facet chwalił,że jest lepszy niż Lotos. Powiedz mi,gdzie dostanę olej o którym piszesz. Wolę kupić olej taki jaki chce,a nie jaki mi wleją. Ile litrów wchodzi do 2.0 ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
troche podreperuj małymi kosztami i sprzedaj,

 

 

No tak.. jakie to typowo polskie. Świetna rada.. :mad2: Niech wpakuje kogoś na minę. A jak Tobie ktoś takiego podreperowanego szrota sprzeda to będzie też OK?

Opublikowano
Za dużo było w nią wpakowane żeby ją sprzedawać. Cały czas o tym myślę i chyba nie warto,bo ile można teraz chcieć za auto z 89 roku? Niby na wypasie ale zawsze rocznik robi swoje. Wolę nowszy i większy silnik wpakować niż opylać. No i jest kwestia sprzedania jej na części...Zobaczymy jak będzie chodzić po naprawie.
Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie do kolegi mam. To inny temat,chodzi o filtr paliwa. W bmw e34 są niby dwa tak? Jeden w pobliżu baku(wymienia się go wchodząc pod auto) a drugi to pod maską. Czy zapchany filtr może być również oznaką dławienia się auta?
Opublikowano
poproś mechanika żeby CI zamówił, bo allegro raczej odpada, w wchodzi około 6 litrów, kup 4 litry + 1 +1 litra, bo valvoline jest tylko w 4 i 1

 

Powiedz czemu allegro odpada? Gość ma sklep a olej jest oryginalnie zamknięty. Baniaczki są lane po 5 litrów i cena dobra bo 95zł a za litr 29zł.

Opublikowano
troche podreperuj małymi kosztami i sprzedaj,

 

 

No tak.. jakie to typowo polskie. Świetna rada.. :mad2: Niech wpakuje kogoś na minę. A jak Tobie ktoś takiego podreperowanego szrota sprzeda to będzie też OK?

 

to jest tylko moje zdanie, sam pakuje cały czas sporo kasy w swoje auto, zawsze przecież można miec w ostateczności takie wyjście,

 

a drugi filtr jest chyba w okolicach prawego nadkola

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz może schemat silnika do bmw E34?

 

 

Na REALOEM wiele się można dowiedzieć.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Witam. Moje bmw jest już na podjeździe od wczoraj. Nie zgadniecie co było :duh: PęKNIęTA DźWIGIENKA ZAWOROWA. Latała sobie po silniku odłamana. Zanim auto było oddane, tata mówił,że jest hałas w silniku,gdyby tylko zdjął pokrywę silnika i zajrzał byłby koszt kupna samej dźwigienki-40zł,a tak facet skasował 250 za robotę. :mad2: Tylko nie wiem czy poszła dźwigienka na ssącym czy na wydechowym,ale grunt że auto jeździ sprawne,bez duszenia i ciemnego dymu z rury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.