Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
PZ rozumiem ze brakuje Ci mocy w osemce :?:

Nie tyle brakuje mocy, co nie zawsze jest wtedy, kiedy bym zechciał. Może faktycznie krótszy dyfer ? Na chipa się raczej nie zdecyduję, choć to kuszące, bo nie wierzę aby tuningowanie chipem odbyło się bez szkody dla silnika w dłuższej perspektywie. I katalizatorów.

Z tego co na razie obserwuję porównując amerykańca i 8kę sztuka tkwi w konwerterze momentu obrotowego i szerszym zestopniowaniu skrzyni biegów.

 

Na spot przydałoby się lotnisko. Bardzo jestem ciekaw różnicy z chipem i bez.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

  • Odpowiedzi 249
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To pomyśl z dyfrem, jak Marcin miał standardowy to byłem zauważalnie szybszy, a teraz to oglądam tylko te ohydne remusy, ale mam nadzieję, że nie długo :mrgreen:

 

 

" - Czym jeździsz ?

- A M3ką

- A co to jest ?

- No BMW 3 ze specjalnym silnikiem i zawieszeniem zrobionym przez M Gmbh i... (dalej wykład)

- Znaczy się masz taką 316kę po tjuninku ?

- Nie po tjuninku, to taka sportowa full-wypas wersja beemki 3ki, kosztuje dwa razy tyle co zwykła ...

- No i czym się chwalisz, dupku żołędny ? Palant..."

 

- Czym jeździsz ?

- A M3ką

- A co to jest ?

- nie wiesz? palant....

 

:cool2:

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

- Czym jeździsz ?

- A M3ką

- A co to jest ?

- nie wiesz? palant....

:D :D :D :cool2:

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Ja wiem,że nie wszyscy muszą się znać na samochodach ale...

Jakiś czas temu po kupnie mojej 850 :

-O kupiłeś nową beemkę?

-No tak :)

-Myślałem ,że wolisz takie starsze i wyjątkowe beemki

-Wolę...ta jest dość wyjątkowa i ma już 18lat

-Aha

 

Mieszkam w małym mieście i jakie było moje zdziwienie gdy usłyszałem ,że pojawiła się druga i to czarna 850.Jak się okazało fachowiec pomylił 8 z Fordem Probe II :duh:

 

A tak w ogóle to już nie chce mi się rozmawiać z ciekawskimi ,bo 99% pierwszych pytań to "ile pali ?".

 

P.S. PZ myślę ,że by Ci się spodobała 850 z manualem,albo jeszcze lepiej CSi :wink:

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano

witam nowych kolegów, ulubieńców ósemek :)

-na ósemkę chorowałem od dłuższego czasu

-wcześniej jeżdziłem 525, ale to mnie nie satysfakcjonowało

-szukałem ósemeczki w Polsce z tego co było na allegro- większość z tych aut nie wymagała wkładu finansowego :lol:

-w ostateczności zdecydowaliśmy się na sprowadzenie auta

-znaleźliśmy autko w Holandii- 840 CI, Srebrna

-autko na zdjęciach wyglądało wiele lepiej, niż w rzeczywostości, no ale nie mogłem się już oprzeć :)

-autko tez wymaga niewielkiego wkładu finansowego :lol: :mad2:

-ale ogólnie jestem zadowolony

miałbym pytanie podczas prób w Holandii i po drodze autko po dodaniu gazu do dechy ładnie redukowało i wciskało niemalże w fotel(nie tak jak w 12v oczywiście :oops: ) w tej chwili jest problem, nie redukuje, pytałem w niemczech na forum co zrobić odpisali mi, że wystarczy jechać i zresetoać komputer u mechanika, czy to prawda? może ktoś z Wasmi pomoże??

pozdrawiam

Michał
Opublikowano

Jak się Wam podoba i niezłe kolektory.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i171.photobucket.com/albums/u301/scottyksm/Scott%20-%20BMW%20850/Scott%20-%20BMW%20upgrades/DCP_3560.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
miałbym pytanie podczas prób w Holandii i po drodze autko po dodaniu gazu do dechy ładnie redukowało i wciskało niemalże w fotel(nie tak jak w 12v oczywiście :oops: ) w tej chwili jest problem, nie redukuje, pytałem w niemczech na forum co zrobić odpisali mi, że wystarczy jechać i zresetoać komputer u mechanika, czy to prawda? może ktoś z Wasmi pomoże??

pozdrawiam

 

I jak tam udało się Wam dojść z tym kickdownem co się dzieje, czy nadal nie redukuje. Reset zrobisz sam, ale nie wydaje mi się, żeby to pomogło, choć na wiele rzeczy pomaga.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=17134&start=0

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

hej:) byłem w serwisie, podłączyli pod komputer, gościu powiedział, że jest padnięta jakaś część w skrzyni i że cały czas jeżdżę w trybie awaryjnym na 3 biegu. co według mnie jest niemożliwe, bo ruszając auto nie jest zbyt zrywne, ale trzyma mi cały czas obroty na 2000. najszybciej jechałem ostatnio 230 km/h no i chyba na 3 biegu byłoby to nie możliwe...

wybieram się do Poznania do mechaników, rozważam 2 opcje:

-Teodor Myszkowski w Swadzimiu, podobno jest ok

-i jakiś w Spławiu, obok poznania,

z tym, żemają dość odległe terminy, ale podobno są dobrzy, chyba że Wy macie namiary na jakiś dobrych mechaników od skrzyni automatycznej z Poznania lub okolic.

Michał
Opublikowano
Wg e31.net twoje przelozenie na trojce wystarczy do 161km/h. Na czworce pojedziesz do 250km/h. Nie czujesz czy skrzynia zmienia biegi? Ewentualnie posłuż sie obrotomierzem w celu sprawdzenia tego.
Opublikowano
Wg e31.net twoje przelozenie na trojce wystarczy do 161km/h. Na czworce pojedziesz do 250km/h. Nie czujesz czy skrzynia zmienia biegi? Ewentualnie posłuż sie obrotomierzem w celu sprawdzenia tego.

 

jeżeli wciskam spokojnie gaz, bez szaleństw, to trzyma cały czas od 1500 do 2000max obroty. chyba ze przekraczam 100km/h. a jak wciskam gaz praktycznie do dechy, to zbiera mi z dołu i zaczyna ciągnąć dopiero przy 4000 ale to jest jakoś 150 km/h.

Michał
Opublikowano
Chodzi o to raczej czy czujesz, że samochód zmienia bieg. Np. wciskasz gaz do dechy i przy pewnej prędkości powinno zmienić bieg na wyższy w momencie osiągnięcia maksymalnych obrotów. Czy jest tak, że ruszasz i masz bardzo niskie obroty i się słabo zbiera i dopiero przy 150 masz te 4000 obr. Też inaczej zadam pytanie czy poniżej tych 150 km/h widziałeś kiedyś na zegarze 5500 obr. ??? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
W e38 padla mi kiedys skrzynia steptronic i mialem takie objawy jak piszesz + klopoty ze wstecznym, szarpania itp. Nie jestem juz dokladnie pewien bo minelo juz sporo czasu od tego incydentu ale tryb awaryjny blokowal mi raczej czwarty, a nie trzeci bieg na stale...
Opublikowano
Chodzi o to raczej czy czujesz, że samochód zmienia bieg. Np. wciskasz gaz do dechy i przy pewnej prędkości powinno zmienić bieg na wyższy w momencie osiągnięcia maksymalnych obrotów. Czy jest tak, że ruszasz i masz bardzo niskie obroty i się słabo zbiera i dopiero przy 150 masz te 4000 obr. Też inaczej zadam pytanie czy poniżej tych 150 km/h widziałeś kiedyś na zegarze 5500 obr. ??? Pozdro.

 

5500 obrotów, to widziałam dopiero przy 220km/h, nie czuję zmiany biegów., ciągnie cały czas płynnie.

Michał
Opublikowano
W e38 padla mi kiedys skrzynia steptronic i mialem takie objawy jak piszesz + klopoty ze wstecznym, szarpania itp. Nie jestem juz dokladnie pewien bo minelo juz sporo czasu od tego incydentu ale tryb awaryjny blokowal mi raczej czwarty, a nie trzeci bieg na stale...

 

tak jak piszesz, tak mam, zawsze włączam wsteczny jest szarpniecie i auto ciężko się buja do przodu. w poniedziałej jadę do mechanika w Poznaniu, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Michał
Opublikowano
MArcin 850i a może przypominasz sobie co tam dokładnie miałeś zepsute??

 

Na pewno byl wymieniany kosz i chyba tarczki. Ty nie szukaj mechanika samochodowego, tylko speca od automatow :(

Opublikowano
MArcin 850i a może przypominasz sobie co tam dokładnie miałeś zepsute??

 

Na pewno byl wymieniany kosz i chyba tarczki. Ty nie szukaj mechanika samochodowego, tylko speca od automatow :(

 

wiem, wiem, z tym mechanikiem to jest tak, że jest 2 kolesi najbardziej polecanych w Poznaniu od skrzyni automatycznych, no i do nich właśnie jadę.

a jak myslisz jaki to może być koszt wymiany tego kosza i tarczek?? jeśli to akurat bedzie u mnie...

Michał
Opublikowano

właśnie wróciłem od mechanika, a właściwie od elektromechanika. śmiać mi się chce, bo mechanik z Konina chciał mi rozbierać skrzynię biegów, po mimo tego, że sprawdzał na komputerze :mad2:

co się dzisiaj okazało, podłączył mi elektomechanik auto pod komputer w Poznaniu. kazał przyjechać za 3 godzinki. podjeżdżam auto zrobione.

:duh: przyczyna: zwarcie w przełączniku w sterowaniu od lusterek :mad2: no wiece ten mały jojstick na drzwiach. wisi to na jednym bezpieczniku ze skrzynią biegów, spryskiwaczami i jescze trzema punktami-nie pamiętam jakimi. wymiana przełącznika + komputer koszt 350 zł :dance:

teraz autkiem mogę jeździc :D

Michał
Opublikowano
I co teraz to dopiero śmiga, niestety w ósemce musisz być przygotowany na tego typu akcje, coś co pozornie nie ma z czymś wspólnego jest powodem awarii, ale takiej akcji to ja jeszcze nie słyszałem. Miłej jazdy. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.