Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dziś pojawił się u mnie problem z hamulcami i sprzęgłem, mianowicie chodzi o to że jechałem sobie na działke i nagle hamulce bardzo osłabły, przy czym od razu na niskich obrotach zaczeło szarpać. Po dojechaniu zajżałem w zbiornik od płynu hamulcowego a tam sucho więc dolałem na pół stanu ale nie odpowietrzałem układu. Po powrocie do domu płyn był poniżej minimum i całą droge powrotną dalej szrpało i prawie brak hamulcy. Z tego co weim to sprzęgło jest hydrauliczne więc nie ma mowy chyba o zbiegu okoliczności żeby i to i to naraz sie skończyło więc co może być problemem w mojej sytuacji...??
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano

Witam

O ile sie nie mylę to siłownik sprzęgła zasilany jesz z zbiorniczka płynu Hamulcowego , to by tłumaczyło ubytek płynu jak siłownik jest nieszczelny, możliwe ze zaniedbania były tu powodem usterki jak sama Awaria. Skoro jest Ubytek Płynu to powinno być miejsce w którym on sie wydostaje z układu wiec można poszukać.

Opublikowano
Miałem kiedyś podobny problem jak jeżdziłem manualem 525i. W moim przypadku pekł wężyk od płynu i objawy były identyczne bo jak zauważył kolega powyżej płyn hamulcowy służy rownież do sprzegla hydraulicznego. Po wymianie wężyka odpowietrzeniu itd ja ręką odjął.
Opublikowano
Właśnie w tym problem że nie widać żeby gdzieś płynu ubywało!! Zaraz pojade do mojego mechanika od BMW i sprawdzi i może od ręki usunie awarie. Jak bede wiedział co mu dolega to dam znać co się stało i jaki koszt tak żeby inni też mogli na przyszłość wiedzieć
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Sprawdz jeszcze wąż podciśnieniowy z dolotu do serwa bo właśnie problem z wolnymi obrotami może być spowodowany zasysaniem lewego powietrza (pęknięty wąż) oraz brak podciśnienia w serwie - słabe hamulce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz jeszcze wąż podciśnieniowy z dolotu do serwa bo właśnie problem z wolnymi obrotami może być spowodowany zasysaniem lewego powietrza (pęknięty wąż) oraz brak podciśnienia w serwie - słabe hamulce.

 

No tak ale nie tylko wężyk może nawalić.

Może być padnięte servo i uszczelnienie pompy.

A płyn zbiera się w servie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.