Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Posiadam silniczek N42B18. Panowie z serwisu powiedzieli że to prawdopodobnie kwestia oleju. Wymieniłem na Castrol Magnatec 5W40. Miało się poprawić po przejechaniu jakiegoś tysiąca kilometrów. Na razie nie ma efektu. Dodam że auto ma przebeg 100k km. Proszę o jakieś konkretne rady! :cry2:

Opublikowano

ja miesiąc temu zmieniłem olej na Valvoline 10w40,po kilku dniach zaczął klekotać jeden popychacz.Wcześniej był zalany Shell Helix 10w40.Zrobiłem 2tys km ,nalałem Motor Flush(jakiś oczyszczacz silnika)i wylałem świństwo(Valvoline).Teraz poszedłem na całość :D i zalałem Shell helix 5w40,zrobiłem 30 km troszke agresywniej niż zwykle i się uspokoił.

Jeśli po 1000km nie przestał ci klekotać to obawiam się że któryś popychacz(jeden lub więcej) może trzeba wymienić,o ile to jest to.

A little piece of heaven in my hands
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Kolego tu olej nie pomoże. Jest trafiony Vanos. I największy problem z tym że tylko FOTA może to naprawić. Bo do naprawy jest potrzebne narzędzie do tego silnika i nikt tego nie ma :(
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam kolegów,

 

Dopiero kilka dni temu podczas nieobecności zony udało mi się pojechać do mechanika. Okazało sie po diagnostyce że to jest łańcuszek. Vanos na szczęście cały. Uf... Kosztowało mnie to 1500zł. Cykanie od łańcucha ustało. No i na tym niestety nie koniec moich problemów. !!!!!Nadal jest słyszalne klekotanie. Mechanik stwierdził że to może być tłok. Jestem w szoku. No bo niby w silniku o przebiegu 120k km!!! Teraz mam pewne wątpliwości czy ten przebieg jest oryginalny. No ale to juz moje zmartwienie. Mechanik stwierdził że koplet 1 tłoka to koszt 650zł, jak robic to wszystkie. Jestem totalnie załamany. Moge umieścić dzwiek tego klekotania. Może ktoś ma inny pomysł co to może być. Nie wiem co robic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Umiesc filmik z dzwiekiem ,swoja droga jak mechanik doszedl do tedo ze to tlok?wrozbita czy co i skad wie ze tylko 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem e46 z tym silnikiem, u mnie i wielu innych posiadaczy tego silnika tez wystepowal klekot, nie wiem co bylo przyczyną bo pozbylem sie autka ale wadą tych silnikow sa problemy z przeskakiwaniem łancucha rozrzadu + problemy z valvetronikiem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O problemach z lancuchem to slyszalem ,ale tylko w serii 1 z silnikiem 1.6. W e46 pierwszy raz slysze. :8)

 

Ja czytałem o tych problemach N42 tu na forum i na http://www.bmw-sport.pl/ i sam doswiadczylem tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.