Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie odnośnie spreżyn obniżających do e36 1.8, a mianowicie zakupiłem ostatnio felgi 225/45 17 i chciałbym obniżyć delikatnie przód, bo jak wiadomo seryjny jest trochę wysoki, no i zastanawiam się nad -30 albo nad -40mm. Może ktoś doradzić? Nie chciałbym, żeby był zbyt nisko...

Pzdr

Opublikowano
Ja Ci podpowiem tyle, że przy sprężynach obiżających bardziej niż 40 mm powinno się stosować amortyzatory o skróconym skoku.
Opublikowano
na seryjnych amortyzatorach mozesz maksymalnie mozesz obnizyc -40 mm, jesli bys chcial obnizyc -50 lub - 60 mm to wtedy nalezy stosowac amortyzatory o skroconym skoku.

Bardzo Mądry Wybór :)

-OO=[][]=OO-


Nie sztuka zabić muche przednią szybą :)

Sztuka zrobić to boczną :D

Opublikowano
Z tego co wiem, to jak załozysz -40 to koło bedziesz mial na równo z błotnikiem i tak jak mowil kolega, do -40 jeszcze moga byc normalne amorki powyzej -40 juz sportowe, pozdawiam ;)
Opublikowano
Ja mam 16 cali i profil 50. Mam obniżenie 40/40.stoi równo. Jak obniżesz tylko przód to auto może wyglądać jak polonez po naginanych resorach. Ja bym polecił 40/20 albo 40/30. Ale bardziej to pierwsze bo to wkońcu 17 cali i powinieneś być zadowolony. Moja wisi 10cm nad ziemia mieżąc przy progu przy przednim kole i p tylnym kole próg jest 13cm nad ziemią. Popieram to co mówią chłopaki ponad 40 to jóż sportowe amorki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.