Skocz do zawartości

wymiana lacznika elastycznego walu - robil ktos? FOTO


Stelmacher

Rekomendowane odpowiedzi

witam

ostatnio podczas ruszania slyszalem metaliczny stukot spod auta i po wiezdzie na kanal okazalo sie ze to lacznik elastyczny walu czesc z nr 2 na zdjeciu

http://static.bmwfans.info/images/epc/OTIxNDVfcA==.png

kupilem LEMFÖRDERA za ktory dalem 280 zl i teraz zastanawiam sie czy dam rade sam to wymienic?

moze ktos wiemienial to by mi powiedzial na co mam zwrocic uwage przy wymianie

bo szczerze mowiac nie lubie oddawac auta do warsztatu no chyba ze w ostatecznosci

 

pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

Edytowane przez Stelmacher

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja to zmieniałem.

To się nazywa łącznik elastyczny wału.

Nie miałem większych problemów z wymianą ale u mnie jest inny silnik więc nie wiem czy tak samo się to robi?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez zmieniałem i pozatym podpore wału nie mam zdj , wał musisz wyjac całkiem chyba ze Ci sie uda , ale nie sadze poniewaz jak widzisz na rysunku jest tam wpust , ktory przechodzi przez ten łacznik , pozatym to nic trudnego

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ja tez zmieniałem i pozatym podpore wału nie mam zdj , wał musisz wyjac całkiem chyba ze Ci sie uda , ale nie sadze poniewaz jak widzisz na rysunku jest tam wpust , ktory przechodzi przez ten łacznik , pozatym to nic trudnego

 

Mi się udało bez wyjmowania wału. O tyle dał się odsunąć < na siłę>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest cały gumowy. Metal obwinięty jest jakimiś włóknami i to wszystko zalane jest gumą, jak Ci się wytrze to rzeczywiście dzwoni metalicznie. Wymiana jest dość prosta, poradzisz sobie :)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
i przy rozłączaniu wału pamiętaj żeby zaznaczyć sobie jak był ułożony bo może później bić...

 

Do wymiany tego łącznika nie trzeba rozłączać wału.

Chyba , że chce wymienić też podporę wału.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.