Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja z tylu mam 245/45/17 a z przodu 225/40/17 i wszystko jest ok nigdzie nie obciera ale to tez duzo zalezy od et felgi ja mam akurat 20 wiec jest na styk ( wieksze juz nie wejda) ale szczerze mowiac odrazam wszystkim takie szerokie laczki na nasze polskie drogi , wpadasz w koleine po tirze to jedziesz jak po szynach , nastepne zaloze maks 225 lub 215 szerszych juz , natomiast na rownej drodze prowadzi sie cudnie i auto zyskalo znaczaco na starcie przyczepnosci ( wczesniej mialem 205 to do 3 biegu wlacznie kola tak mocno buksowaly ze ledwo co sie samochod poruszal , oczywiscie przy ostarym starcie) a teraz na 1 zakreci moze z 3 obroty i idzie jak pocisk ;)

 

pozdrawiam

Opublikowano
ale ty masz 2.0 a ja mam 2.5 a to jest wielka roznica

 

Do 328i szły w serii 205 a w porównianiu do 325i to też jest wielka róznica.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

jakbym mial lyse na maxa opony to by sie jeszcze lepiej kleil do suchego asfaltu , nieprawdaz ?? :duh:

 

powaznie na oponach 205 ( co prawda byly z 2003 r) moze to mialo jakis wplyw na to , ale jak robiles strzal ze sprzegla przy okolo 6 tys obrotow to 1 i 2 stales w mijscu ( bez hamulca ) a na 3 lekko zaczynal odjezdzac , a teraz przy 245 na 1 przy szybkim stracie przy okolo 4 tys obrotow lekko zapiszczy i odrazu lapie przyczepnosc a jak wrzucam 2 to tylko lekki uslizg i idzie dalej do przodu , no ale po naszych drogach na takich oponach jezdzi sie fatalnie , nie mowiac juz o tym ze jak sie leci okolo 120-140 i wpada sie w koleiny po tirze to jest masakra , nie mowiac juz o hamowaniu w takiej koleinie :mad2: :mad2:

 

pozdrawiam

Opublikowano
jakbym mial lyse na maxa opony to by sie jeszcze lepiej kleil do suchego asfaltu , nieprawdaz ?? :duh:

 

Hehe odpowiem pytaniem na pytanie. Czy w takim razie skoro łyse opony tak dobrze się kleją drogi to auto z łysymi oponami zatrzyma się szybciej niż to z nowymi ? :D Kolego zastanów się co piszesz :lol: A co do buksowania na 1 i 2 nadal nie wierze, bo sam posiadam 325Ci i nie ma szans stojąc w miejscu, żeby ruszyć w miejscu i piszczeć na jedyne a później i dwójce i stać w miejscu, baa nie da się tego zrobić nawet powoli odjeżdżając po prostu w pewnym momencie na 1 auto łapie przyczepność i jedzie ;) Oczywiście zrzucając szybko na 2 może się jeszcze lekko uśliznąć ale nie ma mowy o staniu w miejscu z zapiętym drugim biegiem.

 

Ps. Auto mam sprawne ;)

Opublikowano

wezmy to na chlopski rozum , jesli opony sa totalnie lyse i przypominaja tak zwane "slicki" to maja mnijsza przyczepnosc niz nowe ( zakladamy ze mieszanka i sklad gumy sie nie zmienil opona nie sparciala itp ) , to powiem Ci ze nie wiem co robiles w szkole ale chyba lekcje fizyki notorycznie opuszczales , nowe oczywiscie lepiej sie trzymja ana mokrym i wilgotnym asfalcie bo poto jest bienik opony aby miala ktoredy woda uciekac , a nie poto zeby byla wieksza przyczepnosc, i wieksza powierzchnia styku opony z asfaltem tym wieksza przyczpnosc ( na tej zasadzie dzialaja szersze i wezsze opony) , a propo twojego samochodu czy ty przypadkiem nie masz ESP , ktore uniemozliwia Ci buksowanie kolami ?? :roll: , a moze juz silniczek niedomaga , nie wnikam , wkazdym mac razie u mnie w bmw e36 325i jak mialem opony 205 zalozone to w mijscu moglem palic kapcia na 3 biegu ( uzywajac hamulca) a teraz musze sie mocno natrudzic zeby stac w mijscu na 2 biegu

 

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
Mam DSC, które da się całkowicie wyłączyć a mój silniczek na pewno sprawuje się dużo lepiej niż twój :mrgreen: A co do opon to trudno, nie będę Cię przekonywał skoro i tak masz swoją teorie, swoją drogą błędną moim zdaniem ;) Edytowane przez ShakeIt
Opublikowano
hi, hi a umnie po wyłączeniu esp, co najwyżej lekko zabuksóje i to tylko na mokrym :twisted2:

 

Musisz wymienić opony na stare i łyse :mrgreen: :twisted2: Tzn. że w żaden sposób nie da się pobawić takim 4x4 ? Nawet w zimie ? :( :mrgreen:

Opublikowano
hi, hi a umnie po wyłączeniu esp, co najwyżej lekko zabuksóje i to tylko na mokrym :twisted2:

 

Musisz wymienić opony na stare i łyse :mrgreen: :twisted2: Tzn. że w żaden sposób nie da się pobawić takim 4x4 ? Nawet w zimie ? :( :mrgreen:

 

:cry2: :cry2: fakt drifting to nie dla mnie

Opublikowano

Łyse opony mogą się lepiej trzymać na idealnie gładkim i suchym asfalcie - taki praktycznie nie występuje u nas. Przy chropowatej nawierzchni bieżnik spisuje się lepiej, bo ma za co "łapać".

 

A 4x4 można się pobawić, ale nie w Warszawie, bo tu śnieg nie występuje :lol:

Opublikowano

ale kolega juz dodał ze stoi w meijscu na hamulcu... i jeszcze moze ma amory od produkcji auta nie wymieniane... i slizga sie i slizga...

jak dla mnei cos masz nie tak z autem...ze Ci tak nei łapie przyczepnosc... moze nei masz zbierznosci... i nie lapie Ci całą oponą...

według mnie nie jest tu sprawa super silnika... , bardziej jakiejs usterki np. w zawieszeniu...

245 jak do e36 to chyab za duze...

tak jak pisze saku... nie za szerokie nie za waskie..powierdzam ze225 to max

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
jeżeli ktoś chce jezdzić 50km/h i pokazywać swoje extra lacze to 245 będą w sam raz,ale do normalnego jeżdżenia gdzie na naszych drogach królują koleiny po prostu się nie nadają.Ja wybrałem 205 bo już przy 225 było za dużo roboty z utrzymanie prostego toru jazdy.
A little piece of heaven in my hands
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak ktoś dużo jeździ i ma trochę rozsądku wybierze 205, ładnie prezentują się w 3-jkach 215-225. Wyżej czyli np: 245 to już fantazja, a auto wygląda raczej śmiesznie. Uczciwa opona 205 w aucie 150-200 konnym spokojnie poradzi sobie z przeniesieniem mocy na asfalt. O ile auto ma oczywiście sprawna zawiechę, a przede wszystkim amory.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.