Skocz do zawartości

318, M40 - tarcze hamulcowe- debata ;)


zaba84

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Wiec tak, posiadam BMW e36 z 1991roku o pojemnosci 1.8 M40.

Z przodu mam tarcze niewentylowane.

Z tylu tez mam tarcze niewentylowane.

Przymierzam sie do wymiany klockow a co za tym idzie odrazu tarcz bo mam juz ok 2mm rancik na tarczach itp.

Wiec teraz dowas pytanie koledzy:

 

1.) Czy duzo jest roboty zeby zalozyc tarcze wentylowane i czy beda leprze niz te niewentylowane??

 

2.) Jaka firme polecicie?? Wiem ze wiekrzosc pewnie ATE lub ZIMMERMAN lub inne znane, ale czy oplaca sie zainwestowac w jakis zestaw z allegro mniej znanej firmy??

 

3.) Czy jak cus to zmieniac na tercze wentylowane czy pozostac przy niewentylowanych tylko zalozyc jakies naicinane.

I czym te nacinane sie roznia i jakie wlasciwosci maja niz te zwylke??

 

Bede bardzo wdzieczny za zabranie sensownego glosu w tym temacie ;) ;) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Taka zamiana to spore koszta bo nie tylko tarcze trzeba zmienić.

Zaciski też niestety.

No i pytanie o sens tego zabiegu.

Producent wylicza wielkość i rodzaj hamulców do mocy i masy pojazdu i raczej wie co robi?

Ale jak kto tam chce.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.