Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem BMW kombi 318tds z 97 roku i aktualnie je sprzedaję ponieważ chciałbym odświeżyć rocznik.

Jaki silnik forumowicze polecacie za cenę auta 5000euro w wersji 3.

Będę bardzo wdzięczny za sugestie ponieważ nie chiałbym kupić nieudanej konstrukcji.

Wolałbym coś żwawszego zdecydowanie o pojemności około do/około 2 litrów.

A moż elepiej Audi A3 1.9TD :mrgreen:

Dzięki z góry wielkie!

Opublikowano
jeżeli coś szybszego to Audi 1.8T ale to benzyna , poza tym BMW jest chyba większe jak A3 no chyba że compakt :) poza tym silnik do 2 litrów bo kasy braknie na akcyzę
Opublikowano

Chcesz odmłodzic rocznik ale za tą kasę to o E46 nie ma co myślec.

Fajne E36 kupisz ale też będzie to coś koło rocznika 97 więc bez sensu.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano (edytowane)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=66579291&__lp=15&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&minPrice=4000&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=pl&pageNumber=15

 

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=64444603&__lp=15&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&minPrice=4000&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=pl&pageNumber=11

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=66536273&__lp=15&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&minPrice=4000&maxPrice=5001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=pl&pageNumber=11

 

Pytanie rozchodzi się o silnik. Jaka jest najlepsza konstrukcja jeśli chodzi o bezawaryjność. Któy najbardziej się sprawdził.

Bo np. poprzednie generacje diesla 1.8 i 2.5 były porażką BMW przez duże p. Moja opinia poparta jest własnym doświadczeniem ponieważ właśnie mam podobny silnik oraz rozmowami ze znajomymi mechanikami.

Edytowane przez PKC
Opublikowano

Fajne E36 kupisz ale też będzie to coś koło rocznika 97 więc bez sensu.

Dokładnie jak wr75010 napisał. 3 w nowszej budzie możesz szukać mając ponad 20 tyś nawet bliżej 30tys. Wiem bo sam się zastanawiałem niedawno ale wybrałem e39. Jestem zadowolony z zakupu i z wyboru. Dozbieraj kasę i poszukaj sobie 318i w e46 (1,9) jesli nie chcesz duzego motoru.

P.S. skracaj linki bo zobacz jak się forum rozjeżdża!

Opublikowano

Drugi po tuningu zewnętrznym i za cofanie przebiegu już nie będziesz musiał płacić, a pierwszy ma za to ekstra wyposażenie pod maską (motorschaden).

A pierwszy to jak za darmo :mrgreen: .

Daj sobie spokój z taką zmianą.

Opublikowano
HEHE w pierwszym to się im chyba zdjęcia samochodów pomyliły, pomaż sobie że ta cena jest realna za ten rocznik. 2 i 3 owszem cena jest realna, sam kupiłem E46 318i z 1999 roku za 5300 euro + opłaty ,ale to nie był koniec wydatków (a samochód nie był bity). Powiem ci tak w dobrym stanie 1998 rocznik to tak od 5500 + opłaty. Poniżej tej sumy zapomnij o dobrej E46.
Opublikowano

Ogłoszenia wkleilem pierwsze lepsze nie zastanawiając się zbytnio :mrgreen:

Dalej jednak czekam na meritum o ile możliwe - silniki!

Opublikowano
Powiedzmy, że będę miał więcej ale to niewazne bo interesuje mnie Wasze zdanie na temat silników z lat 2000-2005 oraz drugiej połowy lat 90tych.
Opublikowano
Powiedzmy, że będę miał więcej ale to niewazne bo interesuje mnie Wasze zdanie na temat silników z lat 2000-2005 oraz drugiej połowy lat 90tych.

najlepszy jest silnik 3.0d,jak juz pewnie wiesz zdobyl kilka razy tytul engine of the year, ale dwulitrowy diesel tez jest niezly,szczegolnie ten 150 konny.co do benzyn sie nie wypowiadam, bo sie nie znam.piszesz ze chcesz odswiezyc rocznik,no to raczej kup e46,bo co to za zmiana z e36 na e36?

Opublikowano
sylwo78 ale za co ?? zobacz ile ma autor na to auto , ja jak mam tyle to jadę na południe europy odpocząć 14 dni bo kwota w sam raz ale na E46 ?? no nie :duh: jeszcze z takimi silnikami jak piszesz
Opublikowano

Ok dzięki.

Zadam pytanie inaczej.

 

1.Chcę kupić w starej budzie z 95 roku BMW do 2 litrów pojemności.

Jaki silnik polecacie i dlaczego.

 

2.Chcę kupić bmw z 2005 roku do pojemności 2litrów.

Jaki silnik polecacie i dlaczego?

Opublikowano
Wszystkie silniki BMW są dobre, byle były zadbane (doinwestowane) i sprawne. Jeśli będziesz szukał najtańszego egzemplarza byle był nowszy to możesz potem dużo kasy w niego władować i dalej mieć szrota.
Opublikowano

Zgadzam się. To są podstawy. Znam je.

Ale jak jest zła konstrukcja to nic nie pomoże.

1.8td albo 2.5 który defacto różni się szczegółami od 1.8 jest wielką porażką inzynierską którą o dziwo zaimplikował Opel do swojego modelu ,swojego czasu, i dobrze też na tym nie wyszedł.

Szukam czegoś konkretnego jak np. niezniszczalny silnik lat 90-tych c20ne GM-a.

Opublikowano
dokładnie , te TDSy takie są ale w Omedze to jeszcze większa porażka była , ja nie widzę innej opcji jak 2.0 benzyna , to auto będzie miało prawie 13 lat !!
Opublikowano
Mam paru kumpli którzy mają tds-y (1.8, 2.5 w e36, e34, e39 i e38) i tylko jeden jest nie zadowolony z tego silnika i ma z nim problemy. Koleś ten kupił e34 z 93 za 3500, wymienił trzy pompy, zamiast jedną porządnie zregenerować i leje do zbiornika co mu popadnie. I taki jest tylko problem z tds-ami, że nie znoszą traktowania jak ruski traktor. BMW zawsze robiło wyrafinowane konstrukcje, które nie lubiły prymitywnej i amatorskiej obsługi. Tak jak już parę osób powiedziało największą wadą BMW są obecni lub poprzedni właściciele.
Opublikowano
bo tak jest , identyczną opinię mają silniki w Audi czyli 2.5TDi , kupują tanio , zaniedbane z przebiegami ponad 500tyś km , oczywiście wyświetla im max 190tyś km :mrgreen: i potem płaczą że pompa , że turbina i inne.Znajomy też miał problemy z TDS'em , w E39 ale sprzedał jakoś a sporo włożył w nie i już skapitulował
Opublikowano

Ok. 2.0:D

Jaki rzeczywisty apetyt ,Panowie Beemowcy, ma taka dwulitrówka?

 

. BMW zawsze robiło wyrafinowane konstrukcje, które nie lubiły prymitywnej i amatorskiej obsługi.

 

Poważna teza. Czym poparta?

Hm.. A jaki silnik toleruje prymitywną obsługę?

Opublikowano
Ok. 2.0:D

Jaki rzeczywisty apetyt ,Panowie Beemowcy, ma taka dwulitrówka?

 

w/g mnie jak bym taki wybrał to jakieś 10 w trasie to lekko :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.