Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Otwarty puszcza 'bokiem" całe spaliny, zamknięty puszcza spaliny pełną parą na wirnik turbiny i przeładowuje

 

Przeciez komp dawno bedzie o tym wiedzial ?

 

Jak przeładuje to komp da w tryb awaryjny a jak nie doładuje to nic nie zarejestruje analogicznie do E46.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Jest możliwe że mam zapieczoną gruszkę po niespełna pół roku po regeneracji turbo?

Powinna być przecież w całości wyczyszczona i przesmarowana włącznie z gruszka. Dodam, że świeżo po regeneracji szału nie było. Od tamtej pory walczę czemu z auta zrobił się muł.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,mam problem z swoją 330d gdyż nie wiem czy tak ma być ale cod 1000 do 2900 ciagnie nie zbyt mocno lecz gdy chwyci 3000 obrotów to ciągnie aż miło,teraz pytanie czy tak ma być i czy wymiana wężyków,czyszczenie zaworków,cięgna tej gruszki oraz egr jest potrzebne?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie no 3.0 ciagnie od dolu jak szalona wiec tak byc nie moze

 

zacznij od przeczyszczenia zaworko, nic nie kosztuje, gdzies to opisywalem u siebie w watku, link masz w podpisie, a potem szukaj dalej no i drozej rzecz jasna, powodzenia

Opublikowano

jednak poczytać warto,poczyściłem dziś zaworki,czujnik w kolektorze ssącym był zapchany nagarem,egr tez wyczyszczone,zmienione wężyki i co najważniejsze wymieniony zbiorniczek podciśnieniowy koło turbiny bo była pęknięta ta rureczka od wężyka i przesmarowane cięgno turbiny gdyż było zapieczone i praktycznie sie nie ruszało,teraz auto nie kopić jak wcześniej i ma chyba 2 x więcej mocy :)

 

pozostaje tylko problem z obrotami wysokości 600 i lekkim falowaniem :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam w mojej 330d wszystko działa dobrze ale zastanawia mnie właśnie ta opisywana część dlaczego jest taka mokra i od czego to może być czy olej gdzieś z turbo się przedostaje ?

http://images41.fotosik.pl/819/217c08d6565aee54gen.jpg

 

Trochę za mokro chyba

 

Z reguły trochę jest mokro, bo turbo smarowane i chłodzone olejem i tam zawsze jakaś nieszczelność może się znaleźć no i dodatkowo po stronie zimnej turbo też wilgotno w nie nowych furach,

 

Może to tylko nieszczelność na wężu za turbo, ale w konsekwencji wcześniej czy później coś będziesz musiał z tym zrobić.

 

Jeździ obserwuj a jak się boisz to daj do sprawdzenia albo ściągnij wąż i poruszaj wirnikiem czy nie ma luzów poprzecznych i wzdłużnych

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wydaje mi się że już wyszła przyczyna dlaczego tak mokro , musiał być już wąż lekko uszkodzony bo mi właśnie pękł na zgięciu i powoli sobie pewnie wcześniej olej spływał . Wąż już kupiłem nowy ( 210 zł ) jest założony i wszystko wytarte do sucha teraz zobaczę po pewnym czasie czy jest ok.

Diagnoza trafna tudm , miałeś chyba rację że coś z gumą wychodzącą z turbiny

pozdrawiam

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.