Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie dawno kupiłem bmw325i mam pytanie czy normalne jest ze przy ostrej jeździe i włączonej klimie wskazówka od temperatury silnika stoi wciąz na przed ostatniej kresce przed czerwonym polem???czy powinna być wciąż na srodku???[/url]

[/code]

Opublikowano
przy ostrym katowaniu na placu troszkę się napewno podniesie, ale ogólnie powinna stać w pionie.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy powinna ruszyc sie przy ostrzejszej jezdzie. Tak czy siak na pewno cos masz nie tak z chlodzeniem. Na poczatek moze termostat?? Albo odpowietrz caly uklad dobrze, a potem jak sie nie poprawi to wymien termostat (nowke kupilem ostatnio za 13 zl na allegro). Dalem rade sam tez w 325 wiec i ty powinienes ;) Pozniej jak by i to nie pomoglo to moze byc wiskoza. Ale to na koniec. Powodzenia...
Opublikowano

Przy ostrej jeździe wskazówka powinna stać tak jak normalnie, delikatnie moze się odchylać w stronę czerwonego ale nie aż tak mocno...

Wyjmij termostat i włóż go do wrzątka, powinien się otworzyć, ajk nic się nie będzie działo to go wymień.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź czy działa ci tam wentylator od klimy.

Jak nie działa to możesz łatwo przegrzać silnik.< niestety często wysiada ten wiatrak>

Jak będziesz sprawdzał termostat to nie wystarczy sprawdzić czy się otwiera ale też ile się otwiera.

Ale termostat jest na tyle tani , że bym wymienił jeśli są jakiekolwiek wątpliwości.

Ale jak wszystko niby jest ok to stawiam na visco < miałem tak w e36>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
wymieniłem już wszystko w układzie chłodzenia oprócz termostatu i chłodnicy

 

:worried: to co Ty wymieniles?plyn? i to jest to wszystko?

tak czy siak wskazowka nie ma prawa sie wychylic bardziej niz norma czyli 88-90'C nawet jesli bys po pustyni jezdzil, Termostat moze byc zakamieniony zasadniczo od tego sie zaczyna podczas poczatkow przegrżania silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możesz mieć jeszcze zakamienioną chłodnicę < ale to jest możliwe przy sporym przebiegu lub jak było zalewane badziewiastym płynem lub wodą.>

Zamulona chłodnica jest mało wydajna.

< mieć nadzieję , że nikt nie dodawał uszczelniacza do chłodnic>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

O to tak jak w innych BMW :8) a powaznie

te elementy powinienes wymienic na koncu, jesli spusciles plyn i nie bylo w nim jakis drobinek metalu z łopatek wirnika pompy( choc teraz sie chyba produkuje z plastikowym wirnikiem) to nie bylo podstaw do wymiany w pierwszej kolejnosci pompy, jesli silnik grzal Ci sie a wiatrak wentylarota mozna zatrzymac palcem, wiatrak okrecal sie z wieksza predkoscia -tak wzrokowo to rowniez nie bylo podstaw do wymiany sprzegla. Po co robic cos od tylu i od nadrozszych czesci. Odpowietrz uklad zobacz co bedzie sie dzialo, jak nie da zadnych zmian wymien termostat i odpowietrz raz jeszcze.

Opublikowano
jakbyś nie wiedział to w 325 oprócz termostatu, chłodnicy i płynu, układ chłodzenia składa sie jeszcze z wiskozy i pompy wody

No ok ale wracajac do sedna sprawy , jak np. cos ci z silnikiem sie dzieje , dajmy faluja obroty to nie wymieniasz go chyba na nowy ?

Chodzi mi o to ze zaczyna sie od najprostszych rzeczy..

wiec :

1 odpowietrz uklad, znajdziesz w dziale zrob to sam, pamietaj aby wlaczyc ogrzewanie podczas odpowietrzania.

 

2 sprawdz wisko, przejedz sie autem aby zlapalo pion, pojezdzij chwile jak auto juz trzyma pion i zaparkuj i pobaw sie przepustnia, jak przy lekiim dodawaniu gazu wiatrak mocno przyspiesza i strasznie wyje to visco dziala jak nie ma roznicy a obroty sie zwiekszaja visco nie dziala.

 

3 termostat , bo tani i latwy wy wymianie razem z plymen chlodzenia bo i tak go wylejesz wiec nowy mozna zalac , odpowietrzac i tak znowu trzeba.

 

4 Tu juz jak chcesz, wymiana pompy wody lub chlodnicy to juz zalezy jak wyglada sytuacja a ja wrozyc z fusow nie umiem.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
termostatu nie było :jawdrop: była tylko ta górna część :duh: poprzedni własciciel go troche przerobił znaczy obcioł część ze spręzynką :nienie: wszystko wróciło do normy. dzieki wszystkim za pomoc.pozdro :D
Opublikowano
panowie pomóżcie!!! dopóki nie włacze klimy wszystko jest OK ale jesli ja włącze to temperatura wzrasta do niebezpiecznej, gdy właczę ciepłe powietrze do srodka auta wszystko sie uspokaja a jak włacze klime temperatura znów rośnie.doradzcie coś proszę :modlitwa:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież już ci to napisałem.

SPRAWDŹ CZY DZIAŁA WENTYLATOR KLIMY.

No i visco.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
teperatura niezaleznie od tego czy katujesz autko czy nie ma sie znalesc na srodku w ciagu 3 do 5 min i tam zostac jak nie to zalecil bym zmiane termostatu i papy wodnej tam zdaza sie ze wylamuja sie lopatki wirnika jesli nie jest z blachy
jedynakk
Opublikowano
Przy ostrej jeździe wskazówka powinna stać tak jak normalnie, delikatnie może się odchylać w stronę czerwonego ale nie aż tak mocno...

Wyjmij termostat i włóż go do wrzątku, powinien się otworzyć, ajk nic się nie będzie działo to go wymień.

 

Jak już tyle rzeczy rozbierze to niech od razu wymienia - sam termostat to grosze przecież a po co wkładać stary z powrotem?

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.