Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ostatnio strasznie zaczoł wyć mi dyfer. I mam takie pytanka. Czy pozostaje tylko wymiana go na inny czy można go jeszcze jakoś poskładać czyli dolać oleju itp. Czy to coś pomoże. Jak nie to czy od innych motorów bedzie pasował. Czytałem że może być spadek mocy i predkości max. Dodam że posiadam E36 320.

Pozdro!!

Moje auto.................................

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=727088#727088

Opublikowano
miałem kolego to samo pierw mi zaczął olej wyciekać po ostrych zabawach ;] a potem się doigrał i zaczął mi "wyć" wjechałem na kanał i okazało się po rozebraniu że dyfer do wymiany kilka godzin i zakupiłem most do mojego ISa i już zamontowany i wszystko chodzi jak ta lala :)
Opublikowano
U mnie początkowo zaczoł wyć, myślałem że olej mi wyciekł, okazało się że wyciekł ale nie cały, wymieniliśmy na nowy, po jakimś czasie zaczeło nawet stukać przy ruszaniu i tym sposobem wymieniłem na szperę :D
Opublikowano

Wisnia61:

Czytałem że może być spadek mocy i predkości max

 

No ja sądze ze predkosc max napewno sie zmieni jak dobierzesz zle przelozenie ale raczej mocy nie zmienisz, bo moc wychodzi od silnika a nie od mostu... Po zmianie przelozenia zmienia sie predkosc max, przyspeszenie i no i moze spalanie :)

 

Jesli sie myle, prosze o korekte :)

 

pozdrawiam MG

Bardzo Mądry Wybór :)

-OO=[][]=OO-


Nie sztuka zabić muche przednią szybą :)

Sztuka zrobić to boczną :D

Opublikowano
Inne przelozenie to tak jak napisales inne przyspieszenie, silnik ma swoja moc ale nie jest to oczuwalne tak jak na oryginalnym dyfrze, za to predkosc max mozesz miec wieksza...
Opublikowano
niestety w e36 320 nie masz wyboru w przelozeniach, 320 ma mala glowe, duz glowa nie pasuje do tylnego wozka, przelozenie masz 3.45 takie jak w 318 i w 318is, pozniej sa dyfry od automata 318is i on ma 4,4 wiec juz jest bardzo krotki, predkosc maks to pewnie ze 160 i odcinka na 5 biegu, skolei jak dasz dluzszy dyfer np z 316 tbo tam jest 3.38 to bedzie szybszy ale wolniej bedzie przyspieszal,
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
A jak to jest z wytrzymaloscia dyfra i skrzyni jezeli np wlozymy do BMW z silnikiem 2.8 skrzynie i dyfer od 2.0 czy Nm nie zmiela zebatek?
Opublikowano
skrzynia powinna wytrzymac bmw ma dobre mocne skrzynie, a dyfry w malej glowie to porazka, ja uwalilem dwa w e36 320, w tym jedna szpera, od tej pory to na szalenstwa to tylko auto ktore ma dyfer z duza glowa oryginalnie, do 2.8 dobrze dac dyfer z 325i ma przelozenie 3.15 takze mala roznica a moment na kolach sie zwiekszy, predkosc spadnie minimalnie, oryginal 328 i 323 maja 2.98 z tego co pamietam
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
...pozniej sa dyfry od automata 318is i on ma 4,4 wiec juz jest bardzo krotki, predkosc maks to pewnie ze 160 i odcinka na 5 biegu...

 

No ja taki niestety zakupilem, okazja byla a wiecie jak to jest z okazjami :) Ponoc most jezdzil na 1.8 is ale nie pytalem czy to byl automat :) Ale moje max teraz to 165 km/h :)

 

Ale bede oczywiscie to zmienial :)

Bardzo Mądry Wybór :)

-OO=[][]=OO-


Nie sztuka zabić muche przednią szybą :)

Sztuka zrobić to boczną :D

Opublikowano
krótkie pytanie od laika- od obrotów jałowych do ok 1200 słysze wycie, nie jest głośne, ale jednak uciążliwe- to też dyfer ? ale tylko po dodaniu gazu, na luzie i przy większych obrotach dźwięk zanika, nie wiem, być może jest juz zagłuszany przez dźwęk silnika... :?:
Opublikowano

no powiem ze jazda z krotkim dyfrem ma swoje plusy i minusy :)

 

na jedynce chyba max to niecale 40, na dwojce strzalka zatrzymuje sie przed 70 a na trojce to tylko 100 km/h :)

 

Najgorzej jest jak zimny silnik, bo ja wychodze z zalozenia ze nie kreci sie zimnego silnika ponad 2 tys obrotow i zawsze rano musze troche sie namachac galka zmiany biegow :) Ale jak juz odpowiednia strzalka jest w pionie, to fajnie sie jezdzi, troche sie trzeba namachac przy ruszaniu spod swiatel ale ogolnie moze byc chociaz mam co robic :) Lepszego kompa ma spod swiatel :P Jeszcze poki mam ten most to musze sprawdzic ile mam tak 0-100km/h, a pozniej to porownam z mostem seryjnym jak go zakupie :D

 

Tylko strach na trasie, ostatnio wyprzedalem mercedesa i wczesniej nie spostrzeglem ile jade i jak go dochodzilem i zaczolem wyprzedzac to mi sie obroty skonczyly :( musialem spasowac :(

 

Ale wydaje mi sie ze wiecej troche spala, wyzsze obroty itp :) Ale czy to wazne :D Narazie sie ciesze z jazdy :)

 

 

pozdrawiam MG

Bardzo Mądry Wybór :)

-OO=[][]=OO-


Nie sztuka zabić muche przednią szybą :)

Sztuka zrobić to boczną :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja mam pytanie w związku z tematem.

 

Jaki rozmiar ma klucz do korków oleju w moście?

Chciałem sobie taki sprawić bo jak do te pory to pożyczałem od znajomego ale teraz on wyjechał.

Jakoś nigdy nie zmierzyłem tego klucza.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.