Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zaworze swoje BMW do gazownika, instalacja będzie bazować na sterowniku

STAG. Zastanawiam się jakie podzespołu wyegzekwować do zamontowania:

listwa, reduktor, dysze, itd.

Motor to podwójny Vanos z 1999r. 2000cm3 150KM.

Napiszcie co macie włożone i jak działa, może uda się uniknąć niepotrzebnych błędów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam wszystko od KME.

Znaczy reduktor < silver> i centralka.

Wtryski mam żółte walteki < 1ohm>

Dysze nie wiem jakie < podobno 2,4>

Zbiornik zamiast koła mieszczący 50L.

Wlew pod klapką od wlewu PB.

Wszystko to działa poprawnie.

To znaczy , że nie mam z tym kłopotów.

Jedno co bym zmienił to wtryski < na magic jet> podobno będzie mniej palił.

Sterownik KME to dobry sterownik a ostatnio naczytałem się o STAG-u , że żadna rewelacja niestety.

Przypilnuj ich żeby ci to schludnie zamontowali bo jak widzę wszystkie kable na wierzchu to trochę mnie to drażni.

A pali około 10-11 w trasie < ale ja nie potrafię jechać ekonomicznie>

Miasto to zależy od stylu jazdy ale nie mniej jak 15.

No ale ja mam touringa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Też mam kolego Touringa. Możesz mi napisać na jakim oleju jeździsz, słyszałem rózne opinie, a zastanawiam się co zalać???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja zalałem VALVOLINE MAX LIFE 10W40. < jest wszystko ok>

Ale nie znaczy to , że ty też masz go zalać.

Wszystko zależy od stanu twojego silnika.

I pośrednio od tego co tam było wcześniej zalewane.

Jak by poprzedni właściciel nie zalał u mnie pół-syntetyka to bym zalał 5w40 < np castrol>

Na następną zmianę zaleję VALVOLINE MAX LIFE 5W40.

Ważne jest to czy olej ma specyfikację BMW.

Jeśli ją ma to śmiało go lej.

No i źródło zakupu tego oleju też jest ważne bo można kupić podróbę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Autko dziś wróciło od gazownika! Wygląda na wszystko ok!

Jutro zrobię zdj. instalacji.

 

Zestaw wg zaleceń Nikosia:

Stag 300 + KME gold + magic jety + dysze 2 (jak najbliżej głowicy).

 

Autko chodzi równo, dynamika (zaraz ktoś powie coś na temat dynamiki w 520i) idento Pb, ładnie wchodzi na obroty bez żadnych dziur itp.

 

Martwi mnie jedna rzecz, parę razy zgasła mi np. przed skrzyżowaniem, przy schodzeniu obrotów z wysoka. Gazownik twierdzi: "pojeździć trochę wyregulujemy". No zobaczymy.

Opublikowano
Dziwne że gaśnie ale pojeździj niech się wszystko ułoży. Z kumplem założyliśmy 3 instalacje sami do swoich aut nigdy nie gasło. Jakby magik/gaziarz sobie nie poradził to trzeba będzie na jego koszt jechać gdzie indziej na poprawkę albo niech ściąga co założył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.