Skocz do zawartości

Problem z m40. Czy zatarty?


dąbasz

Rekomendowane odpowiedzi

Trafiliśmy na kamień miską i szlak ja trafił. Auto jechało na drógim biegu ok 40km/h i od strzału do momentu zapalenia się kontrolki przejechaliśmy ok 50m. I później holowanie ok 15km po mokrej nawieżchni. Tu zrobiliśmy błąd. Auto stało ok tygodnie i dopiero wczoraj kupiliśmy miskę i założyliśmy i co? Silnik stoi. No to kluczem, połamany, to z zacięgu, silnik stoi. Czy po takim dystansie od uderzenia miską mogł się zatrzeć tłok? Bo mi się nie wydaje. Jesli panewka to chyba by się obrucił silnik. Czy może od holowania po mokrym dostała się woda i zardzewiały cylindry?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Powykręcaj świece i ponalewaj nafty do cylindrów.

Odczekaj chwilę i na 5 biegu popychaj raz do przodu raz do tyłu < takie krótkie ruchy>

 

Ten brak oleju na zdrowie mu nie poszedł. napisz jakie były obroty silnika w czasie tych 50m bez oleju?

 

Jest tu duże ryzyko , że jednak stanęły panewki ale możliwości jest jeszcze więcej.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiliśmy na kamień miską i szlak ja trafił. Auto jechało na drógim biegu ok 40km/h i od strzału do momentu zapalenia się kontrolki przejechaliśmy ok 50m. quote]

 

A co zrobiłeś jak kontrolka się zapaliła?... to nie najwazniejszy moment .... od zapalania kontrolki do gaszenia silnika.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu zgasił silnik. Ja jechałem za nim to nie wiem dokładnie jakie były obroty. Ja w swoim nie mam obrotka. Mogło być też tak ze olej wyciekł a kontrolka zapaliła się później. W sumie czyjnik był jeszcze że tak powiem na olejony. Zaraz sprawdzimy z tą naftą. Odezwę się za ok dwóch godzin.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powykręcaj świece i ponalewaj nafty do cylindrów.

Odczekaj chwilę i na 5 biegu popychaj raz do przodu raz do tyłu < takie krótkie ruchy>

 

Ten brak oleju na zdrowie mu nie poszedł. napisz jakie były obroty silnika w czasie tych 50m bez oleju?

 

Jest tu duże ryzyko , że jednak stanęły panewki ale możliwości jest jeszcze więcej.

 

Tylko czy to pomoże, bo wczoraj ruszaliśmy go z zaciągu przy 40 z drógiego i trzeciego biegu i nc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiliśmy na kamień miską i szlak ja trafił. ..........Auto stało ok tygodnie i dopiero wczoraj kupiliśmy miskę i założyliśmy i co?

 

 

Mam dwa pytania ze serii głupich:

 

1. czy kawałek tego kamienia nie znajduje się w silniku i nie blokuje czegoś?

 

2. Czy nowa miska nie dotyka czegoś np wału ... i blokuje silnik?

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj... jakby co to mam M40 1.6 silnik ze sprawnym dołem i miską... Silnik był wyrzucony z budy bo wałek się wytarł (fakt że teraz wolał bym to naprawić, ale kiedyś wymieniliśmy silnik :duh: ) Dolna część jest w stanie igła pochodzi z E36 (przebieg prawdopodobnie coś ok 185-190tyś km.) Nic nie pukało nic nie stukało... a leży i zawala mi miejsce... dorzuce graty od E30 które do niego mam... Cena 500zł

 

Aha i na miejscu możesz sobie go rozkręcić w drobny mak i sobie posprawdzać... Nie wciskam lipy :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiliśmy na kamień miską i szlak ja trafił. ..........Auto stało ok tygodnie i dopiero wczoraj kupiliśmy miskę i założyliśmy i co?

 

 

Mam dwa pytania ze serii głupich:

 

1. czy kawałek tego kamienia nie znajduje się w silniku i nie blokuje czegoś?

 

2. Czy nowa miska nie dotyka czegoś np wału ... i blokuje silnik?

 

Już jest ok. Już silnik ruszył po zalaniu cylindrów denaturatem bo nie miał nafty. Ale co? Silnik ruszył i było wszystko ok. Później przejechał trochę i mówi że coś wali jakby jakiś tłok o coś. Nie słyszałem tego i nie widziełam bo gadaliśmy tylko przez tel. Może któraś panewka? A moze od tego szarpania przeskoczył rozrząd i wali o zawór? Nie wiem. Dzisiaj zobacze, posłucham i wywnioskuję. Może na te części MIKI się skusimu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdź ciśnienie oleju.

Stawiam niestety na panewkę.

Dalsze próby uruchamiania powiększą tylko bałagan.

Dziwi mnie , że denaturat pomógł ale ważne , że pomógł.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem że nafta jest dobra bo też zalewałem zawory do sprawdzenia po docieraniu. No tulko na chwilę muszę odpalić żebo ocenić co to może być. Ale na pazdzewiałej panewce po wodzie mogła się zatrzeć. I teraz jak do wymiany panewka to też koniecznie wał do szlifu cze to kwestja oceny jego stanu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.