Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość :)

 

Problem wygląda tak:

na biegu jałowym: wszystko ok silnik się wkręca z wolnych obrotów do max

na 1 biegu: też ok silnik się wkręca jest przyspieszenie

na 2 biegu: i już się zaczyna, do 3k obrotów jest ok a później załamka, jak by czegoś mu brakowało. Dodam, że i na LPG i na Pb jest to samo. Mogę wcisnąć pedał gazu do deski na 2 biegu a silnik wyje ale 4 tyś nie przekroczy.

 

na 3 biegu: to samo do 3 tyś może 3,5 tyś i koniec

na 4 biegu:to samo

na 5 biegu: Vmax= 120 km/h i dalej nic :mad2: wciskam pedał do deski i czegoś mu brakuje - dodam że tak samo jest na Pb i na LPG.

 

Zrobiłem test przepływomierza tzn. odłączyłem go jak silnik pracował i silnik nie zgasł, po odłączeniu obroty spadły, przydusił się ale wrócił na ok 800 obr. Po szybkim dodaniu gazu bez przepływki silnik zgasł. Po ponownym odpaleniu bez przepływki to samo.

 

Co to może być ? Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu.

Acha dodam jeszcze, że wymieniłem świece, filtr powietrza a kable WN wymieniałem rok temu. :modlitwa:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego najlepszym rozwiazaniem bedzie jak pojedziesz na komputer!!koszt niewielki ale bedziesz wiedzial o co chodzi

 

To już się dowiedziałeś.

Proponuję zamknąć dział porad na forum a niech w tym miejscu się pojawi napis " kolego jedź na komputer"

 

Co do twojego kłopotu to może być kilka powodów.

Sprawdź układ paliwowy < czyli filtry i wtryskiwacze i pompę>

Napisz w jakiej ogólnej kondycji jest silnik < dymi ? bierze olej? klekocze? ciężko odpala? >

Odłącz sondę lambda i daj mu troszkę pochodzić.

Zrób reset bo instalacja gazowa powoduje zmiany w mapie wtrysku i sterownik głupieje.

A jak nic nie znalazłeś to na komputer.

A może tam wyjść , że to czujnik położenia wałka , sonda lambda < to bardzo prawdopodobne> i jeszcze kilka tańszych spraw.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
To już się dowiedziałeś.

.

A jak nic nie znalazłeś to na komputer.

A może tam wyjść , że to czujnik położenia wałka , sonda lambda < to bardzo prawdopodobne> i jeszcze kilka tańszych spraw.

wszech wiedza sie znalazl....gadal gadal i nic z tego nie wyniklo!!

...mimo staran otoczenia nie udało mu sie zmadrzec...BMW

http://allegro.pl/show_item.php?item=641252496


http://img.userbars.pl/80/15963.png

Opublikowano

Witam i dziękuję za odpowiedzi

Silnik jest ogólnie w dobrej kondycji, bierze ok 0,2 L oleju na 10.000 km czyli normalnie. Zrobię tak jak kolega pisze pojadę na kompa a później reset kompa może to coś da. Tylko jest dziwne, że to się dzieje i na LPG i na Pb czyli nie jest to raczej problem z zasilaniem paliwa. Wydaje mi się, że albo komp albo coś z powietrzem ale przepływka chyba też jest ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To już się dowiedziałeś.

.

A jak nic nie znalazłeś to na komputer.

A może tam wyjść , że to czujnik położenia wałka , sonda lambda < to bardzo prawdopodobne> i jeszcze kilka tańszych spraw.

wszech wiedza sie znalazl....gadal gadal i nic z tego nie wyniklo!!

 

A ja widzę , że kolega napisał następny post który zupełnie nic nie wnosi < poza dodatkowym bałaganem na forum>

Jeśli autor postu by napisał , że ma dwie lewe ręce i zupełnie się na niczym nie zna to też bym mu poradził wizytę w ASO.

Ale są tacy co potrafią coś prostego samemu sprawdzić i mieć satysfakcję z samodzielnie rozwiązanego problemu.

A wizyta w ASO zawsze jest sposobem na diagnostykę < sąsiadka jeździ oplem do ASO żeby jej płynu do spryskiwaczy dolali >

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

popieram borystb,

Wizyta na kompie, powinna byc wg mnie podstawą zeby ustalić w czym jest problem. Pozwoli to zaoszczedzić czasu i nerwow z gdybaniem co to moze być. Jak diagnostyka nic nie wykarze to wtedy nalezy myslec co moze powodowac taki a nie inny problem. Te same albo podobne objawy moga powodowac calkiem inne rzeczy, ktorych nie bralismy pod uwage.

 

Pozatym kto powiedzial ze, podpiac sie do kompa mozna tylko w aso. Jest mase mechanikow z uniwersalnym kompe, takich ze sprzetem tylko do bmw tez sie kilku pewnie znajdzie, koszt takiej uslugi tez nie jest niewiadomo jaki 50-80 zl ( nie mowie tu o aso )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.