Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem z moim samochodzikiem nie włącza mi się ssanie i wtedy spadają obroty jak nie dodam gazu to zgaśnie .Dzieje się tak tylko na zimnym silniku .proszę o szybką odpowiedz !!
Opublikowano
Dzięki za szybką odpowiedz.Byłam w warsztacie i wymienili mi krokowy nic to oczywiście nie dało. :nie znam się na tym zupełnie ale że w serwisie nie wiedzą to :!:
Opublikowano
Mam ten śliczny samochodzik dopiero tydzień ale ten problem nie daje mi spokoju co mam robić ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam ten śliczny samochodzik dopiero tydzień ale ten problem nie daje mi spokoju co mam robić ?

 

Przynajmniej napisz jaki tam masz silniczek??

Czy benzynka czy gazik?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

czy to był serwis bmw czy zwykły warsztat pytam bo warto by podłączyć auto pod kompa bo przyczyn może być kilka dziwię się tym krokowym bo jeżeli na ciepłym chodzi dobrze to nie mógł być on

a tak na marginesie w BMW nie ma ssania-pozdrawiam

Opublikowano
Był podłączony do komputera ''miły ''Pan powiedział że krokowy do wymiany no to pomyślałam że wie co mówi i wymieniliśmy.
Opublikowano
Był podłączony do komputera ''miły ''Pan powiedział że krokowy do wymiany no to pomyślałam że wie co mówi i wymieniliśmy.

miły P jak zobaczy miłą Panią to wciśnie jej kit że czarne jest białe , co ma krokowiec do tego ? można tak wymieniać i nic to nie da , poszukaj na forum kogoś z Twojej okolicy , znajdzie się jakiś stary wyjadacz / niekoniecznie miły / ale znający się na rzeczy ew znający kogoś kompetentnego - niekoniecznie miłego ;)

Opublikowano

Pierwsza sprawa to chciałem bardzo gorąco powitać jedną z nielicznych dziwczyn u nas na forum :P

 

Jak najbardziej za winę obstawiam jak już ktoś wcześniej napisał czujnik temperatury chłodziwa podający wartość do komputera... Dla rozjaśnienia w twoim BMW są trzy takie czujniki albo dwa (dwa jeśli nie ma wentyltora elektrycznego chłodnicy tylko visco) Jeden odpowiedzialny za wskaźnik na desce rozdzielczej, drugi zgłasza informację do komputera auta a trzeci opcjonalnie włącza i wyłącza wentylator...

 

Dobrze jak ktoś podłączył by twoje auto pod komputer, wtedy na live data doskonale zobaczył by jaką wartość zwraca czujnik... wszystko pięknie pokazuje :P

 

Generalnie kiedy płyn jest zimny komputer wie o tym i dozuje większą dawkę paliwa... Uszkodzenie czujnika powoduje, że albo komputer dostaje jakieś kosmiczne wartości i wariuje z dozowaniem paliwa, albo przełącza się na awaryjne ustawienie i dzieje się tak, że gaśnie na wolnych obrotach...

 

Moja diagnoza - czujnik temperatury chłodziwa dla DME

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Dzięki Miki za powitanie i za diagnozę jadę dzisiaj do warsztatu i zobaczymy co powiedzą : :P
Opublikowano
Pierwsza sprawa to chciałem bardzo gorąco powitać jedną z nielicznych dziwczyn u nas na forum :P

 

Jak najbardziej za winę obstawiam jak już ktoś wcześniej napisał czujnik temperatury chłodziwa podający wartość do komputera... Dla rozjaśnienia w twoim BMW są trzy takie czujniki albo dwa (dwa jeśli nie ma wentyltora elektrycznego chłodnicy tylko visco) Jeden odpowiedzialny za wskaźnik na desce rozdzielczej, drugi zgłasza informację do komputera auta a trzeci opcjonalnie włącza i wyłącza wentylator...

 

Dobrze jak ktoś podłączył by twoje auto pod komputer, wtedy na live data doskonale zobaczył by jaką wartość zwraca czujnik... wszystko pięknie pokazuje :P

 

Generalnie kiedy płyn jest zimny komputer wie o tym i dozuje większą dawkę paliwa... Uszkodzenie czujnika powoduje, że albo komputer dostaje jakieś kosmiczne wartości i wariuje z dozowaniem paliwa, albo przełącza się na awaryjne ustawienie i dzieje się tak, że gaśnie na wolnych obrotach...

 

Moja diagnoza - czujnik temperatury chłodziwa dla DME

 

Brzmi logicznie Mikki. Czy te dwa czujniki nie są identyczne czasami? jeśłi tak, to można je zamienić miejscami (lub kabelkami)..... a wtedy wskażnik temperatury na desce pokaże błędną (skrajną) temperaturę w porównaniu z poprzednim pomiarem - Tak czy Nie?

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
A więc tak. Pan powiedział ,że taki problem to nie problem, że On by tego nie ruszał, ale możemy wymienić ten czujnik jak tak bardzo się upieram.Rano pokręciłam tą śrubką przy lince gazu,i teraz nie gaśnie ale na wolnych po nagrzaniu ma 1000 obr.jak włączę klimę to ma 900.I co zostawić ?Panowie pomocy. :P
Opublikowano
co znaczy nie problem? ten pan jest dziwnie wyrozumiały jeśli chodzi o cudze auto silnik nie może gasnąć podkręcenie linki nie rozwiązuje problemu będzie więcej palił itp.usterkę trzeba znależć na początek radzę zmienić Pana na takiego który ma więcej do powiedzenia na temat BMW
Opublikowano
To nie jest takie proste z tym szukaniem ,z innymi samochodami które miałam ci sami Panowie radzili sobie bez żadnych problemów.Może za szybko podjęłam decyzję odnośnie BMW :cry:
Opublikowano (edytowane)
To nie jest takie proste z tym szukaniem ,z innymi samochodami które miałam ci sami Panowie radzili sobie bez żadnych problemów.Może za szybko podjęłam decyzję odnośnie BMW :cry:

 

Jeśli dobrze widzę, jesteś z Lublina. To wejdż na wątek o poleconych warsztatach w Lublinie. Tam są ludzie, którzy znają BMW ... w różnym stopniu, ale są polecani: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5738

 

WYbierz jakiś warsztat polecony przez kogoś - najlepiej tam gdzie robią silniki ..... najlepiej znasz miasto, a więc najlepiej jak sama wybierzesz dla włąsnej wygody. Z mojego doświadczenia, najlepsi mechnicy mają warsztaty kilka km. od główyncy miast a nie dużych miastach.....

 

Można też napisać PW (u dołu postów) i zapytać się osobę o prywatną opinię :)

Edytowane przez RobertS

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
To nie jest takie proste z tym szukaniem ,z innymi samochodami które miałam ci sami Panowie radzili sobie bez żadnych problemów.Może za szybko podjęłam decyzję odnośnie BMW :cry:

 

Nie łam się :P zerknij w moje historie z innych postów :duh: :twisted: ja też dużo miałem z moim autkiem :evil: ale dałem rade :cool2:

 

podkręcanie linki to omijanie problemu a nie jego poprawa :worried: czujniki chyba są inne, ale to groszowa sprawa to nie ma problemu :P

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Dzięki za wsparcie . Ale jet jeszcze jeden problem; czy gdyby to była wina tych czujników to spalanie też może być większe ?Bo wydaje mi się a właściwie to jestem pewna że pali sporo za dużo :( może to jeszcze ta sonda ?Co o tym myślicie ?A warsztat na pewno jakiś znajdę :wink: .No przecież tak jezdzić nie będę
Opublikowano

PO pierwsze jak chcesz zeby ktos ci udzielil rady to podaj podstawowe informacje, czyli model E36 to juz wiemy, silnik...? jaki? Rocznik jaki? Czy oprocz tych problemow sa tez inne? Piszesz ze duzo pali czyli ile? przy jakiej jezdzie. Kiedy zauwazylas usterke? Czy auto stracilo moc czy to tylko kwestia biegu jalowego ( wolnego)

Pozdrawiam

 

PS Najprostsza rzecza ktora przychodzi mi do glowy bez wzgledu na zalegle powyzsze informacje to lewe powietrze, czyli nieszczelnosc ukladu dolotowego

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano

Poza tymi problemami nic się na szczęście nie dzieje ,silnik pracuje równo i dosyć cicho ,moc też jest ok. Gdyby nie ten ranny problem z niskimi obrotami i potem na rozgrzanym 1000-1100 bez klimy ,bo jak ją włączę, to są na 900to wszystko było by super !

Jeśli chodzi o spalanie to przy silniku 1.6 po mieście pali mi 10l ale to może dobrze ?

A wracając jeszcze do pytania( pytasz czy nagle to się stało),tak już miał jak go kupiłam czyli 2-tyg.temu Resztę inf.uzupełniłam w profilu

Opublikowano
10 l w mieście to norma niestety dość duza masa często jazda na niedogrzanym silniku częste zmiany biegów
Opublikowano
Dzięki za wsparcie . Ale jet jeszcze jeden problem; czy gdyby to była wina tych czujników to spalanie też może być większe ?Bo wydaje mi się a właściwie to jestem pewna że pali sporo za dużo :( może to jeszcze ta sonda ?Co o tym myślicie ?A warsztat na pewno jakiś znajdę :wink: .No przecież tak jezdzić nie będę

 

A zaciągnij w np. polonezie ssanie i jeździj :twisted: Spali kosmicznie... Twoja buma jeśli walnął czujnik i pokazuje np, że płyn ma 0stopni to daje taką dawkę paliwa non stop, że to ledwo przepala... Ale 100% peności da diagnoza komputerem... najlepiej w trybie live data... Bo jeśli błędne wskazanie stoi w granicach normy to może nie wywalić błędu (np. norma dla czujnika od -10 do 150 a czujnik "zawiesił" się na 0stopni) w trybie live data mechnik elektronik może na bierząco patrzeć jak zwiększa się temperatura płynu na podstawie czujnika... Jeśli się zawiesza albo nie zmienia to wiadomo... czujnik do kosza :P

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Resztę inf.uzupełniłam w profilu

 

:cool2: :cool2: :cool2:

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.