Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autka sprowadzone ze stanów posiadają również gwarancję w EU

 

jestes tego pewien? nie wydaje mi sie to prawda, a juz z pewnoscia taka gwarancja nie bedzie respektowana w PL

 

Pracuję w serwisie. Jestem tego pewien , jeśli tylko autko posiada książeczkę gwarancyjną musi być obsłużone na terenie całego świata w każdym autoryzowanym serwisie BMW

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
no to super, bo w usa mozna z tego co widzialem kupic e60 z 4-letnia gwarancja producenta

 

jak to sie ma do gwarancji, jaka mozna kupic w DE do samochodu uzywanego (Euro Plus, czy cóś)? czy to nie jest gwarancja producenta?

 

To nie jest gwarancja producenta. Tą gwarancje wykupuje się w towarzystwie ubezpieczeniowym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pracuję w serwisie. Jestem tego pewien , jeśli tylko autko posiada książeczkę gwarancyjną musi być obsłużone na terenie całego świata w każdym autoryzowanym serwisie BMW

 

wedlug mnie rewelacja, tym bardziej oplaca sie sciagac z usa bmw, gdzie czesto samochody maja 4 letnia gwarancje, dzieki za odpowiedz

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Moze ktos w koncu sciagnie e60 z usa i podjedzie do aso i poporsi o podlaczernie do kompa i sprawdzenie auta, moze nawet zrobimy temu komus jakas ogolno klubowa zrzutke po pare zloty zeby sprawdzic czy sie da czy nie da :) Narazie jest tak ze jedni mowia ze auta sa takie same a inni mowia ze nie. Sek w tym ze wszyscy co dyskutuja na ten temat nie maja auta z USA. Ja wiem natomisat jedno, 10 lat temu no moze troche wiecej ojca kumpel sciagnal sobie nie pamietam juz jakie ale jakis wlasnie mocny model BMW z USA, po dwoch latach cos mu siadlo w silniku. I wiecie co? Do dzis tego nie naprawil :) Pomimo wyjecia silnika i jazdy z nim do niemiec w celu opasowania jakis tam czesci, na co niemieccy fachowcy po dlugich dyskucjach odpowiedzieli ze nie bedzie dzialac, nasi fachmani ktorzy pojechali z nim tam mowili ze bedzie. No i dzialal, przez chwile, ale nie tak jak potrzeba po czym pozniej przestal znow dzialac itp. i nie dziala do dzis. Auto sobie podobno stoi gdzies pod Krosnem jako dekoracja. Ale to tylko przypadek ktory ja znam, byc moze ten gosć miał pecha, albo źle wybrał fachowców do naprawy auta. Jedno jest pewnie naprawde nie oszczędzał na szukaniu rozwiązania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja na bank ściagnę E60 dla siebie z USA ale dopiero pod koniec roku, ale jest kilku chętnych więc może ktoś zrobi to szybciej. W tym tygodniu jadę odebrać z portu E90 325i 2006 i może namówię klienta żeby do serwisu się przejechał z tym autem to powiem coś więcej, ale szybko to nie będzie bo muszą to auto jeszcze naprawić blacharsko co zajmie pewnie koło miesiąca. Znam za to nieautoryzowany serwis, który już nie jedną E60 z USA naprawiał i zapewniali mnie, że nie ma różnic i wszystko da się bez probemu zdiagnozować i naprawić.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam kolegów.

Mam E60 525i z 2005 roku, którą kupiłem sobie w USA. Mam ją w Polsce od prawie pół roku. Jest to wózek o przebiegu na dzisiaj ok. 160 tyś. km. i jest bezwypadkowy. Do dzisiaj nic w nim nie wymieniałem i nic sie nie zepsuło. Dolałem jedynie płyn do spryskiwaczy i uzupelniłem powietrze w kołach (kasując oczywiście czerwona lampkę za pomocą I'driva).

Co do samych różnic wersji UE i USA to wyglada to następująco.

Z całą pewnością nie ma swiateł tylnych przeciwmgielnych. Ja ich nie mam zamiaru zakładać, bo to idiotyczny wynalazek. Problem może pojawić się, jak natrafię na upierdliwego policjanta. Ale to trudno. Wtedy wizyta u diagnosty i 50 zł. w plecy za dowód ... wdzięczności. Kolejną różnicą są oczywiście przednie reflektory, które inaczej świecą. Ja ich też nie ruszałem, bo to też nie ma większego sensu. I proszę zostawić polemikę, że jak coś się stanie i dojdzie do wypadku, to ktoś przypisze moją wine, bo reflektory nie są z UE. To kolejna brednia pseudo prawników-karnistów, którzy nigdy żadnej sprawy w tym zakresie nie prowadzili.

Co do softu to rzeczywiście w autoryzowanych servisach chłopaki bronią się przed pracą. Okazało się, że w "Bawarii" znajomy nie jest już szefem servisu, ale dał mi adres do chłopaków z Mińskiej w Warszawie, a tam poradzili sobie ze wszystkim. Mam aktualny soft i radio przestrojone na polskie częstotliwości. Wszystko to za 400 zł.

Ten samochód to mój 8 lub 9 samochód sprowadzony z USA. Miałem całkowicie nowe Volvo 850 z salonu w USA i po sprowadzeniu miałem gawarncję w Polsce.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

RoboCza, dzieki za info

 

twoje e60 na ile lat mialo gwarancje? z tego co widzialem czesto w usa bmw daje 4 lata (factory warranty)

 

a, i co to znaczy, ze chlopaki z aso bronia sie przed praca? nie chca Ci przyjac samochodu do diagnostyki?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Z całą pewnością nie ma swiateł tylnych przeciwmgielnych. Ja ich nie mam zamiaru zakładać, bo to idiotyczny wynalazek. Problem może pojawić się, jak natrafię na upierdliwego policjanta. Ale to trudno. Wtedy wizyta u diagnosty i 50 zł. w plecy za dowód ... wdzięczności. Kolejną różnicą są oczywiście przednie reflektory, które inaczej świecą. Ja ich też nie ruszałem, bo to też nie ma większego sensu.

 

Kolego powiem szczerze ze wszystkich ludzi jezdzacych w autach z USA bez zmiany swiatel bym zastrzelil, podobnie jak diagnostow, ktorzy te auta wypuszczaja na drogi. A czemu?

Te non stop swiecace obrysowki z przodu, przez ktore gorzej widac kierunkowskazy (niektore maja je polaczone w jedna lampe), ale to jeszcze ujdzie, najgorsze sa czerwone kierunkowskazy, ktorych nie widac kompletnie. Juz pare razy bym sie we mnie wbili przez faceta przedemna ktoremu nagle z niewiadomych przyczyn przychodzi chec na hamowanie pulsacyjne hehe.

 

Pozatym nie wazne ze uwazasz iz reflektory i tylne swiatla takie a takie sa ci nie potrzebne. Takie jest prawo i tyle. Czy jesli uznasz ze zakaz mordowanie ludzi czy zwierzat jest idiotyczny to bedziesz pochwalac mordercow?

 

Mamy takie prawo i tyle, a jak Ci z nim zle droga za ocean jest wolna. Zwracam sie z apelem, przystosuj chociaz tylne swiatla do warunkow europejskich.

Think Locally,

Fuck Globally!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego powiem szczerze ze wszystkich ludzi jezdzacych w autach z USA bez zmiany swiatel bym zastrzelil, podobnie jak diagnostow, ktorzy te auta wypuszczaja na drogi. A czemu?

Te non stop swiecace obrysowki z przodu, przez ktore gorzej widac kierunkowskazy (niektore maja je polaczone w jedna lampe), ale to jeszcze ujdzie, najgorsze sa czerwone kierunkowskazy, ktorych nie widac kompletnie. Juz pare razy bym sie we mnie wbili przez faceta przedemna ktoremu nagle z niewiadomych przyczyn przychodzi chec na hamowanie pulsacyjne hehe.

 

Pozatym nie wazne ze uwazasz iz reflektory i tylne swiatla takie a takie sa ci nie potrzebne. Takie jest prawo i tyle. Czy jesli uznasz ze zakaz mordowanie ludzi czy zwierzat jest idiotyczny to bedziesz pochwalac mordercow?

 

Mamy takie prawo i tyle, a jak Ci z nim zle droga za ocean jest wolna. Zwracam sie z apelem, przystosuj chociaz tylne swiatla do warunkow europejskich.

 

Chłopie. A czy on coś pisał o czerwonych migaczach??????????? Czepiasz się na siłę i cholera wie po co!!! Czytaj ze zrozumieniem!!!!!! Migacze są normalne czyli pomarańczowe w BMW z USA, przynajmniej ja nigdy nie trafiłem na egzemplarz z czerwonymi. On pewnie też ma pomarańczowe bo nie wspomniał o tym jako różnica. Obrysówkę możesz sobie wyłączyć jednym tzw. "cięciem".

 

Przepisy przepisami ale wg mnie np głupotą są przednie europejskie lampy świecące po ukosie w prawo. Jadąc lewym pasem, na szerokiej autostradzie trzy lub czteropasmowej zaczynasz, walić po lusterkach ludziom jadącym na prawym pasie bo dla Twoich lamp to już jest pobocze. Amerykanie mają bardzo szerokie drogi dlatego lampy świecą płasko i dziwię się, że Niemcy nie napierają na zmiany przepisów mając szerokie trzypasmowe autostrady.

Opublikowano

 

Przepisy przepisami ale wg mnie np głupotą są przednie europejskie lampy świecące po ukosie w prawo. Jadąc lewym pasem, na szerokiej autostradzie trzy lub czteropasmowej zaczynasz, walić po lusterkach ludziom jadącym na prawym pasie bo dla Twoich lamp to już jest pobocze. Amerykanie mają bardzo szerokie drogi dlatego lampy świecą płasko i dziwię się, że Niemcy nie napierają na zmiany przepisów mając szerokie trzypasmowe autostrady.

 

Wiesz czemu Po Polsce sie strasznie jeździ ?? , bo większość Auto ma HID lub jest po takim dzwonie ze lampy świecą na opak !!!!

 

Gdyby Polskie przeglądy były tak rygorystyczne jak w DE to musieli by w PL wycofać około 20-30% pojazdów z ruchu .

Auta które w DE nie przechodzą przeglądu to w PL dostają je od reki , wiec co ty tu będziesz urzędy uczył swoich domniemań !!!!.

Wracając do świateł US i EU każdy ma swoje 5 groszy , moim zdaniem powinno sie dostosowywać Auto do wymogów kraju docelowego i tyle, a już niedługo to nastąpi w PL i zacznie sie poszukiwanie euro oświetlenia :cool2: przy sprowadzonym z US Aucie.

Opublikowano
Jaka moze być cena E60 powiedzmy 530i z początku produkcji z wszystkimi opłatami, przewozem, no jednym słowem na gotowo. Oczywiście bezwypadkowego auta,bez wchodzenia w szczególy wyposażenia itp. Chodzi mi tylko o ceny orientacyjne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Przepisy przepisami ale wg mnie np głupotą są przednie europejskie lampy świecące po ukosie w prawo. Jadąc lewym pasem, na szerokiej autostradzie trzy lub czteropasmowej zaczynasz, walić po lusterkach ludziom jadącym na prawym pasie bo dla Twoich lamp to już jest pobocze. Amerykanie mają bardzo szerokie drogi dlatego lampy świecą płasko i dziwię się, że Niemcy nie napierają na zmiany przepisów mając szerokie trzypasmowe autostrady.

 

Wiesz czemu Po Polsce sie strasznie jeździ ?? , bo większość Auto ma HID lub jest po takim dzwonie ze lampy świecą na opak !!!!

 

Gdyby Polskie przeglądy były tak rygorystyczne jak w DE to musieli by w PL wycofać około 20-30% pojazdów z ruchu .

Auta które w DE nie przechodzą przeglądu to w PL dostają je od reki , wiec co ty tu będziesz urzędy uczył swoich domniemań !!!!.

Wracając do świateł US i EU każdy ma swoje 5 groszy , moim zdaniem powinno sie dostosowywać Auto do wymogów kraju docelowego i tyle, a już niedługo to nastąpi w PL i zacznie sie poszukiwanie euro oświetlenia :cool2: przy sprowadzonym z US Aucie.

 

Ty chyba nie do mnie chciałeś to napisać. Nie widzę związku Twojej wypowiedzi z moją.

 

A co do lamp to rzeczywiście zacznie się poszukiwanie, ale na chwilę, tylko żeby auto przeszło badanie homologacyjne, a potem będą zakładać spowrotem oryginalne. Jeżeli wg Ciebie problemem polskich "złomów" są przednie lampy w wersji USA w E60 rocznik 2007 np. to gratuluję podejścia. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaka moze być cena E60 powiedzmy 530i z początku produkcji z wszystkimi opłatami, przewozem, no jednym słowem na gotowo. Oczywiście bezwypadkowego auta,bez wchodzenia w szczególy wyposażenia itp. Chodzi mi tylko o ceny orientacyjne.

 

Takie auto z przebiegiem do 120 tys km w USA to kwota około 22000$ z podatkiem.

 

Na gotowo w Polsce już do rejestracji wyjdzie Ci około 80000 zł bez marży pośrednika więc za tyle masz bez problemu 530d z Niemiec.

 

Oczywiście da się takie ściagnąć też za 60-65 tys zł ale to już nie takie proste. :wink:

Opublikowano

 

Ty chyba nie do mnie chciałeś to napisać. Nie widzę związku Twojej wypowiedzi z moją.

 

A co do lamp to rzeczywiście zacznie się poszukiwanie, ale na chwilę, tylko żeby auto przeszło badanie homologacyjne, a potem będą zakładać spowrotem oryginalne. Jeżeli wg Ciebie problemem polskich "złomów" są przednie lampy w wersji USA w E60 rocznik 2007 np. to gratuluję podejścia. :wink:

No to Gratuluje podejścia , moja wypowiedz brzmiała ogólnikowo , a ze sa wyjątki to jest to zaledwie jakiś x % z całości sprowadzonych i nie przystosowanych do EU wymogów.

Opublikowano

mmwmm skoro ludzie moga wylaczyc obrysowki czemu tego nie robia? Czemu diagnosci na to nie nagelegają?

 

To ty sie poza tym czepiasz bo ja napisalem ogolnie o ludziach z aut "amerykanskich", nie tylko o BMW.

 

Co do szerokosci swiecenia...niestety nawet w niemczech znaczna wiekszosc drog to drogi normalne, przez wioski, przy chodnikach, jakie w USA trudno znalezc...

Think Locally,

Fuck Globally!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie wiem czemu tego ludzie nie robią. To już nie jest moja wina. Ja Ci tylko mówię, że krytyka BMW z USA jest bezsensowna i robią to głównie Ci, którym zależy na sprzedawaniu tych z Europy ze skręconymi licznikami. Mnie wszystko jedno bo mam równie dobre dojścia na beemki tu w Europie więc czy ściagnę z USA czy z Europy to żadna różnica. Mogę jednak obiektywnie napisać o autach z USA bo mam z nimi do czynienia.
Opublikowano
Generalnie mi to wisi skad ludzie maja auto, czy z USA czy z Polski czy z Jewropskowo Sajuza...nie mam zadnych biznesow wspolnych z importerami samochodow...nie wisi mi za to to ze sprowadzajac MB z USA nie wkladaja licznikow z km/h, nie przerabiaja swiatel do europejskich norm i tyle...

Think Locally,

Fuck Globally!

Opublikowano

Zebda nie czyta jednak ze zrozumieniem. Miałem 8 czy 9 samochodów, które sprowadziłem z USA. Były to Volvo, VW, Audi, BMW i auta japońskie takiej jak Mitshubishi, Mazda i Toyota. W żadnym z tych samochodów nie było migających czerwonych stopów jako kierunkowskazy tylne. Wszystkie te bryki miały normalne selektywno pomarańczowe światła kierunkowskazów, zarówno z tyło jak i z przodu. Zapewne tak jest w samochodach rdzennie amerykańskich, że coś tam miga na czerwono, ale samochodów europejskich i japońskich to nie dotyczy.

Wracając do BMW to podałem co konkretnie sie różni, więc po co wymyślać i szukać dziury w całym. Ja te auto mam i opisałem czym się różni a ty kolego wymyślasz coś czego nie ma. Prawdą też jest, że obrysówkę wyciąga sie jednym ruchem ręki i nawet komputer nie sygnalizuje żadnego błędu.

 

Dla zainteresowanych samochodami używanymi od dealerów (jak są w miare nowe to jeszcze z gwarancją) podaję stronę - http://www.kbb.com

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A powiem Ci, że się ostatnio zdziwiliśmy bo 2006 Passat 2.0T miał czerwone migacze. To chyba zależy od stanu z jakiego się ściąga bo ja jakoś reguły nie widzę. :wink: Ale to jedyne europejskie jakie się trafiło z czerwonymi a sprowadziłem z USA już kilkadziesiąt samochodów. Oczywiście nie liczę tych amerykańskich gówien jak Jeep czy Chrysler.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A widziałeś jak świecą czy tylko na podstawie koloru lampy to twierdzisz??? BMW o ile się nie mylę w ogóle nie robi na USA czerwonych migaczy więc wątpię żeby nagle im się odwidziało i po lifcie specjalnie zrobili czerwone. Lampy w E90 też wyglądają jak by były całe czerwone (europejskie tak samo) ale świecą na pomarańczowo.

 

W E60 migacz jest w tej górnej białej części lampy.

Opublikowano

Tym passatem mnie zdziwiłeś. Miałem passata z USA ale w poprzedniej budzie i wszystko grało.

Mimo to jesteśmy na forum o BMW, a w przypadku tych aut o innych światłach nie ma mowy, więc nie dzielmy włosa na czworo.

Zdenerwowałem sie tylko zmianą przepisów akcyzowych, bo sprowadzając teraz samochód z USA zapłacę znowu więcej. Nawet dalsze clenie w Niemczech za dużo nie da, bo nasi celnicy naliczą akcyzę z Eurotaxu, a nie od wartości, którą wezmą Niemcy do clenia z amerykańskiej faktury. Choć to i tak jakaś oszczędność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.