Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No fakt, przebiegi są super. Nie są to rewelacyjne auta, trochę już mają kilometrów na "karku". Kiedyś przeglądając ogłoszenia widziałem jeszcze w gorszym stanie. Na upartego ;) nie jest źle - mocno. Niektóre foty są bardzo złej jakości, prawdopodobnie mniej, lub bardziej celowo. :twisted2:

Wiesz, ja także trochę rozglądam się za autem i gdybym dał jakieś foty to i dobrze by było wiedzieć dlaczego konkretnie komuś coś nie pasuje. To tak trochę edukacyjnie jest dla osoby szukającej auta. :mrgreen:

Opublikowano
Tak sobie obserwuje te auta i prawie wszystkie są zniszczone w środku :? Oj kręcą te liczniki :lol: Choć nieraz można znależc z oryginalnym przebiegiem,ale wiadomo takie ogłoszenie ma swoją cene :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam 530d Touring. Pali 7,5 przy prędkości 120 km/g w trasie. W mieście ok. 9 przy normalnej jeżdzie. Przyjemny samochód - dużo mocy kiedy jest potrzebne :D

 

Diesel coraz droższy.... trochę mnie przyraża. Z silnikiem diesel nie mam problemów. Już 215tyś na liczniku. Cicho jest w środku samochodu, ale na zewnątrz słychać że to diesel...... turbo w miarę cichutko działa ... nie piszczy głośno co jest atutem. Wymiana oleju co 20tyś wlewam Shella - ok. 700zł razem ze wszystkimi filtrami.

 

Kupiłem diesel ze względu na plany wyjazdów na urlop poza Polską. Poprostu jest wygodniej a w razie problemów - nie ma zmian przy silniku, których mechanicy poza Polską mogą nie rozumieć ...

 

Po pierwsze jaki Ty olej kupujesz, że za wszystko płacisz 700 zł??????? Wyczynowy??? A filrty gdzie? W serwisie z rabatem dodatnim??? :D Jakaś masakryczna cena jak na wymianę oleju i filtrów. Lepiej chłopie kupuj olej sam (np. Castrol Magnatec) i filtry porządne ale nie w serwisie ale wymieniaj to wszystko co 13-15 tys km to i auto Ci dłużej pochodzi bezawaryjnie za te same pieniądze.

 

Po drugie.. nie doceniasz popularności gazu w Niemczech i Włoszech np. Nie ma specjalnych problemów z zatankowaniem w tych krajach nawet na autostradach.

 

Co do auta, to kupi spokojnie w granicach 5000E ładne 523i z autentycznym przebiegiem nawet do 150 tys km, tylko najlepiej niech szuka na południu niemiec i się mocno targuje. Benzynę ciężko obecnie sprzedać w Niemczech więc sprzedawcy mocno schodzą z ceny a tym bardziej jak znajdzie prywatne ogłoszenie, to odpada mu marża komisu. Przy benzynowcu nie jest trudno znaleźć auto z małym przebiegiem bo tam do latania dużych przebiegów kupuje się diesele.

Opublikowano
bo ja wiem czy tak diesle się kupuje do latania diesel i pb w takiej samej cenie u nich praktycznie wiec co za rozniaca. z rocznika 97 spodziewal by sie około 200-300 tysiakow jak nie wiecej wszystko poniżej to mocno wątpliwa sprawa. no chyba że samochód traktowany jako wózek na zakupy ale do tego to niemcy kupuja coś mniejszego raczej

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

hmm faktycznie problemy chyba są teraz z kupnem benzyniaka.

 

Sprawdzilem sobie wlasnie na motoAllegro, kryteria wyszukiwania: E39, rocznik co najmniej 2003, silnik 3.0

 

wyskoczyly 33 oferty diesli i 0 (zero!) ofert benzyniaków!

 

dla rocznika 2002: okolo 70 diesli i jeden benzyniak

 

Wymiana oleju co 20tyś wlewam Shella - ok. 700zł razem ze wszystkimi filtrami.

 

Po pierwsze jaki Ty olej kupujesz, że za wszystko płacisz 700 zł??????? Wyczynowy??? A filrty gdzie? W serwisie z rabatem dodatnim???

 

napisal przeciez ze olej i wszystkie filtry :) czyli rozumiem, ze f. oleju, powietrza, paliwa i 2xkabinowy, a to juz moze wyjść 700 zł z robocizna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
benzyniakow bylo znacznie mniej niz diesli jesli chodzi o e39 po lifcie, do pl wlasciwie sie ich nie sprowadza, w de ceny podobne jak dla diesla (czesto jednak przy porownywalnym wyposazeniu, przebieg nizszy)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Witam, sam kiedys dlugo szukalem e39 z tym ze 2001 rok i zajelo mi to ok 6 miechow zanim namierzylem cos w niemczech, co spelnialo moje oczekiwania. Powiem, ci na wstepie zebys za 4-5 tys E, nie oczekiwal cudu nad wisła. Pogodz sie z tym, ze auto mialo to czy tamto, idealu nie trafisz. Mozesz trafic auto po kims kto poporstu o nie dbał i tyle. Druga sprawa, omijaj wszelkiego rodzaju autohausy itp. Tam nie ma dobrych aut. Jak sie nie sprzedalo prywatnie, to poszlo do handlarza, niemiec tez glupi nie jest i potrafi sprzedac prywatnie. Podam ci link jak powinien wygladac mniej wiecej srodek przy 280tys , jest w miare zadbany i ma 280 tys , te co pokazywales ty, sa juz tak sliskie ze moglbys spac z fotela podcas jazdy a maja przecierz dopiero 160 tys :)

 

http://a331.skroc.pl - o ten srodek mi chodzi.

 

Druga sprawa, jesli bedziesz szukal prywatnie, unikaj Turków i wszelkiej innej masci tego typu podobnych, ja poznaje turkow juz po zdjeciach ich aut, zawsze ale to zawsze maja jakies koraliki , lancuszki i oczka gdzieś poobwieszane, na ich miejscu chcac sprzedac auto, nie robil bym zdjec z tymi gadzetami. Przyklad : http://c53e.skroc.pl 100% turek, oczywiscie original 147 i czarnobiale fotki, bo koloru mu zabraklo.

 

http://1dc5.skroc.pl - Ta wydaje sie ciekawa, choć nie podoba mi sie w niej kolor ( ale to rzecz gustu) i hak tez nie dobrze widze. Jesli chodzi o wypas , przebieg i wyglad zew. to wyglada adekwatnie do wieku i ceny.

 

Pozatym, ta http://2737.skroc.pl wyglada dość rozsadnie, choć upewnij sie czy nie turek, zebys nie jechal na marne. Choć mogła by mieć lepsze felgi.

 

Ta, http://1a7e.skroc.pl wygląda na zadbaną, choć jak dla mnie jest za skromna.

 

http://87ff.skroc.pl - tutaj warto by bylo dowiedziec sie więcej choć nieumyta na tych fotkach mizernie się prezentuje.

 

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lniw241g3pfs - kolejny turkowoz. Zwróć uwage na wewnętrzne lsuterko, choć tu trzeba wytężyć wzrok żeby zauważyć. :)

 

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lnh4yzyh3mdn - wygląda zdrowo jak na swoj wiek, według mnie godna uwagi. Srodek ładnie utrzymany, cos tam ma , goła nie jest :) Kolor nawet nawet :)

 

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lniux11h3peo - kolejna zdorow wyglądająca sztuka.

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lnivzuxhwqgm - wszytsko co z Monachium warte jest uwagi, tutaj mamy tego przyklad, tam turasów nie ma prawie wogóle. I nawet skóre ma :)

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bxsdqsqxwhj3 - z zewnatrz tez wygląda zdrowo, szkoda ze nie wiemy jak ze środkiem.

 

To tyle z mojej storny mam nadzieje że choć troche ci pomogłem. Na marginesie, uważam że 523 to dobry wybór na początek, ja zaczynałem tak samo, choc jak widać apetyt rośnie w miare jedzenia i skończyłem na 545 :) Nie nastawiaj się że jest to jakieś superszybkei auto, paliło ci będzie w granicach 12 litrów w mieście, na trasie coś lekko powyżej 9 albo i poniżej jak się postarasz, przy 200 paliło będzie tyle co w mieście. Moje typy wybrałem z przedziału 4-5,5tyę euro myśle że 500euro w jedna czy w druga nie ma dużego znaczenia i nie kieruj się tylko najniższa cena, czasem warto wydać wiecej te pareset euro żeby zaoszczędzić pare tysięcy. Z góry przepraszam za błędy ale o 2:30 nie mam siły mysleć na ortografią itp.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Generalnie masz rację, ale niech dołoży 500E a będzie miał takie same tylko z przebiegiem 140-150 tys km. Po cholere pakować się w auto powyżej 200 tys km lub w okolicach tego przebiegu? To taka granica, że zaczynają się psuć już różne pierdoły i to co zaoszczędzi przy zakupie wyda w serwisie. Poza tym jednak silnik na gazie dostaje w dupe bardziej niż bez więc czym jest świeższy tym lepiej.

 

I powtarzam po raz kolejny, że najlepiej kupować auta lekko uszkodzone. Mamy wtedy bardzo małą szansę, że coś w aucie, które kupimy będzie nie tak i osoba która je sprzedaje pozbywa się właśnie z tego powodu, że szykuje się większa (kosztowniejsza) naprawa. Niech to będzie nawet przerysowany bok, wgniecione drzwi lub błotnik. Szwabek dostanie z ubezpieczalni z 2000E i wtedy woli sprzedać i kupić nowsze auto niż naprawiać, a u nas części tanie, koszty robocizny nadal dość niskie i da się auto naprawić w rozsądnych pieniądzach. Szczególnie Ci co dbają o auto lepiej niż o własną żonę właśnie nie mają ochoty jeździć naprawianym i się pozbywają dzięki czemu można wyrwać piękną, zadbaną beemeczkę z małym przebiegiem i łącznie z kosztami naprawy wyjdzie nam tyle co za niebitą z 2 x takim nalotem.

Opublikowano
Generalnie masz rację, ale niech dołoży 500E a będzie miał takie same tylko z przebiegiem 140-150 tys km. Po cholere pakować się w auto powyżej 200 tys km lub w okolicach tego przebiegu? To taka granica, że zaczynają się psuć już różne pierdoły i to co zaoszczędzi przy zakupie wyda w serwisie. Poza tym jednak silnik na gazie dostaje w dupe bardziej niż bez więc czym jest świeższy tym lepiej.

 

I powtarzam po raz kolejny, że najlepiej kupować auta lekko uszkodzone. Mamy wtedy bardzo małą szansę, że coś w aucie, które kupimy będzie nie tak i osoba która je sprzedaje pozbywa się właśnie z tego powodu, że szykuje się większa (kosztowniejsza) naprawa. Niech to będzie nawet przerysowany bok, wgniecione drzwi lub błotnik. Szwabek dostanie z ubezpieczalni z 2000E i wtedy woli sprzedać i kupić nowsze auto niż naprawiać, a u nas części tanie, koszty robocizny nadal dość niskie i da się auto naprawić w rozsądnych pieniądzach. Szczególnie Ci co dbają o auto lepiej niż o własną żonę właśnie nie mają ochoty jeździć naprawianym i się pozbywają dzięki czemu można wyrwać piękną, zadbaną beemeczkę z małym przebiegiem i łącznie z kosztami naprawy wyjdzie nam tyle co za niebitą z 2 x takim nalotem.

 

Witam te które miały dużo ponad 200kkm już są na Alegro lub oto moto w super stanie, pozostały jedynie te które nie znalazły nabywcy

 

bo ja wiem czy tak diesle się kupuje do latania diesel i pb w takiej samej cenie u nich praktycznie wiec co za rozniaca. z rocznika 97 spodziewal by sie około 200-300 tysiakow jak nie wiecej wszystko poniżej to mocno wątpliwa sprawa. no chyba że samochód traktowany jako wózek na zakupy ale do tego to niemcy kupuja coś mniejszego raczej

 

>Do latania tylko diesel , współczynnik spalania do pokonywanej trasy jest rewelacyjny.

liczac: 12m-cy 60tkm koszty eksploatacyjne równe są benzynie zakładając ze w benzyniaku nawet maski nie otworze przez ten czas, wiec tak czy siak lepsza kalkulacje robi ON.

przy łącznym przebiegu 80kkm rocznie lub jak kto woli daje średnia oszczędność 8.000 pln (każde 100 km 2L ON mniej jak PB),w moim przypadku diesel jest definitywnie faworytem , jak bym doliczył do PB koszty eksploatacyjne to raczej nie było by tak kolorowo (jedynie LPG ale to juz kwestia gustu )

Opublikowano

Widze panowie ze zrobiliscie sobie dyskusje nt,tego kto jakie ma pojecie o rynku samochodowym a mi chdzilo o wasze doswiadczenia zwiazane z e39

Co wam sie przytrafilo,mniej lub bardzej powaznego itd

no ale nic tak czy inaczej bardzo wam dziekuje

Opublikowano

co do ceny to napewno nie bede szukal na sile czegos w tych granicach

jestem rowniez zdania ze warto dolozyc pare zlotych i kupic cos lepszego

mam czas i bede bacznie sledzil ogloszenia

Opublikowano
Kolego pisz to wszystko w jednym poście,a nie zaśmiecasz forum :8)
KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano

harry

 

ja na twoim miejscu bym poczekal dozbieral troche kasy

 

nie ma co sie palic na bmw w budzie e39 za 4500 EUR bo niestety watpie zebys kupil cos w dobrym stanie, po zakupie takiego autka wydasz drugie tyle jesli bedziesz chcial doprowadzic go do porzadku

 

ja bym proponowal rozpoczecie poszukiwan z 6000 eur w kieszeni no i wtedy i tak musisz miec cos odlozone na wypadek niespodziewanej awarii, badzmy realistami a nie liczmy ze kupimy jakas igielke w tej cenie ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.