Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Chce sobie sprawic e 39 lecz borykam sie z tym ktora?

Czy diesla czy benzynke i np zagazowac?

Jak one sie zychowuja na lpg >mowie oczywiscie o sekwencji a nie tych,ktore

chodza na detkach,jesli mozecie to prosil bym o napisanie co lubi im sie przytrafic,jakie sa mniej wiecej ceny ekspluatcji,spalanie itp,

Zgory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam wszystki Harry

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I jeszcze jakimi kryteriami się kierujesz < oszczędne autko czy raczej nie koniecznie, ścigacz czy normalne osiągi , awaryjność a raczej ceny napraw , wygląd zewnętrzny czy stan techniczny , itp. >
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

jesli przede wszystkim zalezy ci na oszczednosciach i nei masz oporów przed autem z LPG, to moze to byc faktycznie niezla opcja. Gaz kosztuje lekko ponad 2 zł, diesel prawie 5, wiec na pewno bedzie taniej

 

nie okresliles praktycznie zadnych kryteriow wyboru, wiec trudno ci pomoc

 

podaj przede wszystkim zakres cenowy i mniej wiecej jaka pojemnosc cie interesuje; czy super wyposazony chcesz czy moze byc mniej bajerów a za to taniej; jakie przebiegi planujesz robic, itp

 

bardzo ogolnie mowiac: diesle (zwlaszcza nowsze) to dobra kultura pracy, niskie spalanie, super osiagi, ale potencjalne awarie mogą byc drogie w naprawie

 

benzyna+lpg: tania jazda, przy porządnej instalce prawie niezmienione osiągi, ograniczona pojemnosc bagaznika z powodu kola zapasowego (chyba ze kupisz jakis uszczelniacz do opon na wypadek przebicia), mogą byc problemy z zatankowaniem w zachodniej europie, niektorzy twierdzą ze lpg niszczy silnik (to juz kwestia do dlugiej dyskusji :P)

 

podaj jakies szczegoly to sie zastanowimy :)

Opublikowano

Mam 530d Touring. Pali 7,5 przy prędkości 120 km/g w trasie. W mieście ok. 9 przy normalnej jeżdzie. Przyjemny samochód - dużo mocy kiedy jest potrzebne :D

 

Diesel coraz droższy.... trochę mnie przyraża. Z silnikiem diesel nie mam problemów. Już 215tyś na liczniku. Cicho jest w środku samochodu, ale na zewnątrz słychać że to diesel...... turbo w miarę cichutko działa ... nie piszczy głośno co jest atutem. Wymiana oleju co 20tyś wlewam Shella - ok. 700zł razem ze wszystkimi filtrami.

 

Kupiłem diesel ze względu na plany wyjazdów na urlop poza Polską. Poprostu jest wygodniej a w razie problemów - nie ma zmian przy silniku, których mechanicy poza Polską mogą nie rozumieć ...

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

hej

 

moja rada jest taka :

 

nie kupuj ponizej 3 literkow bo potem bedziesz mial niedobor mocy :)

 

530i jesli nie robisz zbyt duzo km [15 - 20 tys km w roku]

530d jesli latasz duzo na trasach

 

chyba ze chcesz bardziej poszalec to wtedy 540i lub M :mrgreen:

 

przy dzisiejszych cenach paliw to co zaoszczedzisz na dieslu w spalaniu wzgledem benzyny mozesz wydac na naprawy turbiny wtryskow, pomp i innych dupereli [chyba ze trafisz na rzeczywiscie super egzemplarz ale to ciezko]

 

pozdrawiam

Opublikowano

przy obecnych cenach ropy ja bym jednak preferowal benzynke i gaz. Wazne zeby instalacja byla dobrze zrobiona to problemow nie bedzie.

Jak tylko nie postanowisz zabudowac najtanszej dostepnj na rynku sekwencji to bedzie ok.

 

Bardzo dobrze sie sprawuje taki zestaw:

- elektornika stag 300

- wtryski magic jet

- reduktor EG 200 obsluzy 6 cyl.

 

No chyba ze bedziesz mial duzo kasy na instalke to wtedy PRINZ albo Landi Renzo OMEGAS ale mysle ze STAG w zupelnosci wystarczy

Opublikowano
Witam!

Chce sobie sprawic e 39 lecz borykam sie z tym ktora?

Czy diesla czy benzynke i np zagazowac?

Jak one sie zychowuja na lpg >mowie oczywiscie o sekwencji a nie tych,ktore

chodza na detkach,jesli mozecie to prosil bym o napisanie co lubi im sie przytrafic,jakie sa mniej wiecej ceny ekspluatcji,spalanie itp,

Zgory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam wszystki Harry

530i i gaz. Skoro chcesz oszczędzić to nie bierz 535 w górę i M bo utrzymanie już jest droższe.

Opublikowano

Witajcie ponownie!

Po pierwsze chce wam bardzo podziekowac za tam szybki odzew

Faktycznie zbyt ogolnie napisalem ci mnie interesuje

a wiec napewno nie musi to byc torpeda a co za tym idzie pojemnosci pow 3 litrow odpadaja,obecnie mnieszkam w niemczech de i mysle ze tu bede staral sie ja kupic

Chodzi mi o autko na "zjazd" do polski,ktory planuje na koniec tego roku

wydac na zakup chce ok 4,5 5 tys euro oczywiscie plus gaz do ktorego coraz bardziej sie przekonuje

Co do wyposazenia to podstawy klimatr,elektr,moze skorka,boje sie rowniez

o zbyt duza iloscia elektroniki gdyz mysle,ze wiazac sie to moze z jej ustekami

skrzynia napewno zwykly manual i tu rowniez ze wzgledu na jej skomplikowanie

a moc? nie chodzi mi na pewno o swirowanie co w polsce nie ma nawet racji bytu gdyz mamy za krotkie odcinki

napewno musi bez zbytniej meki isc dwie paki na autobahnie, co nie powinno byc, mysle problemem dla zadnej bmw

najwiecej bede jezdzil po wrocku a wiec drogi, uznane za jedne z najgorszych w europie, zastanawia mnie jak ona to zniesie

nie oszukujac sie i was powie ze zalezy mi na ekonomii i niezawodnisci

No to tyle, mysle ze przyblizylem wam moj obraz idealnego dla mnie autka,

Dzieki!

Aha!

Jak ksztaltuja sie cany instalacji lpg?

Opublikowano
Jeśli masz tyle pieniędzy na E39, to raczej żadna z powyższych wypowiedzi Cię nie dotyczy. Co więcej, z tą ilością gotówki sobie odpuść, jeśli chcesz jeździć bezstresowo (i zmień robotę w DE ;)).
Opublikowano
Widze,że pokazujesz same złomy :lol: Tyle tego w ogłoszeniach a ty takie parchy pokazujesz(prawie) :twisted: .Zresztą za tą kase nie ma się czego spodziewać.Ale jak poszukasz to cos znajdziesz .Szukaj cos za około 5tyś.e,a nie 4 :twisted:
Opublikowano
Widze,że pokazujesz same złomy :lol: Tyle tego w ogłoszeniach a ty takie parchy pokazujesz(prawie) :twisted: .Zresztą za tą kase nie ma się czego spodziewać.Ale jak poszukasz to cos znajdziesz .Szukaj cos za około 5tyś.e,a nie 4 :twisted:

Jeśli piszesz, że coś jest złe, to napisz dlaczego. I np. to e39 jest złe, bo "to i to", a to e39 jest nie dobre, bo to i tamto, etc.

Fakt, że ogłoszenia podane przez Harryego.wrc przejrzałem tak po łebkach - teraz nie mam zbytnio czasu.

A później - mając czas - z chęcią zerknę na ogłoszenia i popatrzę co z nimi nie tak, bo sam mam chrapkę na e39. Nie jestem jakimś specem, ale i Ty możesz napisać dlaczego twierdzisz, że każdy model jest szrotem. Wtedy mogę porównać twoją i moją opinię. A stwierdzenia, że coś jest złomem, bo kosztuje poniżej 4500 E jest dla mnie mało prawdopodobne, ale uzasadnione. :wink:

Opublikowano
Widze,że pokazujesz same złomy :lol: Tyle tego w ogłoszeniach a ty takie parchy pokazujesz(prawie) :twisted: .Zresztą za tą kase nie ma się czego spodziewać.Ale jak poszukasz to cos znajdziesz .Szukaj cos za około 5tyś.e,a nie 4 :twisted:

Jeśli piszesz, że coś jest złe, to napisz dlaczego. I np. to e39 jest złe, bo "to i to", a to e39 jest nie dobre, bo to i tamto, etc.

Fakt, że ogłoszenia podane przez Harryego.wrc przejrzałem tak po łebkach - teraz nie mam zbytnio czasu.

A później - mając czas - z chęcią zerknę na ogłoszenia i popatrzę co z nimi nie tak, bo sam mam chrapkę na e39. Nie jestem jakimś specem, ale i Ty możesz napisać dlaczego twierdzisz, że każdy model jest szrotem. Wtedy mogę porównać twoją i moją opinię. A stwierdzenia, że coś jest złomem, bo kosztuje poniżej 4500 E jest dla mnie mało prawdopodobne, ale uzasadnione. :wink:

To zobacz sobie na wnętrza tych aut.Jak wnętrze jest już w takim stanie to co dopiero reszta(przy tak niskich przebiegach :lol: )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.