Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam nastepujacy problem - na zimnym silniku samochod nie ma kompletnie mocy - nie moge wjechac pod mala gore :cry: nie wkreca sie na obroty - ja daje gazu , obroty wchodza na ok 2tys i strzela w dolot ... jak silnik sie zagrzeje to jest dobrze . jak odpala na na zimnym na gazie - jest ok . silnik odpala prawidłowo bez wzgledu na temperature .

 

mam sekwencje - jednak nie ma ona na to wplywu kompletnie bo problem wystepowal przed jej zalozeniem ( jednak nie tak drastyczny jak ostatnio )

 

juz mi brakuje pomyslow co to moze byc - swiece , cewki , ecu , wtryski , tps , czujnik temp cieczy , sondy sprawdzone lub wymienione i dalej nic.

 

 

zostal mi jeszcze przeplywomierz - ktory byl kiedys wymieniany na nowy - ma ktos parametry jakie powinien miec ( opor pomiedzy pinami itp )

 

 

zaraz sprawdze cisnienie na pompie paliwa

 

 

miał ktos cos podobnego ?

Opublikowano
przepływkę zdiagnozujesz dobrze tylko na kompie myślę ze carsoft wystarczy (miałem kiedyś taki silnik w swoim samochodzie) sprawdź czy nie wali jakiś błędów na kompie. Następne pytanie jak ze spalinami czy silnik na zimno nie jest przelany paliwem, i opisz cos wiecej jak się zachowuje po delikatnym otwarciu przepustnicy, a jak po większym. Czy dusi sie jednakowo.
Opublikowano

witam

 

jeśli na gazie zimny chodzi dobrze to zostaje ci tylko układ paliwowy,wtryskowy,przepływka,czujnik temp. cieczy i czujnik na wale

 

a do diagnozy przeplywki mam tylko takie dane:

 

przepływomierz masowy powietrza wykonany w technice cienko warstwowej HFM

zmierzyć napięcie na odłączonej wtyczce.

włączyć zapłon

napięcie zasilania od strony sterownika na zac.3 (+) i 1(-) : 10...16V

na zac. 2(+) i 4(-) kilka mV,wartość typowa ok. 15mV

 

nic więcej na temat przeplywki nie mogę znaleźć,ale stawiam na nią

Opublikowano
same czujniki mogą być sprawne,problem moze tkwic po stronie instalacji, może gdzieś nie łączy albo sie przetarł kabel trzeba by było posprawdzać napięcia i masy na wtyczkach
Opublikowano

sprawdzam zarowno opor czujnika , jak i napiecie w jego wtyczce i na koncu napiecie po podpieciu do czujnika- dlaetego to co sprawdzalem wydaje mi sie sprawne ...

 

 

walcze nadal - jak widac nawet w nocy nie spie tylko myśle jak rozwiązać ten problem :norty:

Opublikowano
zbadalem dokladnie cisnienie paliwa - jak przekrece kluczyk to pompa napompuje ok 1 atmosfery :!: dopiero jak odpale samochod na gazie to po ok 10 sekundach napompuje ok 3 atmosfery ( cisnienie mierzone na wyjsciu z pompy ) - wiec to chyba jej wina...
Opublikowano

stanowczo za długo trzeba czekać na właściwe ciśnionko...

powinno być w ciągu 1 sek...

 

druga sprawa to powinno być 3.5 bara...

 

sprawdź jeszcze wydajność pompy (odłączyć przewód paliwowy

od listwy, zewrzeć styki na przekaźniku pompy paliwa).

 

l/min

 

w bentleyu (160-9... 12) jest podane:

 

M60 = 1,75 litra/min

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

wiem - przegladalem bentleya....

 

sprawdze jeszcze wydajnosc...

 

 

 

ew bede musial kupic pompe - pierburg ok 500zł :| zamiennik 100-200zł - tylko jaki wybrac - znajomy kupil jakis na allegro za 120zł i 2 miesiecy nie wytrzymał...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.