Skocz do zawartości

Problem z zestawem HID.


Melonik

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem jakiś czas temu zestaw HID i mam z nim ciągły problem. Jak jest zimny, czyli jak jakiś czas stoi samochód, żarniki nie zawsze się odpalają. Raz jeden się nie odpala, raz drugi, a raz potrafią się oba zapalić i jest git. Przy zapalaniu raz (czasami dwa) mignie i gaśnie. Jedyny sposób to jeszcze raz wyłączyć i włączyć światła, a jak nie pomaga to powtórzyć operacje. Jak są ciepłe to zapalają się zawsze obydwa. Jak postoi np. godzinkę, to już nie koniecznie. Kompa w aucie nie mam.

 

Czy zetkną się już ktoś z podobnym problemem i ma jakąś rade na tą przypadłość?

 

Myślałem że to wadliwy zestaw, więc odesłałem i przysłał mi drugi, ale to samo...

 

Zestaw jest taki:

 

http://allegro.pl/item398677645_zestaw_xenon_hid_zarowki_h1_h4_h7_6000k_8000k_zx.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zanm tego produktu. Na Twoim miejscu skontaktowałby z:

 

1. z sprzedającym z Allegro

2. z innymi osobami, które też kupiły ten zestaw i zapytałbym je o opinię.

 

Sorry.... ale nic innego sensowego nie przychodzi do głowy..... chyba, że kable zasilające przetwornce wysokiego napięcia są za cienkie i nie odpalają się poprawnie przy niskim napięciu np. kiedy np kble zasilające są ciepłe lub kiedy akumulator jest lekko rozładowany po dłuższym postoju..... ale tylko zgaduję w tej chwili.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam zestaw (z wyglądu przetwornic) i nie mam żadnego problemu. Być może gość sprzedaje jakieś uszkodzone, może zapytaj innych ludzi z allegro, którzy kupili te same zestawy od tego sprzedającego, czy nie mają takich problemów jak Ty. To że się nie odpalają to może być wina przetwornic jakichś uszkodzonych, a może i palników, ale to tak sobie można gdybać....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem. Tylko na zimnych. Po pierwszym przegrzaniu albo w goracy dzien startuja normalnie. Juz do tego przywyklem. Zapalam i zaraz gasze i jeszcze raz i juz jest OK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Ja miałem podobnie.

 

Założyłem do fabrycznie montowanych xenonów nowe żarówki D2S.

 

Jedna żarówka zapalała się normalnie a druga nie mogła jakoś zaskoczyć, zapalała się dopiero gdy pare razy przekręciłem włącznik świateł (czasami za 10-15 razem). Potem gdy żarówki sie nagrzały zapalały sie bez problemu obie. Tylko rano lub gdy samochód postał trochę miałem ten sam problem

 

Zamieniłem żarówki miejscami i było to samo po drugiej stronie. Wywnioskowałem z tego, że to musi być wina żarówki.

 

Mój kolaga sprzedaje te żarówki, więc pojechałem do niego i zrobiliśmy test z nowymi żarówkami.

Większośc żarówek działała tak właśnie jakby nie mogła zaskoczyć. Wkońcu wybrałem 2 żarówki które zapalają sie za każdym razem i nie ma problemu.

Dowiedziałem sie później że sprzedał te żarówki i wszystkie działały ok. mia tylko jeden taki przypadek w jakimś oplu

 

Wydaje mi się że jest to wina zarówek, jakaś wada fabryczna. Może tak być że niektóre żarówki maja za duży opór w stosunku do pewnych przetwornic. Ale to tylko przypuszczenia, nie jestem inżynierem elektrykiem

 

Reklamuj ten zestaw, aż przyśla Ci właściwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro na allegro jest cena 165zl - -koszt transportu do polski ( z PRC ) , -prowizja dystrybutora , -jakies podatki itp - i koszt jednego zestawu wychodzi 30 dolarow - wiec czego ty oczekujesz - to jest szajs !

 

zwroc ten szit sprzedawcy i kup u innego sprzedajacego - ja mam zestaw za 199zł - kupilem specjalnie na miejscu w krakowie , bo wiedzialem ze moga z tym byc problemy - ale narazie chodzi juz ok 4 miesiace - bez najmniejszych problemow ! zawsze odpalaja obie zarowki ...

 

 

natomiast kolega ostatnio w tym samym miejscu kupil ten sam zestaw 4300k i swieca mu na niebiesko jak 8000k - wiec powtarzalnosc tych zestawow jest zadna - wszystko zalezy jak sie trafi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro na allegro jest cena 165zl - -koszt transportu do polski ( z PRC ) , -prowizja dystrybutora , -jakies podatki itp - i koszt jednego zestawu wychodzi 30 dolarow - wiec czego ty oczekujesz - to jest szajs !

 

zwroc ten szit sprzedawcy i kup u innego sprzedajacego - ja mam zestaw za 199zł - kupilem specjalnie na miejscu w krakowie , bo wiedzialem ze moga z tym byc problemy - ale narazie chodzi juz ok 4 miesiace - bez najmniejszych problemow ! zawsze odpalaja obie zarowki ...

 

 

natomiast kolega ostatnio w tym samym miejscu kupil ten sam zestaw 4300k i swieca mu na niebiesko jak 8000k - wiec powtarzalnosc tych zestawow jest zadna - wszystko zalezy jak sie trafi .

 

wcześniej kosztowały 240 zł. ale tak na prawdę to one różnią się tylko naklejkami na przetwornicach (na innych aukcjach). ale być może pewne serie są lepsze, a inne gorsze. :x to wszystko jest jednak "MADE IN SZAJS CHINA" i co do jakości to loteria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnią się. a CZY przy zapalaniu zapłonu nie migaja przez chwilke. U mnie miał znajomy właśnie problem z xenonami bo montował nieoryginalne i zmienił przełącznik i wszystko miał ok

 

To miganie to testowanie przez kompa świateł ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz wogole jak komp testuje obwod ? puszcza przez niego niski prad ktory nie zaswieca zarowki i sprawdza czy jest obwod... wiec jak moze zaswiecic xenony ? one migaja bo to jakis syf jest - widziales kiedys np w nowym mercedesie zeby cos migalo ? u kolegi tak migalo - i to byla wina zarowek...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
witam, ja ma dokładnie taki sam problem, tzn, czasami musze dwa razy zapalać swiatła zeby obie żarówki (lampy) zaskoczyły, ale sprawdziłem to u siebie zamieniając przetowrnice stronami i napewno winna jest przetwornica. Zawsze jak przełoże słabsza przetwornice na którąś ze stron to własnie ta strona niedomaga, niezapala sie zawsze, i długo sie rozświeca i generalnie słabiej swieci i barwą bardziej niebieskawą. Na dobrej przetwornicy uzyskanie białej barwy (4300) zajmuje około 15 sek. Kolory są zbliżóne dopiero po około 5 minutach. Podejrzewam ze gość, ktory mi to sprzedał sprawdzi ze działa i odrzuci mi reklamacje i tyle. :mad2:

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.