Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam problem z bmw e39 530d 2002r. Automat ! Auto do 160km na godzinne zawija jak buza po 160km.. nie za bardzo chce jehacz ………… na kompie zero blendow :mad2:
Opublikowano
A ja mysle, ze na takie posty nikt nie powinien odpowiadac. Jezeli autor takie cos pisze, to znaczy, ze ma innych userow gleboko w d... :nienie:

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
A ja mysle, ze na takie posty nikt nie powinien odpowiadac. Jezeli autor takie cos pisze, to znaczy, ze ma innych userow gleboko w d... :nienie:

 

Albo swoją beję trzyma w oborze pomiędzy koniem, krową a świniami :mrgreen:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam! Mam problem z bmw e39 530d 2002r. Automat ! Auto do 160km na godzinne zawija jak buza po 160km.. nie za bardzo chce jehacz ………… na kompie zero blendow :mad2:

 

Może na kompie zero błędów ale za to TU CAŁKIEM SPORO!!!!!

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Большое Спасибо за :nienie: подсказки! Если кто то не знает хорошо польского языка это не значит что он (рагуль)!

 

www.bmwclub.ua

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Большое Спасибо за :nienie: подсказки! Если кто то не знает хорошо польского языка это не значит что он (рагуль)!

 

Trzeba było tak od razu pisać.

Niestety nie mam rosyjskiej klawiatury bo byśmy popisali.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

No to po co się tajniaczysz Kolego i sprawiasz wrażenie, jakbyś sobie jajca robił z poważnych ludzi??? Jeśli poczułeś się urażony to przepraszam :modlitwa:.

 

P.S. Poza nawiasem wszystko napisane bukwami nawet obczaiłem :norty:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

P.S. Poza nawiasem wszystko napisane bukwami nawet obczaiłem :norty:

 

To pewnie cos brzydkiego :lol: Tego mnie w podstawowce nie nauczyli - bo reszte tez skumalem.

 

A ty bumer to od razu powiedz, ze nie umiesz pisac po polsku, to nikt Ci nie bedzie zwracal uwagi.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Wszystko! ok.! (рагуль - to jest wieśniak!)- napisałem ze nie jestem wiesniakem! No to co może bycz z tym autem (ze nie chce whodzicz na obroty po 160)

 

POZDROWIENIE OD KLUBU !!! www.bmwclub.ua

Opublikowano
Wszystko! ok.! (рагуль - to jest wieśniak!)- napisałem ze nie jestem wiesniakem! No to co może bycz z tym autem (ze nie chce whodzicz na obroty po 160)

 

POZDROWIENIE OD KLUBU !!! www.bmwclub.ua

 

Brawo bumer, za to, że spokojnie wytłumaczyłeś o co chodzi z błędami (dzięki temu wszystko wiadomo bez dalszych nieporozumień :) :cool2: )

 

Jeżeli chodzi o Twój problem z samochodem – spróbuj skontaktować się z kolegą, który nazywa się Jawor – wydaje mi się, że jego opinia może być pomocna, bo chłopak interesuje się dieslami BMW. Tu jego profil i namiar na priv’a

 

Aha – dziękujemy za pozdrowienia. BMW Klub Polska również pozdrawia BMW Club Ukraine :)

BTW. Bardzo fajnie wygląda Wasza strona klubowa :cool2: :!:

 

Hej :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Witam!

W końcu i ja trafiłem do tego wątku.

 

Kolego bumer, powiedz czy sprawdzałeś już coś w swoim samochodzie w związku z tą przypadłością?

Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?

Zacząłbym od filtra i sprawdzenia wydajności pompy paliwa w baku.

 

Pozdrawiam, Jawor.

 

Jeśli coś napisałem nie jasno to powiedz a postaram się uprościć:)

Opublikowano
Witam!

W końcu i ja trafiłem do tego wątku.

 

Kolego bumer, powiedz czy sprawdzałeś już coś w swoim samochodzie w związku z tą przypadłością?

Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?

Zacząłbym od filtra i sprawdzenia wydajności pompy paliwa w baku.

 

Pozdrawiam, Jawor.

 

Jeśli coś napisałem nie jasno to powiedz a postaram się uprościć:)

 

filtry nowe oryginal BMW! auto ma 270000km. oryginal.

pompa w baku dobra. Pozdrawiam !!!

 

moze komu sie prsyda !

 

kodowanie EDIABAS INPA ELDI NCS NFS

 

 

Кодирование блоков.

 

I Кодирование.

 

1. Запускаем программу NCS Expert

2. Выбираем профиль (Load Profil) К примеру Expertmode 

3. Идентифицируем автомобиль ( получаем Главный код)

а) Нажимаем F1 (VIN/ZCS/FA)

б) Далее жмем F3 (ZCS/FA f. ECU), выбираем кузов кодируемого автомобиля и берем главный код из доступных блоков ECU ( к примеру из EWS, IKE или KMB)

4. Нажимаем F6 (Back) Видим перечень доступных для кодирования блоков.

5. Выбираем требующий кодирования блок F3 (Choose ECU)

 

1 ABS/ASC/ABD Anti-lock Braking System

Automatic Stability Control Brake/limited-slip differential

2 ABS...DSC 2 Anti-lock Braking System

Automatic Stability Control Brake/limited-slip differential

Dynamic Stability Control 2

3 ABS-PG Anti-lock Brakins System tester

4 ADS Autonomous throttle-valve control

Автоматическое регулирование дроссельной заслонки

5 AHK Активная кинематика заднего моста

6 AIR Airbag

Подушка безопасности

7 AIRBAG Airbag

Подушка безопасности

8 AWD, AHK Active rear-axle kinematics

Активная кинематика заднего моста

9 BC/MID On-board computer/Multi Information Display

10 Brief test короткий тест (считывание ПЗУ всех блоков управления)

11 CCM Check control module

модуль сбора контрольной информации

12 CVM Cabrio soft-top module

Мягкий верхний модуль кабриолета

13 DME/DDE Digital Motor Electronics/ Digital Diesel Electronics

цифровая моторная электроника/ цифровая дизельная электроника

14 DME/DDE(I) Digital Motor Electronics/ Digital Diesel Electronics I

15 DME/DDE(II) Digital Motor Electronics/ Digital Diesel Electronics II

16 DSC Dynamic Stability Control

17 DSC 1 Dynamic Stability Control 1

18 DSHD Double sliding/tilting sunroof

Двойная сдвигаемо-подъемная крышка

19 DWA Burglar alarm system

противоугонная сигнальная установка

20 EDC Electronic Damper Control

электронный контроль амортизатора

21 EGS Electronic gearbox control

электронное управление коробкой передач

22 EGS/AGS Electronic gearbox control

электронное управление коробкой передач

23 EHC Electronic height control

24 EKM Electronic body module

Электроника кузовного модуля

25 EML Electronic engine-power control

электронный регулятор мощности двигателя

26 EWS Electronic car immobilisation system

27 FHK Rear-compartment heating/air conditioning

Внутрекузовная обогревательно-кондиционирующая установка

28 GETRIEBE коробка автомат

29 GSA Closed-loop-controller differential lock

Регулируемый блокирующийся дифференциал (для всех ведущих колес)

30 GSR Cruise control

31 HEIZ-KLIMAA климат-контроль

32 HK Heating/air conditioning

33 HKM Boot-lid module

34 IHK климат-контроль

35 IR Infrared locking system

Инфракрасная запорная система

36 KOM Instrument cluster

инструментальная панель

37 KOMBI Instrument cluster

инструментальная панель

38 Kurztest короткий тест

39 LCM Light check control module

40 LKM Lamp check module

модуль лампового контроля

41 LSM Steering-column memory

память стоек рулевого управления

42 LWR регулировка угла наклона фар

43 LWS Steering-angle sensor

44 NAV Navigation system

45 PDC Park Distance Control

контроль парковочного расстояния

46 RDC Tyre-pressure control

контроль давления шины

47 QUICK CLEARING быстрая очистка всех систем от ошибок

48 QUICK-LOESCHEN быстрая очистка всех систем от ошибок

49 SHD

50 SPG Voltage supply

51 SPM/SM Mirror memory/Seat memory

52 TRANSMISSION коробка автомат

53 URS II Rollover sensor II

54 VMX Top-speed regulation

55 VNC Variable camshaft control

56 XEN Xenon lights

57 XENON-LICHT Xenon lights

58 ZKE/ZVM Central body electronics/Central locking module

 

 

Видим JOBNAME = SG_CODIEREN это значит что при нажатии F2 (Execute job), это Клавиша выполнения работы – будет выполнено кодирование блока (SG_CODIEREN ) .

 

При нажатии на F1 (Change job), это клавиша изменения работы – есть возможность изменить операцию которую будим производить над блоком, к примеру было JOBNAME = SG_CODIEREN выбрали INFO на экране стало отображаться JOBNAME = INFO значит блок не будет кодироваться а будет выполнена операция INFO

 

II Работа по настройке блоков (CAR/KEY Memory)

 

1. Запускаем программу NCS Expert

2. Выбираем профиль (пункт меню Files - Load Profil) К примеру Expertmode 

3. Редактируем профиль (пункт меню Files - Edit Profil) просит пароль он у нас есть … . Зашли, Помимо прочих настроек , видим пункт Individualisierung - Car/key Memory, заходим в этот пункт меню и активируем дополнительные функции.

4. Выходим предлагает сохранить изменения, соглашаемся.

5. У нас на панели появилась дополнительная кнопка Car/key Memory.

6. Дальше пишу по памяти поэтому возможны неточности, уточню.

Зашли по кнопке в меню Car/key Memory Видим перечень наворотов и возможные варианты. Значком “S” Отображается опция которая устанавливается на заводе по умолчанию. Текущее закодированное значение отображается значком “I”

 

К примеру наварот SOFT - это плавное потухание света в салоне при открытии и закрытии двери смотрим

 

SOFT S Aktiv

no Aktiv

 

Это значит что заводская установка по умолчанию S – напротив Aktiv

Чтобы проверить как сейчас включено потухание, делаем опрос данной функции Нажимаем Клавишу Read

После чтения можем увидеть к примеру

 

SOFT S I Aktiv или SOFT S Aktiv

no Aktiv I no Aktiv

 

Там где стоит значек “I” то состоянии и выбрано на текущий момент.

Чтобы Изменить Выбранное состояние делаем его активным ( выделяем мышью) далее просто непомню надо глянуть на подключенной машине но надо переписать на верх текущего состояния то которое мы хотим!

 

 

 

 

www.bmwclub.ua

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.