Skocz do zawartości

problem z kompresją M20B20


BocaN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Mam dośc nietypowy problem, kupilem sobie Bmw e34 520i 130 hp 1989r.

pewnego razu zaraz po odpaleniu samochod zszedl z obrotow i zgasł, do tej pory chodzil poprostu jak nowy. auto stoi u najlepszego mechanika w okolicy i zarazem fana bmw. w aucie zostala wymieniona głowica (stara miala straszne luzy na walku, ciezka i kosztowna była by naprawa) kupilem inna po kapleksowej regeneracji i sprawdzona w kazdy mozliwy sposob mam na nia rok gwarancji. Pierscienie rownierz zostaly wymienione, blok niejest nigdzie walniety. Po tych wszystkich wymianach i sporych jak dla mnie kosztach silnik niema wciaz kompresji tzn ma ale za mala (miedzy 4 a 8 bar)

 

wiem ze cudow niema, ale jestem juz zalamany i mechanik juz tez rozklada rece.

 

Ma ktos jeszcze jakis pomysł co moglo sie stac?? wogole taki dziwny koniec tego silnika (zapalil jak zawsze na dotyk po czym zdechl)

 

POMOCY!!!

 

sory za bledy ale jestem troszke wku... i niemam sily skupiac sie na poprawnej polszczyznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli piszesz , że to najlepszy majster w okolicy to wydaje mi się , że my tu na odległość nic nie poradzimy.

Piszesz , że głowicy jesteś pewien < to znaczy szczelność zaworów jest sprawdzona i nie masz co do niej wątpliwości.>

Jesteś pewien też poprawności jej zamontowania?

Czy znaki rozrządu się zgadzają?

Jeśli tu nie masz wątpliwości to cudów nie ma.

Zostają tłoki i cylindry.

Pierwsze pytanie Po co zmieniłeś pierścienie??? < co to miało poprawić?>

Czy tłoki nie mają dziur < sporadycznie ale się to zdarza>

Czy cylindry nie miały rys ani progów?

Czy robiliście próbę olejową przy pomiarze ciśnienia?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema dziur na tlokach, rys i progow na cylindrach rowniez. glowice wlasnie odebralem bylem w innym warsztacie zeby ja sprawdzili, wszystko z nia OK. pierscienie wymieniane byly dlatego ze były juz troche podjechane a ogolnie chce te autko doprowadzic do stanu idealnego (zawsze podobało mi sie e34), wiec stwierdzilem ze jak juz jest na tyle rozebrana to sie je wymieni. wlasnie zawiozlem tą drugi raz sprawdzona głowice do niego, ma jeszcze probowac....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema dziur na tlokach, rys i progow na cylindrach rowniez. glowice wlasnie odebralem bylem w innym warsztacie zeby ja sprawdzili, wszystko z nia OK. pierscienie wymieniane byly dlatego ze były juz troche podjechane a ogolnie chce te autko doprowadzic do stanu idealnego (zawsze podobało mi sie e34), wiec stwierdzilem ze jak juz jest na tyle rozebrana to sie je wymieni. wlasnie zawiozlem tą drugi raz sprawdzona głowice do niego, ma jeszcze probowac....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys podobna sytuacje w Audi.Po wymianie pierscieni bylo gozej niz przed.Przez nie dopatrzenie ,zalozylem pierscienie nominalne,a blok sil. byl juz po pierwszym szlifie.
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Obstawiam pierścienie.

Może są niewłaściwie założone?

A może się już wycięły o progi < ale piszesz , że progów brak>

Zrób próbę olejową i podaj wynik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.