Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A chyba najbardziej mnie to interesuje bo on chce zamiane z dopłata, ja daje mu swoje śliczne czarne E36 i 6 tysięcy

 

 

hahahaha. Teraz zrozumiałem o co chodzi - DELEMAT :cry2: :cry2: :cry2: jak mozna oddac e36 ... :cry:

 

 

nuuuu cuż .... wybrać lub wydac całą kaskę i mieć i to i to :mrgreen:

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

A chyba najbardziej mnie to interesuje bo on chce zamiane z dopłata, ja daje mu swoje śliczne czarne E36 i 6 tysięcy

 

 

hahahaha. Teraz zrozumiałem o co chodzi - DELEMAT :cry2: :cry2: :cry2: jak mozna oddac e36 ... :cry:

 

 

nuuuu cuż .... wybrać lub wydac całą kaskę i mieć i to i to :mrgreen:

 

Kolego ale ja nie jestem napalony jak Kubański bojownik ( nie obrażajac ich)

ale oglądam już te E39 ponad 2 miesiące i miałem już dużo do wyboru.

 

A 3 aut to ja już nie utrzymam (mam jeszcze najlepsze na świecie auto ei służymi ono do handlu.

 

Chciałbym kupić w miarę dobre, te mi sie podoba ale nie jestem przekonany co do stanu, E36 bym nie musiał sprzedawać.

 

Jakbym miał dużo pieniędzy do kupiłbym sobie młode E38 3.0D

............ ale nie mam i muszę się martwić czy kupie dobre.

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

a co do ceny...jesli to bez pośredników, to jest aż za dobra cena, ale realna .... zobacz: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5325183 odliczyć prowizję pośrednika i masz!

 

nie byłbym pewien czy to takie cudo.

w tym roczniku nie powinien przypadkiem być już plastikowy kolektor ssący i filt oleju z własną obudową?

Opublikowano

w tym roczniku nie powinien przypadkiem być już plastikowy kolektor ssący i filt oleju z własną obudową?

 

 

aż zacząłem szukać po zdjęciach w necie - mi sie wydaje to jest model silnika z e34 525tds...... :?: chyba, że on był wstawiony do e39 na poczatku. Tego już nie wiem.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

ale kolego jawor w silniku 2,5 tds z budy E39 jest oczywiście plastikowy kolektor ssący i oczywiście filtr oleju ze stałą obudowa

 

(rocznik 96 )

 

A ta z otomoto tak jest dużo za droga, 11 letni samochód z takim wyposażeniem nie jest wart 20tys

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie.. ja swoją z 1997 roku w pełnym wypasie, w idealnym stanie, zadbane i z małym przebiegiem ściągnąłem za około 18 tys zł już z rejestracją. Fakt, że auto było uszkodzone bo inaczej zadbanego auta się nie kupi za taką cenę. Inna rzecz, że szukałem prawie 3 miesiące, ale w końcu trafiłem na to czego szukałem.
Opublikowano

ale kolego ja nie daje 17 tys za 98 rok tylko 96 rok. Nie oszukujmy się ale to stare auto i jakbym miał dać 17 tys za sam klimatronic i może z tyłu jeszcze korby w drzwiach to bym dawno podziękował.

ona już ma 240 tys przebiegu(albo i 340)nie wiem, pytałem tutaj kilka razy czy przebieg w E39 można sprawdzić ale nikt nie napisał coś na ten temat. tak jak wspomniałem przedni zderzak jest do malowania ( jakiś odprysk na czole prze grilu) ale oryginalny, i ogólnie jest lakier nie jest pierwszej klasy, jakieś rysy na masce i ogólnie kolor nie błyszczy się już. I prawdopodobnie była uderzona z tyłu ale geometria jest dobra.

 

Jakbym wiedział czy ona tylko nie bierze płynu chłodzącego to prawdopodobnie bym ją wziął.

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przebieg sprawidzisz tylko mając jakieś dowody na papierze. Serwis Ci nie pomoże, bo się nie da. Ktoś kto kupił porządne auto z Niemiec musi mieć książkę (co też nie zawsze jest w 100% pewne bo książkę tez można podrobić, uzupełnić itd, ale zawsze jest to jakiś element który da Ci pewność przy całości dokumentów), również badania techniczne na których umieszcza się w Niemczech przebieg aktualny, rachunki z napraw itd itd. Jeżeli nie ma nic to albo on skręcił więc wywalił wszystko albo kupił u handlarza w niemczech, który skręcił, więc też wywalił wszystkie dokumenty, naklejki od zmiany oleju itd. Przywiozłem z Niemiec wiele samochodów i zawsze miały coś co przebieg potwierdzało, ale nie kupowałem u Turków czy innych kombinatorów. Jeżeli Niemiec oddaje auto do Turka zamiast sprzedać w komisie lub z ogłoszenia to znaczy, że auto jest niesprzedawalne czyli albo ma fatalny stan techniczny albo nawalone już zbyt dużo km żeby to ktoś w Niemczech kupił. Generalnie u nich starsze auta z przebiegami powyżej 200 tys km są niesprzedawalne więc jeżdżą póki się coś nie zepsuje tak, że nie opłaca się naprawiać albo póki nie rozbiją itd. Auta porządne, zadbane z niskimi przebiegami są dla odmiany w wysokich cenach więc nie da się ich ściagnąc do nas żeby wyszły tanio. Oczywiście w polskich ogłoszeniach widać że "cuda" niektórzy potrafią czynić, no ale jakie to cuda to wszyscy wiedzą. :wink:

 

To co mogę jeszcze doradzić to najlepiej szukać aut lekko uszkodzonych i na południu Niemiec (znacznie uczciwsi ludzie). Jeżeli sprzedawca nie jest w stanie udokumentować przebiegu to w ogóle można od razu sobie furę odpuścić i nawet się nad nią nie zastanawiać.

Opublikowano

Kolego no i właśnie te auto było przywiezione z Monachium, nie od żadnego handlarza tylko od jakiejś dziewuchy, niby rodziny gości - mojego kolegi.Ale czy to prawda to też nie wiem.

Jest tu od grudnia i ono jest zarejestrowane w Polsce, ono cały czas jest tutaj jeżdżone, chłopak nim jeździ i też nie stoi w komisie.

 

A on z tego co mi powiedział zrobił w niej:

1. uszczelnienie pompy - 800zł

2.paski i jakiś komplet napinaczy czy coś takiego - 150zł

3.szczotki na alternatorze

4. teraz ma olej wymieniać

 

CZy te rzeczy mogą świadczyć o 4 z przodu?????

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

... a Ty ciągle swoje. :duh:

 

Zadaj mu proste pytanie. Czy ma dokumenty świadczące o przebiegu gdy przywoził to auto od tej niby dziewuchy, z niby rodziny itd. Jeżeli nie ma to daj sobie spokój z tym autem i koniec, bo albo gościu kituje z przebiegiem albo jego okitowano więc po co Ci złom z przebiegiem 300 czy 400 tys km? Będziesz pompował w to auto tylko pieniądze i nic więcej.

Opublikowano

może i dobrze mówisz kolego, zapytam i dowiem się wszystkiego.

 

Dzięki za rady. Pozdrawiam. I jeszcze powiedz mi czy w briefie będzie coś odnośnie poprzedniego posiadacza???

 

Jak kupił od baby to gdzieś dane tej "Helgi" muszą być :wink:

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co za różnica od kogo kupił. Ale zgadza się.. dane powinny być.
Opublikowano
Uszczelnienie pompy 800zł :shock: Nie wiedziałem, że tyle wołają - muszę się ogłosić :wink:
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Ale to pewnie było coś więcej niż tylko uszczelnienie, pewnie regeneracja też była.
"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

A co to jest za regeneracja za mniej niż 800 pln?

 

Poza tym skidmarks, ciekawe czy to kwota za całą pompę czy tylko za górę.

Jak za całą to nie tak źle zakładając że dobrze ustawiony kąt wtrysku itd

Opublikowano
A wytłumaczcie mi koledzy o co chodzi z tą pompą i z "rodzajami" uszczelnienia
"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

Jak trzeba uszczelnić całą pompę to trzeba ja wyjąć, rozebrać, założyć uszczelki, zamontować, ustawić kąt wtrysku żeby nie było problemów z odpalaniem czy przegrzewaniem.

Ogólnie kupa roboty.

 

A jak trzeba uszczelnić tylko górną część to można to zrobić bez wyjmowania i przestawiania kąta wtrysku.

Opublikowano

pompa była robiona cała, kąt wtrysku też był robiony

 

Koszt 800 zł.

 

P.S taka mała poprawka autko nie jest z Niemiec tylko z Belgii

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
Witam, kolego odnosnie przebiegu tego auta twojego kolegi ktore chesz kupic. Wez 5 ostatnich cyfr numeru vin i przejedz sie do najblizszego ASO i popros zeby ktos ci wklepal w ich system i powiedzial co bylo osttanio robione i jaki byl wtedy stan licznika. Jesli bedzie w oklicach dzisiejszego przebiegu a załozmy ze auto widzialo serwis 5 lat temu, to odpowiedz masz jasna. Druga sprawa auto a Monachium a z Belgii to dwa zupelnie inne swiaty. Umowmy sie ze w Belgii nie ma dobrych aut, tak samo w Holandii i Francji. No chyba ze ma sie mega szczęście, równoznaczne z możliwościa wygrania w totolotka. Swoja droga jak masz odbre e36 to nie pakuj sie w stare zajechane e39 z silnikem TDS szczególnie, no chyba ze lubisz czesto cos naprawiac i duzo inwestowac w auto. Ale to jest podkreslam tylko i wylacznie moje zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.