Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

no, fakt, zwlaszcza, ze to skrzynie klienta a nie Twoje ;-)

 

jestem przekonany że skrzynia zniesie grubo ponad 500Nm i o skrzynie nie ma sie co martwić. No chyba że o te dziadowskie aftomaty GM montowane w X-5 ...tam trzeba uważać :) . Szybciej sprzęgło będzie miało uślizgi niżli sie coś ze skrzynią stanie złego.

 

zaufaj doświadczeniu....dobra rada nie jest zła :)

 

 

mysle, ze to co Ty myslisz, to Twoja sprawa

jednakowoz, byloby uczciwsze z Twojej strony POINFORMOWAC klientow (chocby na Waszej stronie), ze po tuningu skrzynia zaczyna pracowac powyzej jej oczekiwan przez producenta

dodatkowo, byloby fajnie przekazac informacje klientowi, zeby sprawdzil jaka ma skrzynie: wystepuja 2 skrzynie w naszych autach: jedna, do 400Nm, a druga do 700Nm

i jest to zawarte w oznaczeniu skrzyni

 

a dalej, niech juz decyduje klient, czy postapic zgodnie z Twoim doswiadczeniem czy z wlasnym sumieniem

zawsze jest tez wyjscie, by nie przeciagac silnika powyzej 400Nm

zh
Opublikowano

 

 

mysle, ze to co Ty myslisz, to Twoja sprawa

jednakowoz, byloby uczciwsze z Twojej strony POINFORMOWAC klientow (chocby na Waszej stronie), ze po tuningu skrzynia zaczyna pracowac powyzej jej oczekiwan przez producenta

dodatkowo, byloby fajnie przekazac informacje klientowi, zeby sprawdzil jaka ma skrzynie: wystepuja 2 skrzynie w naszych autach: jedna, do 400Nm, a druga do 700Nm

i jest to zawarte w oznaczeniu skrzyni

 

a dalej, niech juz decyduje klient, czy postapic zgodnie z Twoim doswiadczeniem czy z wlasnym sumieniem

zawsze jest tez wyjscie, by nie przeciagac silnika powyzej 400Nm

 

Racja racja...biorąc pod uwage że sumienie to wymysł żydowski :)

 

Jeśli moment zostałby przekroczony o 100Nm to rozumiem obawy o trwałośc....ale o 20....to proszę mnie nie rozsmieszać. To tak jak ze skrzyniami automatycznymi DSG w grupie VAG. Ich wytrzymałośc jest obliczona na 350Nm....a spotykałem juz mody zrobione na 400Nm. Ja oczywiście nie jestem tak odważny żaby robić tam 400....ale 370-380 robie na bieżąco i auta lataja bezawaryjnie. Kazde urządzenie ma odpowiedni zapas wytrzymałości...i na tym się bazuje.

 

pzdr

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zdaję sobie sprawę że do każdego samochodu podejście jest indywidualne, w zależności o różnych czynników, ale orientacyjnie na jakie przyrosty momentu i mocy można liczyć w 118d (143PS)?

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//mt.superbclub.pl/20/118d.JPG

 

Tak to wygląda

 

pzdr

Opublikowano
Kazde urządzenie ma odpowiedni zapas wytrzymałości...i na tym się bazuje.

 

pzdr

 

im mniejszy zapas zostaje tym mniejsza trwalosc urzadzenia

czy sie myle ? :-)

zh
Opublikowano
Zdaję sobie sprawę że do każdego samochodu podejście jest indywidualne, w zależności o różnych czynników, ale orientacyjnie na jakie przyrosty momentu i mocy można liczyć w 118d (143PS)?

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//mt.superbclub.pl/20/118d.JPG

 

Tak to wygląda

pzdr

 

bardzo ładny wykres, muszę się do Was wybrać po zimie

  • 1 rok później...
Opublikowano

czy modyfikacją oprogramowania można:

- zbliżyć charakterystykę turbodiesla do mocnej benzyny, więc poświęcić moment na niskich obrotach na rzecz utrzymania

go możliwie wysoko przy wysokich obrotach, idealnie gdyby auto jechało od 3,5 do 5-ciu tysięcy obrotów, 5-ty i 6-ty bieg bez znaczenia, v-max również bez znaczenia, spalanie bez znaczenia, max akceptowalny moment to 400 Nm (skrzynia jest na 370 Nm, więc ponad +10% nie chciałbym wychodzić), program ma być równoległy i nie będzie używany na ulicach czy drogach

 

silnik bmw N47 w E87, seryjnie 177KM, 350Nm

Opublikowano
czy modyfikacją oprogramowania można:

- zbliżyć charakterystykę turbodiesla do mocnej benzyny, więc poświęcić moment na niskich obrotach na rzecz utrzymania

go możliwie wysoko przy wysokich obrotach, idealnie gdyby auto jechało od 3,5 do 5-ciu tysięcy obrotów, 5-ty i 6-ty bieg bez znaczenia, v-max również bez znaczenia, spalanie bez znaczenia, max akceptowalny moment to 400 Nm (skrzynia jest na 370 Nm, więc ponad +10% nie chciałbym wychodzić), program ma być równoległy i nie będzie używany na ulicach czy drogach

 

silnik bmw N47 w E87, seryjnie 177KM, 350Nm

Myślę, że wszystko zależy od charakterystyki turbosprężarki. W BMW 120d moment już w serii jest ładnie rozłożony jak na diesla, nie ma typowego łupnięcia momentem i potem leci na łeb na szyję, tylko wykres przypomina charakterystyką silnik benzynowy.

 

http://img339.imageshack.us/img339/4753/120eh.jpg

 

Także jest i tak nieźle.Wielu chciałoby mieć taki przebieg.

Samym programem można też wyrównać, oczywiście w ramach charakterystyki i parametrów turbosprężarki.

Pogadaj z jakimś tunerem, który indywidualnie przystosuje bezpieczny program dla twoich potrzeb.

Opublikowano

to może inne pytanie: po co są zmieniane programy w komputerach turbodiesli?

pytanie tylko pozornie jest trywialne i banalne, bo odpowiedzi w rodzaju zwiększyć max. moment obrotowy czy moc lub zmienić krzywe przebiegu momentu/mocy w zależności od obrotów nie mówią jeszcze nic o celu modyfikacji (chyba, że chodzi o możliwość powiedzenia, napisania: moje auto ma x KM i y Nm :wink: )

Opublikowano
to może inne pytanie: po co są zmieniane programy w komputerach turbodiesli?

pytanie tylko pozornie jest trywialne i banalne, bo odpowiedzi w rodzaju zwiększyć max. moment obrotowy czy moc lub zmienić krzywe przebiegu momentu/mocy w zależności od obrotów nie mówią jeszcze nic o celu modyfikacji (chyba, że chodzi o możliwość powiedzenia, napisania: moje auto ma x KM i y Nm :wink: )

 

Zmiany mają na celu posiadanie namiastki 6-cio cylindrowej benzyny o mocy 306 KM, z napędęm X-drive i dwusprzegłową skrzynią biegów. Marzyć nikt nie zabroni...

Opublikowano

a kolega z masters ile by wziął za chipa w 118d 122 konie ?

i czy taki zabieg na pacjencie bylby skuteczny ?

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano
a kolega z masters ile by wziął za chipa w 118d 122 konie ?

i czy taki zabieg na pacjencie bylby skuteczny ?

 

Nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że w BMW "zabieg był nieskuteczny". Program modyfikuje się tak długo, aż zadowoli on klienta, a jednocześnie będzie bezpieczny dla silnika i zapewni jego długoletnią eksploatację bez żadnych niemiłych niespodzianek. Moc silnika jest mierzona na hamowni przed i po modyfikacjach, tak więc masz pewność uzyskania przyrostu mocy i momentu obrotowego.

 

Poniżej masz namiary na Masters'a. Pzdr

 

Masters TUNING S.C. Marek Staszewski, Krzysztof Konicki

Warszawa al. Jerozolimskie 228

tel. 0-22 867 82 34

MAREK STASZEWSKI

kom. 601 211 832

[email protected]

KRZYSZTOF KONICKI

kom. 501 360 690

[email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.