Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Otóż ostatnio pojawił sie u mnie problem w BMW 520i 24V E34 z 1993r, którym jest migająca na wolnych obrotach kontrolka od ciśnienia oleju podczas jazdy problem nie występuje, nie wiem co moze byc przyczną jednakże raz jest dobrze a raz źle przeważnie kiedy pojazd jest zasilany gazem pojawia się problem na benzynie nie zauwazyłem takiego objawu być może dlatatego ze częściej jeżdże na gazie. Bardzo proszę o pomoc i mam nadzieję, iż nie jest to coś poważnego gdyż samochod potrzebny jest na co dzień dla Mamy do pracy a teraz nie wiem czy moge ją spokojnie puszczać żeby się jej przypadkiem coś nie rozkraczyło po drodze. Z góry dziękuję i proszę o pomoc pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów adrek.

Opublikowano

Kiedy był zmieniany olej (ile km i miesięcy temu)?

Jaki jest teraz olej?

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Olej był wymieniany ok 3000 km a jest to Modul 10w40 i sprawdzam poziom oleju tak często jak tylko jest to możliwe dlatego nie wiem czemu pojawil sie problem z cisnieniem oleju albo nie wiem o co chodzi dziekuje za odpowiedz i bardzo proszę o kolejne wspólnie na pewno problem zostanie usunięty. Pozdrawiam adrek.
Opublikowano
A czy problem może wynikać z za niskich obrotów biegu jałowego czy raczej mogę to wykluczyć? Pozdrawiam adrek i dziękuję za odpowiedzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakie to obroty?

Miałem w e36 tak , że kontrolka oleju gasła jak tylko włączyłem rozrusznik.

Jeśli jesteś pewien jakości zalanego oleju < jak kupiłeś go z allegero to możesz mieć wątpliwości> To jeszcze raz zmień filtr oleju.

Ale ja bym zmienił olej.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Miałem kiedyś to samo, szczególnie po ostrej jeździe (np po zjeździe z autostrady). Problem występował właśnie latem. Okazało się że zalany olej BP, mimo, że nie miał prawa być przepracowany był zupełnie dupny: rzadki, przez co nie zapewniał odpowiedniego smarowania, co dodatkowo potęgowały wysokie temperatury w lecie. Zmieniłem na Valvoline MaxLife i przeszło. Polecam jak najszybciej zmienić olej bo jazda przy niedostatecznym smarowaniu silnika może się skończyć nieciekawie!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy problem może wynikać z za niskich obrotów biegu jałowego czy raczej mogę to wykluczyć? Pozdrawiam adrek i dziękuję za odpowiedzi.

 

miałem dokładnie takie same objawy, zmieniłem czujnik ciśnienia oleju (ok 30 zl do E39) i odpukac problem zniknąl, olej mam dalej te sam, obr mam ok 650 i nic nie mruga , nawet jak przy wlaczeniu klimy spadna na moment na ok 550 to i tak nie mruga teraz kontrolka, wg mnie zacznij od wymiany tego czujnika, moze byc po prostu brudny lub uszkodzony, a to 3 min pracy i koszty zadne

Opublikowano
I ja właśnie zauważyłem że po zjechaniu z autostrady zaczęła mrygać kontrolka więc na razie zastosuję się do rad: wymiany oleju oraz czujnika ciśnienia oleju bardzo dziękuję i pozdrawiam adrek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.