Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mój nowy zakup coraz bardziej mnie zaskakuje. Tym razem jest to sztywność zawieszenia. Mój samochodzik podsakuje na nierównościach jak ping-pong . Nie jest ważna prędkość. Wolno podskakuje jak wóz drabiniasty szybko jest to samo a nawet gorzej bo uczucie jest jakby przeskakiwał po pół metra na boki. Naciskałem amory to przód się ugina i wraca natomiast tyłu mogę tylko troszeczkę ugiąć, prawie wcale . O co chodzi??
Opublikowano
nie żadnych stuków -cisza

 

wygląda jak by amortyzatory nie trzymały, ewentualnie sam możesz sprawdzić stan amortyzatorów, trzeba rozpędzić samochód do 120 i dać ostro po hamulcach , natępnie na chwile odpuścić hamulec i znowu hebel. Jak amorki będą nie sprawne samochód się mocno rozbuja,

Opublikowano

mam to samo, autko jest sztywne jak diabli. po zakupie wymieniłem amorki z tyłu - bilstein B4, bo nie trzymały juz zupełnie. zawias mam standardowy, opony nowe. Podskakuje jak piłka, zawieszenie nie wybiera nawet najmniejszych nierówności tylko przenosi je na karoserię i przez fotel kubełkowy na moje plecy :roll: .

Nic mi nie stuka nie puka, a mimo to jest tak jak piszesz - wóz drabiniasty. Szczerze powiem że spodziewałem się czegoś innego - mianowicie takiego przyjemnie twardego zawiasu (w poprzednim aucie - Primera właśnie taki miałem) a tymczasem mam gokarta :mrgreen:

montrealblau metallic

http://images32.fotosik.pl/159/5915b878132dde91.jpg

Opublikowano
proponuje wymienic opony i dopiero szukac dalej

 

A najpierw sprawdzić ciśnienie :P Kiedyś jak za mocno napompowałem to też mi auto po drodze nosiło w jedną i drugą i skakało jak gokart. Niby banalny powód ale upewnij się, że nie jest za duże ;)

Opublikowano

A najpierw sprawdzić ciśnienie :

 

 

zgadzam sie ,ale te 3mm to już chyba czas na wymiane, a rocznik opon pewnie też malo atrakcyjny :)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
zmieniłem sprężyny, opony nówki i dalej to samo. myślę jeszcze o wymianie amorów tył na olejowe ( moje na teście wykazały 80% sprawności moim zdaniem super) tylko czy aż tak spora róznica będzie między gazowymi a olejowymi????
Opublikowano

jak masz wszystko ok to musisz pojezdzic troche i sie przyzyczisz

ja mialem wczesniej okulara i tez dlugo nie moglem sie przeslatwic na BMW ale teraz jest :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ja mam to samo :( .amorki z tyuł maja po 70% oponki mam nówki letnie 205/55 r16 zimowe 195/65 r 15 na zimówkach jest troszke lepiej pewnie zimówki sa z miększej gumy,no i wyzsze są wieksza amortyzacja.Jechałem nad moze ze slaska i po 11stu godzinach z korkami mialem wytrzepane wnetrzności :oops: Po powrocie do domu nie wsiadałem do mojej bmki przez tydzien,bo mnie flaki bolały przy kazdym podskoku.Jeszcze sprubuje sprezyny wymienić :doh: Jak to nie pomoże to ja rzuce :cry2:
Opublikowano

Ja mam trochę utwardzone i obniżone, sprężyny niebieskie H&R i jest twardo.

 

Tyle, że nic nie podskakuje i jeździ jak po szynach.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
jak mialem sportowe to mi tez cioł jak po torze .ale jak zaczynal sie gorszy asfalt (nierowny tzn prawie caly czas) to tez zaczynal sie bujac.ale na dobrej drodze to poezja
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.