Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Na jedynce jak dodaję gazu samochód nie jedzie, silnik pracuje głośniej, obroty dość szybko dochodzą do 3tyś., a prędkość rośnie powoli. Myślałem że nie wystarcza mocy z powodu małego silnika. Kto posiada 518i proszę o radę. jak u Was przyspiesza? i jeszcze rano przed odpalaniem wciskam sprzęgło żeby wrzucić na luz i ciężko wychodzi bieg, trzeba wyrywać jedynkę. i nawet jak tylko wciskam sprzęgło ale bieg nie wyłączam przy odpalaniu samochód lekko szarpie. jeżeli trzeba wymieniać sprzęgło to czy warto kupować używkę za 100zł czy lepiej dodać 250 i mieć nowe? np. http://moto.allegro.pl/item382691290_sprzeglo_sachs_bmw_e36_bmw_e34_bmw_e30.html
BMW - power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz wymieniać sprzęgło to kup nowe < jest z tym trochę pracy i nie warto robić na sztukę.

Ale czy tu jest potrzebna wymiana sprzęgła????

Ja obstawiam zatarty wyprzęgnik lub pompa sprzęgła.

Masz tu na raz dwa objawy prawie się wykluczające.

Ślizganie i ciągnięcie sprzęgła.

Nie spotkałem się jeszcze ze sprzęgłem które się ślizga i ciągnie jednocześnie. < chyba tylko zatarty wielowypust tarczy sprzęgłowej mógł by dać podobne objawy ale nie jestem pewien>

Dlatego mi to wygląda na sterowanie sprzęgła.

 

 

A tak na marginesie to tanie to sprzęgło z allegro.

Ja do e36 318i dawałem 560 po zniżkach.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.