Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka.Dzisiaj jezdziłem 535dieslem.Jak wystartowałem ze światem to doznałem szoku :jawdrop: .Od samego dołu silnik sie zaczął tak wkręcać,nie samowite uczucie.Ze startu zaczęło mnie wciskać w fotel normalnie jak nie w dieslu.Następnym autem którym jeżdziłem było 650.Nie zrobiło na mnie wielkiego wrażenia.W porównaniu do 535d to wymięka.Powiedzcie mi czemu ten Diesel tak sie kręci???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba coś Ci się pomyliło.

 

535d - 0-100km/h - 6,4s

650i - 0-100km/h - 5,1s

 

Przy tak krótkich czasach 1,3 sekundy to przepaść

Opublikowano
Ale właśnie odniosłem wrażenie jak by 5 lepiej sie zwijała,nie wiem czemu tak.Kwestia wyciszenia?

 

Niech ktos mu poda surowice, gnojowka sie zatrul...

 

/DP

Opublikowano
Ale właśnie odniosłem wrażenie jak by 5 lepiej sie zwijała,nie wiem czemu tak.Kwestia wyciszenia?

 

Wydawało Ci się tak przez duży moment obrotowy dostępny już przy niskich obrotach. Trzeba było 650 wkręcić na 4 tys. obrotów, ruszyć i tak ja utrzymywać, doznałbyś nieco większego szoku niż w dieselu. Przy obrotach, przy których diesel działa już pełną mocą, wolnossąca benzyna dopiero budzi się leniwie z letargu, tak to już jest.

Opublikowano
Ale właśnie odniosłem wrażenie jak by 5 lepiej sie zwijała,nie wiem czemu tak.Kwestia wyciszenia?

 

Niech ktos mu poda surowice, gnojowka sie zatrul...

 

/DP

 

 

ROFTL :mrgreen:

Prosta sprawa-duzy moment obrotowy przy b. niskich obrotach-gdyby w obu samochodach zamontowano ogranicznik na 1500 albo 2000 rpm to 535d by niewatpliwie wygral z 650i.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Wybaczcie Panowie, co Wy bredzicie ?!

 

Przecież w 650 siedzi V8 .....

A jaki silnik ma mocniejszy dół... ?

JAkie wkręcania... przecież to ciągnie z dołu jak głupie

Spróbujcie ruszyć taką V8 z 1500 obr. Opony zostawicie na asfalcie.

 

A koledze rzeczywiście surowice :)

Opublikowano
Wybaczcie Panowie, co Wy bredzicie ?!

 

Przecież w 650 siedzi V8 .....

A jaki silnik ma mocniejszy dół... ?

JAkie wkręcania... przecież to ciągnie z dołu jak głupie

Spróbujcie ruszyć taką V8 z 1500 obr. Opony zostawicie na asfalcie

 

Fakt, że V8 ma mocny dół jest poza sporem. Nie zmienia to jednak faktu, że 650 ze swoimi 490Nm osiaga je dopiero przy 3400 obr./min. Nie wiem jak wygląda wykres z rozdziałem tego momentu, ale przy 1500 obr. kiedy auto rusza wykorzystuje jakąś część tego, którym oczywiście można na spokojnie spalić gumę. Nijak ma się to jednak do możliwości diesela w tym zakresie obrotów. 535d ma ... 560Nm przy 2 tys. obrotów, stąd ta różnica w odczuciach startując z niskich obrotów.

Opublikowano
Wybaczcie Panowie, co Wy bredzicie ?!

 

Przecież w 650 siedzi V8 .....

A jaki silnik ma mocniejszy dół... ?

 

Mysle, ze wlasnie 535d biturbo.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

Panowie, rozwodzicie się jak sponsorowani pismacy, o tym momencie...

 

No wybaczcie, ale zerknijcie na czasy 0-100 km/h.

650 to jest masakrator ! Jak można porównywać to do jakiegoś diesla ??!!!! jaja

 

Ja mam przy 1000 obr. ok. 300Nm. 400Nm jest w oklicach 4500 obr. a mam czas lepszy do setki niz ten diesel. Więc chyba coś "nie teges", co ?

Opublikowano

Hej.

 

Myślę, że pomocne będą wykresy mocy i momentu obrotowego tych silników.

Proszę bardzo:

BMW 550i :

 

%5B500%3A480%5Dhttp%3A//e60.net/information/options/engines/my2006_550i/torque_curve.jpg

 

BMW 535d:

%5B500%3A480%5Dhttp%3A//e60.net/information/options/engines/my2008_535d/torque_curve.jpg[/img]

Opublikowano
Panowie, rozwodzicie się jak sponsorowani pismacy, o tym momencie...

 

No wybaczcie, ale zerknijcie na czasy 0-100 km/h.

650 to jest masakrator ! Jak można porównywać to do jakiegoś diesla ??!!!! jaja

 

Ja mam przy 1000 obr. ok. 300Nm. 400Nm jest w oklicach 4500 obr. a mam czas lepszy do setki niz ten diesel. Więc chyba coś "nie teges", co ?

 

Tutaj nie chodzi o sprint do setki tylko o odczucia. To normalne, że jeżdżac sobie po mieście, nie kręcąc silnika diesel wydaje się mocniejszy. Dobrym przykładem są E39 528i i E39 530d. Ten drugi ma gorszy czas do setki (tylko pół sekundy, ale jednak), ale podczas codziennej eksploatacji wydaje się, że jest odwrotnie.

Opublikowano
tora, przecież w sprincie do setki 650i zniszczy 535d. Z resztą ten pierwszy to sportowy, rasowy potwór, drugi to oszczędny i dynamiczny diesel, więc nic dziwnego.
Opublikowano

przyrost momentu w dieslu na początku masakruje v8 i stąd wydaje się że jest arcymegamocny. v8 rozwija się bardziej kulturalnie (moment nie przyrasta tak stromo)

 

Jak ostatnio się przesiadłem po miesiącu z 525d do XJR to Jag jakiś taki za mało mocniejszy się wydawał niż się spodziewałem... nawet myśałem że coś jest nie tak (jagi nie lubią stać w garażu... od stania się psują)...

 

ale stoper nastawiłęm i wszystko ok... Jag jest też nieco bardziej komfortowy i mniej bezpośredni stąd odczucie że jest wolniejszy niż w rzeczywistości.

 

Myślę że podobnie jest z 650

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

tak na marginesie, te wklejone charakterystyki to lipny marketing jak z AŚ,

są przeskalowane, tak żeby na tej dieslowej był większy niby przyrost.

 

Wiem jedno, 650 jeździ jak e39M5, i to mi mówi wszytsko.....

Opublikowano

o M5 e 39 czy 650? :)

 

no ale masz rację... hehehe... co jak skalowanie licznika w audi RS od 0 do 100 co 10 km/h a potem jużco 20 :D

 

ale jednak liczby mówiš za siebie...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Jesli zastanawiasz sie co kupic, to wybierz 650i. Przy takiej cenie zakupu nie ma znaczenia zuzycie paliwa, wiec tylko benzynowa V8 w manualu, osiagi i bezawaryjnosc mocy z duzej pojemnosci.

Zadne wynalazki z podwojnym turbo, diesel nie sluzy do sprintow.

Ktos powie, ze jestem na NIE w stosunku do dieslow, a sam jezdze ropniakiem. Owszem jezdze, ale ze wzgledow ekonomicznych i nim nie szaleje. Wczesniej mialem 540ia, wiec wiem co potrafi V8, a 650i w manualu to moje marzenie :D.

Opublikowano

Ludzie, co Wy tu wypisujecie... Piszecie o subjektywnych wrazeniach czy o objektywnych pomiarach np. przyspieszenia? Chodzi mi w tym konkretnym przypadku o niskie obroty.

To sa dwie rozne pary butow-chyba nie kazdy to tutaj zrozumial.

pozdrowienia

Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.