Skocz do zawartości

Never stand still - premiera nowej 7ki + fotki


mms023

Rekomendowane odpowiedzi

Ja również widziałem już na żywo nową "siódemkę". W rzeczywistości wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach. Wielkie nerki rzeczywiście nieco nie pasują, ale można się do nich przyzwyczaić. Dobrze, że tył w końcu wygląda jakby był z tego auta. Wrażenie z zewnątrz takie, jakby była mniejsza od E65 - niemalże porównałbym ją z E61!

Za to środek to coś pięknego! Dwukolorowe zegary, gdzie część obwódki zegara jest powiedzmy mechaniczna z wyglądu a dolna tylko elektroniczna, naprawdę robi wrażenie (kolor się zmienia gdy włączamy światła). Przy pierwszej próbie zamknięcia drzwi szuka się klamki wewnętrznej za którą można by pociągnąć drzwi do siebie. Oczywiście jest, ładnie wkomponowana w drzwi. Robi wrażenie wewnętrzny pakiet świetlny (podświetlenie jest nawet na tylnej stronie oparcia foteli). A takie szczegółów jak czterostrefowa klimatyzacja, elektryczne rolety drzwi tylnych, czy wielozakresowe ustawienia zawieszenia, można się po takim aucie po prostu spodziewać.

Premiera w sobotę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z nerkami to w ogole dziwna historia.

 

Ja slyszalem ze maja byc lepsze i nawet widzialem. Te oryginalne w 730d są TRAGICZNE.

 

Lepsze (inne?) są podobno w modelach z podczerwienią. No i w longach a na pewno w top wersji będą tez inne. Gdzies na forum angielskim wyczytalem ze jest kilka wersji nerek.

 

Ale nigdzie niczego konkretnego nie znalazlem w temacie.

 

wersja z night vision ma wersje nerek z mniejsza iloscia zeberek zeby bylo miejsce dla kamery

http://www.bmwtoday.de/wp-content/uploads/f01-9er-niere-500x356.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Design auta jest dla mnie może nie porażający, ale trzeba przyznać że auto jest naprawdę piękne. Zdjęcia nie oddają tego jak wygląda F01/F02 na żywo. Osobiście do wyglądu E65 musiałem dość długo się przyzwyczajać zanim mi sie spodobało, a teraz wystarczyło kilka dni.

Z ciekawostek mogę powiedzieć że jeśli chodzi o rozmiary samochodu to F01 jest niższe od E65, wydłużono maskę, zwiększono rozstaw kół i długość samochodu. Także miejsca w środku jest więcej.

Jeśli chodzi o nerki to jest rożnica pomiędzy wersją F01 a F02 czyli wersją long. W F01 raszki w nerce są pionowe a w F02 jest kratka, raszki sa pionowe i poziome.

Dość ciekawa sprawa, w modelu 730d zmienienio miejsce gdzie się znajduje rozrząd, nie znajduje się on na froncie silnika tylko z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość ciekawa sprawa, w modelu 730d zmienienio miejsce gdzie się znajduje rozrząd, nie znajduje się on na froncie silnika tylko z tyłu.

 

Czyli poszli droga Audi...ciekawe czy tez jak Audi beda zalecali wymiane lancucha co 150 tys km...i wyciagniecie silnika zeby to zrobic...

Think Locally,

Fuck Globally!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

O ma funkcje świateł jak Opel :D

 

Widzialem nowego 7er'a na lotnisku w Brukseli (wystawiona jest jako reklama w jednym z terminali) i musze powiedziec ze wyglada świetnie. Moze nie tak awangardowo jak E65, nie tak klasycznie jak E38, ale ma w sobie cos...Piekny tyl, swietny bok...wyglada na mniejsze auto niz w rzeczywistosci...akgesywnie, lekko sportowo...fajne!

Think Locally,

Fuck Globally!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka

Przed wczoraj jezdzilem F01 w poznaniu, a dokladnie 730D model prezentacyjny dosc mocno wyposazony, kremowe wentylowane komfortowe fotele, wibrujaca kierownica, asysten parkowania itd itd itd itd. Powiem krotka BAJKA, przeskok technologiczny jest dwukrotnie wiekszy niz jak roznica miedzy e38 a e65.

Nie do opowiedzenia jaki jest komfort podrozowania, ekran Idriva jest ogromny ponad 10cali, piekne wykonczenie i materiały, skóra dużo grubsza niż w E65.

Jednym słowem powiem ze nie moglem sie pozbierac po tej podrozy ;-) Z racji tego ze mialem i E32 i 3szt E38 + obecnie E65 a zaraz chce zmienic na E66 po 2005r ,choroba 7emkowa została znowu zaszczepiona na nowy model ;-) Nie ma jednak co, trzeba poczekac około 2-4 lat co zeby stanialy i nie stracily tyle co w pierwszych 2 latach, no chyba ze wygrana w TOTKA co każdemu zycze . A przy okazji Zycze spokojnych i wesolych swiat.

Pozdrawiam NAVI-BOCIAN

WW.NAVIBOCIAN.PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witka

Przed wczoraj jezdzilem F01 w poznaniu, a dokladnie 730D model prezentacyjny dosc mocno wyposazony, kremowe wentylowane komfortowe fotele, wibrujaca kierownica, asysten parkowania itd itd itd itd. Powiem krotka BAJKA, przeskok technologiczny jest dwukrotnie wiekszy niz jak roznica miedzy e38 a e65.

Nie do opowiedzenia jaki jest komfort podrozowania, ekran Idriva jest ogromny ponad 10cali, piekne wykonczenie i materiały, skóra dużo grubsza niż w E65.

Jednym słowem powiem ze nie moglem sie pozbierac po tej podrozy ;-) Z racji tego ze mialem i E32 i 3szt E38 + obecnie E65 a zaraz chce zmienic na E66 po 2005r ,choroba 7emkowa została znowu zaszczepiona na nowy model ;-) Nie ma jednak co, trzeba poczekac około 2-4 lat co zeby stanialy i nie stracily tyle co w pierwszych 2 latach, no chyba ze wygrana w TOTKA co każdemu zycze . A przy okazji Zycze spokojnych i wesolych swiat.

Pozdrawiam NAVI-BOCIAN

 

Jeśli jeździłeś modelem z EDC (czy on nie jest w standardzie w F01?), to roznice odczujesz ogromną. Po przesiadce z E65 na zwyklym zawieszeniu, do E65 z Dynamic Drive + EDC mam wrażenie, że jeżdże zupełnie innym autem. Praktycznie z EDC i bez to 2 zupelnie inaczej prowadzące się auta.

 

Co do samego auta, to popieram w 100% ze jest to pewny zakup w ciagu kilku lat :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Dzięki uprzejmości BMW FOTA Gdynia , miałem okazje przetestować nową F01 730d.

 

 

KOSMOS.

 

Mimo że mam awersje do diesla to subiektywne odczucia z przyśpieszenia prawie takie jak w 750.

 

Wykończenie na bardzo wysokim poziomie, po latach powraca opcja matowego drewna. Elementy spasowane idealnie, cały design wnętrza to ukłon w kierunku e38 - znowu jest inwazja przycisków.

 

system kamer cofania oraz kamer bocznych jest fantastycznie dopasowany. Zegary podświetlane robią niesamowite wrażenie - część jest cyfrowa, wskazówki analogowe - połączenie bardzo fajne.

 

Noktowizor, HUD jak w samolocie wojskowym - bardzo rozbudowana polska wersja nawigacji, twardy dysk 80GB, łączenie z netem, synchronizacja książki adresowej w telefonie, domykanie drzwi - jak w esie. Bardzo masywna bryła - jedyny ""mankament"" to fakt że z pozycji kierowcy widać sporą część maski - ale to już kwestia przyzwyczajenia.

 

Podczas cofania kamera wyświetla widok z tyłu, oraz promień skrętu kół + jeszcze kilka ikon graficznych. System ostrzegania przed zmiana pasa ruchu, sterowanie głosowe - po prostu bajka.

 

Automatyczny hamulec oraz kilka (kilkanaście?) nastawień zawieszenia.

 

Dla mnie prawdziwym hitem są elektryczne rolety w szybach bocznych. HUD też jest bardzo rozbudowany. Światła drogowe to temat na osobny esej - bixenony aktywne / adaptacyjne, doświetlanie zakrętów na LED-ach. System rozpoznawania znaków drogowych. Każdy detal bardzo dopracowany.

 

Podobno BĘDZIE jednak oferowana 760!!! - ale dopiero za jakiś czas ;-(

 

Brać. Krzywda się nikomu nie stanie

www.specops.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jak w esie" - chodzi Ci o Mercedesa S? Przecież BMW stosowało to w e65 i w e60...

Co do matowego drewna to zdaje się że była taka opcja także w e65. Tak samo z roletami elektrycznymi bocznymi.

No ale auto na pewno świetne.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie pare dni temu na autobanie w germani wyprzedzila F01 750 :mrgreen: Nawet przez chwile jechalem za nia i jakos szalu nie robi. :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

Zartuje,jest piekna :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

ps. co mnie bardzo zdziwilo w oznaczeniach silnika to sklamana pojemnosc. 740 to 3litrowy motor R6 :jawdrop: z turbina a 750 to zaledwie 4395ccm V8 + turbo :jawdrop: Po cholere te turbawki,przeciez BMW zawsze slynelo z mocy dzieki pojemnosci,prawda????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po cholere te turbawki,przeciez BMW zawsze slynelo z mocy dzieki pojemnosci,prawda????

 

Świat idzie do przodu, BMW również. Zrobili co mogli z wolnossącymi i teraz robią genialne benzyny doładowane.

 

Ja dziś oglądałem w salonie F01, ogólnie prezentuje się bardzo ładnie. Wsiadajac potem do mojego E65, mialem wrazenie ze w siadam do jakiegoś oldtimera :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.