Skocz do zawartości

Never stand still - premiera nowej 7ki + fotki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie w deche :cool2:

Aż strach pomyśleć jak będzie wyglądać nowe wcielenie

bo nie ukrywajmy że to to ino plastyka :wink:

http://img510.imageshack.us/img510/3346/mojecudenko2009.jpg

_____________________________________

"Anonimowość synonimem długowieczności"

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hmm silniczki tylko z turbo?Żadnych wolnossących?Ech...szkoda.Jakoś tak dziwnie.

nastepna M5 (i prawdopodobnie X6M, ktore moze nadejsc wczesniej) ponoc maja miec V8tt zamiast jeszcze wiekszego silnika. niby ciezko uwierzyc, ale patrzac na tendencje......

Opublikowano (edytowane)
BMW zaczęło wykorzystywać metody konkurencji, która właśnie dzięki turbinom zawsze dotrzymywała im kroku (np. Audi). Teraz kiedy do swoich znakomitych silników zaczęli montować turbiny są przynajmniej bezkonkurencyjni, duży szybko dostępny moment nawet przy małych silnikach to dla większości potencjalnych kupujących, ceniących komfortową jazdę bardzo ważna sprawa. Edytowane przez _Kris_
Opublikowano
Fakt, chyba nikt nie chciałby przeżyć awarii 3 turbin w swoim aucie. :) A przecież takie ryzyko będzie spore przy ponad 10-letnim 745d, które będzie przecież dostępne dla przeciętnego Kowalskiego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fakt, chyba nikt nie chciałby przeżyć awarii 3 turbin w swoim aucie. :) A przecież takie ryzyko będzie spore przy ponad 10-letnim 745d, które będzie przecież dostępne dla przeciętnego Kowalskiego.

 

W dzisiejszym 745d wcale tez nie bedzie tanio. 8 wtrysków, 2 turbiny, tez sie sypie dosc czesto niestety. Silnik fajny poki swiezy, a potem juz sie zaczyna kaplica.

Opublikowano

mysle ze bardziej niz ponad 10letnie ich interesuje okres od konca gwarancji do max wlasnie tych 10 lat. poza tym rynek sie zmienil, teraz samochodow juz sie nie robi po to zeby przejechaly 500.000km bez remontu i naprawa byla mozliwa kluczem i mlotkiem, inaczej nadal bys mial 200konne V8.

 

a tak naprawde to za 10lat sie bedziemy smiac z duzej czesci tego co teraz mowimy.

Opublikowano
Zapewne tak, wszyscy już będę jeździć FXX, starymi E6X oraz znalezionymi, odkopanymi i odrestaurowanymi E3X. :) Zapewne już nawet hybrydy nie będą szokować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Apropos hybryd, te nowe silniki maja byc wyposażone w systemy start/stop. Silnik elektryczny montowany w skrzyni, gdy zatrzymamy się np. na światłach, silnik wyłącza się i niskie obroty utrzymuje ten elektryczny. Po wciśnięciu gazu - jedziemy jakby nigdy nic. Podobno mocno ogranicza to spalanie w mieście.
Opublikowano
start/stop juz funkcjonuje w bmw, w pakiecie technologii efficient dynamics

 

Ale to takie oszukane i coraz bardziej denerwujące mnie rozwiązanie. Takie prawdziwe start/stop to rozwiązanie wykorzystujące bądź to generator-starter w kole zamachowym (lepsze), bądź w ostateczności generator-starter w tradycyjnym miejscu i rozruch szerokim paskiem wieloklinowym. Oba te rozwiązania mają tę przewagę nad tradycyjnym rozrusznikiem że nie szarpią przy rozruchu. Dodatkowo urządzenie w kole zamachowym (nie powodujące strat na przeniesienie napędu) w połączeniu z ASB działa praktycznie niezauważalnie.

 

Pozdr

Opublikowano

Twin Turbo w 760 to oficjalne info? W końcu BMW potrafiłoby wyciągnąć taką moc na silniku wolnossącym... wogóle brak silników wolnossących jest dla mnie raczej mało wiarygodne... ale za to 745d :norty: te R6 i V12 to chyba będą moje dwa ulubione silniki :modlitwa: Trzy turbiny... widać BMW znów wyprzedza konkurencje (ciekawe czy będzie M7?) :mrgreen: Poza tym zauważył ktoś poza mną że BMW po ponad 30 latach porzuciłobursztunowe podświetlenie zegarów? :cry2: Te nowe w kolorze śmigła z maski też jest ładne, ale to jednak nie to...

 

 

 

A tak btw. to wydaje mi się, że w nowym M5 może być znów V8 (choć nie koniecznie), ale będzie to raczej silnik wolnossący zbudowany (jak obecny V10) na podstawie silników z F1. Samochody które wychodziły od ///M zawsze się szczyciły tym, że są wolnossące i mam nadzieje, że tak pozostanie... Jak ktoś to kiedyś powiedział: "Ile trzeba jeszcze wrzucić turbin do RS6 by w końcu dogoniło M5?"

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Opublikowano

mi też nie chce się do końca wierzyć że brak wolnossących.Ale niektóre z tych co są podane to poprostu boskie maszynki :D .

 

Co do M5-raczej nie wrzucą turbiny-tak jak argumentuje Mateusz_S1-dodając do tego trwałość wolnossącej jednostki.

 

Szkoda burszytnowego podświetlenia,teraz to taki VW jest :/ .

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

tył jak z przyczepy kampingowej , przod nie obrazajac nikogo jak z serii 5 - gdzie sie podziała paszcza serii 7 - wszystko to jakies takie nijakie ...

 

ciekawe jak bedzie wygladac na żywo...

 

 

już mi sie e65 opatrzyło, nawet mi sie podoba to znów jakiegoś krzaka wypuszczają

Opublikowano
Zum Verkaufsstart wird der neue 7er mit drei Motoren erhältlich sein: Der 740i hat einen Dreiliter-Reihensechszylinder mit zwei Turboladern, der 240 kW (326 PS) leistet und einen Normverbrauch von 9,9 Liter Super Plus auf 100 Kilometer erreicht. Auch der 750i mit 4,4-Liter-V8 hat zwei Turbolader, leistet 300 kW (408 PS) und verbraucht 11,4 Liter Super Plus. Die zunächst einzige Dieselversion ist der 730d mit Dreiliter-Reihensechszylinder, 180 kW (245 PS) und dem außergewöhnlich niedrigen Normverbrauch von 7,2 Liter. Ein Zwölfzylinder-Benzinmotor soll später folgen. Der 7er wird voraussichtlich ab 2009 auch als Mild- und Vollhybrid lieferbar sein. Komponenten für den Hybridantrieb werden in Zusammenarbeit mit Daimler entwickelt.

 

http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_F01

 

Na wikipedii znalazłem coś takiego tylko, że różnie z nią bywa :P

 

Pozdrawiam :8)

Opublikowano
:shock: Jakas ta 7 nie dorobiona. Patrząc na nia wydaje mi sie ze patrze na e65 którą inaczej wystylizowali. Te nerki to porazka :duh: Wnętrze całkiem zacne. Ogólnie dużo do poprawki. Oby lepiej wyszła niz e65 przed liftem bo szkoda bedzie. Jednak e38 nadal najpiekniejsza z 7 (jak dla mnie bo wiemy ze o gustach sie nie rozmawia :cool2: )
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A mnie się nowa siedem podoba i bardzo się z tego cieszę.

Zawsze jak spojrzałem na E65 to myślałem,

że będę jednak do końca życia jeździł E38 :D

Stylizacja nadwozia jaknajbardziej mi podeszła,

dalej (lub znów jak kto woli :) ) widać sportowy pazur.

Środek delikatny, przyjemny, funkcjonalny,

znów można poczuć się jak w domu :D

Wraca gałka biegów, o dziękuję bogowie.

Ekran z menu i nawigacja ładnie wkomponowany,

nie jak poprzednio z tym drugim paskudnym górnym wychyleniem tapicerki jak przy zegarach.

Do tego dochodzą extra wyposażenie oraz oszczędne i mocne silniki!

Czego chcieć więcej, po prostu miodzio, zbieram talarki, za kilka lat sobie kupię taką mam nadzieję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mnie tylko zastanawia, czy te nowe silniki będą spokojnie robiły 500 tys przrz przykladowo 10+ lat czy też będą się sypiać po upływie gwarancji notorycznie.

 

Strasznie sceptycznie jestem nastawiony do tych turbin w BMW, ale skoro wkładają po 2 czy 3 turbiny, ro mam nadzieje że wiedzą co robią i nie robią tego "na pokaz", jak w przypadku 745d.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ładna Ładna jest nowa 7- meczka.

 

Z silnikami nie ma co się strasznie obawiać - bo kiedy weszło e 65 też były obawy - że wyzyłowane , wysilone .

 

najstarsze e 65 dojeżdżają już 500 000 km choć ich kolejni właściciele są przekonani , że ich autka mają dopiero 160 -200 tyś km i nie słychać w prasie na forach aby ktoś narzekał na trwalość silnika .

 

Pozdro i życzę wszystkim forumowiczom aby nas było stać na nowy model 7 jeszcze w tym roku :wink:

 

Mario

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
przypomina japońca, ogólnie mnie się nie podoba :roll:

 

Jakiego japońca?!? To czysty brytol! nie wiem skad ty wziales japonca :D ja tez mam mieszane uczucia ale we wnetrzu rewelka do tego tyl z podwojnym wydechem wyglada dobrze nawet bardzo dobrze, szkoda ze nie jest taki w kazdej opcji!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tym japoncem byla dyskusja już na autospies.com. Jankesi sie czepiali że nowe BMW kopiuje od Lexusa (np tylne lampy).

 

Zostało to skwitowane ładną retrospekcją, w której jeden z redaktorów pokazał że niemożliwe by F01 był kopią nowego LS, ponieważ LS to kopia E65 (w dużej mierze). Przy okazji naświetlił, że poprzedni model lexa bardziej przypomina merca, a cały widz polega na tym, że japońce po prostu kopiują to co się najbardziej podoba, dodając swoje rowiązania i puszczając większość wyposażenia "w standardzie". I tak się sprzedaje.

 

Stąd porównania do japońca są dla mnie nie na miejscu zupelnie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.