Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam taki problem w moim 328CI.

Dopóki silnik nie nabierze odpowiedniej temperatury, na zimnym falują delikatnie obroty od 500 do 1000 obr. Jak sie zagrzeje, jest wszystko ok. Co może być przyczyną? Podkreślam, że obroty falują tylko na zimnym silniku, tylko w tym przedziale.

Przepraszam, jeśli temat już był i proszę o jakąć podpowiedź.

Edytowane przez bart 328
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
:mrgreen: mi za to faluja jak jade na 5 i wrzuce na luz to mi faluja tak okolo przy 100.niewiem czy silnik tak chodzi czy licznik tylko tak pokazujebo nie slychac
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli jak widać, już kilka samochodów ma ten sam problemik. Czy ktoś zna rozwiązanie, co może być przyczyną?
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Na 90% to uszczelki Vanosa . W PL podobno nie dostepne (do kupienia z calym vanosem w aso) . W USA dostepne za kwote ponizej 40$ . Uderzcie do usera bar z tego forum, tylko go nie zameczcie zamowieniami :lol: (mieszka w USA) .

 

Wymiana dosyc trudna, sam tego nie robilem, bo na szczescie w moim M52tu double vanos nie faluja :mrgreen: .

 

www.drvanos.com

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ja stawialbym tez na ktoras sonde... U mnie zaczelo sie od falowania a pozniej silnik zaczal gasnac nawet np przy dojechaniu do skrzyzowania. Po dluzszej trasie (rozgrzaniu) silnik nie gasnie ale faluje.

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
Sonda lambda takze moze to powodowac, tyle tylko ze silniki z podwojnym vanosem charakterystyczne falowanie na zimnym silniku "zawdzieczaja" na ogol uszczelka vanosa .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
A jest jakiś prosty sposób żeby się upewnić bez ściągania vanosa, że to napewno ta uszczelka ? Ewentualnie czy jej wymiana jest rzeczywiście tak skomplikowana jak opisuje piotres ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.