Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Proszę Was o pomoc ponieważ zauważyłem że w moim BMW JEST KUPA DYMU białego jak silnik jest zimny, a jak jest rozgrzany to trochę mniej, ale mimo coś widać delikatnie i jeszcze jedna niepokojąca rzecz dla mnie to to że ubywa mi olej z pod silnika tylko nie wiem z kąt, są to małe ilości ale malutka plamka codziennie jest pod moim wozem. Rok 2001 E 46 320 D.

 

Nie wiem czy uszczelka gdzieś poszła czy jak że dym się dostaje do kolektora. Proszę waz pomóżcie może ktoś ma podobny problem lub miał i pomoże mi co to może być mniej więcej i jaki są koszta naprawy?

 

Pozdrawiam

Pati

Opublikowano

biały dym na zimnym silniku jest normalnym zjawiskiem (paruje woda nagromadzona w układzie wydechowym)...

Twoje auto to diesel? jak tak to i na ciepym będzie delikatnie kopcił...

A jeśli nie widać skąd leci olej to trzeba będzie wejść pod auto i przeczyścić mokre miejsca, trochę pojeździć i wtedy obejrzeć jeszcze raz cały silnik i zobaczyć skąd leci...

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
no nie wiem czy to normalne bo za mną nic nie widać chyba że przy kick down to bąka puści :mrgreen: jeżeli biały dym to by oznaczało że dostaje się płyn chłodniczy / uszczelka itp / , mozna sprawdzić czy ubyło płynu czy nie
Opublikowano
Może diesel kopcić ale nie na biało, biały dym może być rano (po postoju) ale nie w dużych ilościach. Miałem taki problem w poprzednim samochodzie jak długo stał to chmura pary za samochodem że nic nie widać w lusterku. A jak był ciepły to na niskich obrotach na 3 gary chodził. To była padnięta uszczelka pod głowicą. Podejrzewam że masz to samo u siebie polecam sprawdzenie płynu chłodniczego. Jedź na sprawdzenie sprężania w cylindrach to Ci wyjdzie czy uszczelka. Uszczelka to koszt od 210 do 350 zł, (przy kupnie pamiętaj o grubości uszczelki. No i za robocizne troche. Co prawda można się pokusić o robienie samemu ale nie polecam (ciężka sprawa z rozrządem).
Opublikowano
to normalny objaw padnietej uszczelki , płyn spala się z paliwem i dlatego taki kolor , na niebiesko oznaczało by olej czyli turbine najpewniej , dobrze sprawdzić ilość płynu
Opublikowano
Może dodatkowe pytanie - czy ubywa Ci środka chłodzącego? Możesz też sprawdzić, czy jak odkręcisz wlew do płynu chłodniczego na zapalonym silniku (ale nie na bardzo zagrzanym bo wtedy robi się w układzie ciśnienie) to coś się dzieje.
rychu
Opublikowano

Drodzy koledzy sprawdziłem czy płyn chłodniczy ucieka i czy go brak i co cię okazało, że wszystko jest w porządku, płyn chłodniczy jest na maximum i nadal nie wiem co może powodować wyciek oleju spod silnika i białą chmurę dymu za moim autkiem. Proszę pomóżcie i doradźcie co to może być..

Pozdrawiam

 

Pati

Opublikowano

Kolego nie aż tak biały i pojawia się tylko jak silnik jest zimny i nie tyle tego, a Turba nie mogę mieć zepsutego bo siłę i przyspieszenie ma.

 

Pozdrawiam

Pati

Opublikowano
Kolego nie aż tak biały i pojawia się tylko jak silnik jest zimny i nie tyle tego, a Turba nie mogę mieć zepsutego bo siłę i przyspieszenie ma.

 

Pozdrawiam

Pati

Awaria turbosprężarki nie tylko tym się objawia.Może się do niej dostawać olej i taki dymek się będzie unosił.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Ja mialem taki numer ze kopcil(na bialo) plynu ubywalo jakies 300ml na 1000 km i zrobilem tak kolejne 15 tys km ale pewnego dnia zaczal tak kopcic ze szok tez myslalem ze to uszczelka ale sie okazalo ze byla to dziurka w glowicy dokladnie tam w srodku gdzie wchodzi 3 wtrysk.Dziurka moze 2mm miala nie widoczna golym okiem ale na podcisnieniowej kontroli glowicy bylo ewidentnie to widac ze puszcza skonczylo sie nowa glowica

http://images34.fotosik.pl/202/beb5ddddd0936066m.jpg

Opublikowano
Ja mialem taki numer ze kopcil(na bialo) plynu ubywalo jakies 300ml na 1000 km i zrobilem tak kolejne 15 tys km ale pewnego dnia zaczal tak kopcic ze szok tez myslalem ze to uszczelka ale sie okazalo ze byla to dziurka w glowicy dokladnie tam w srodku gdzie wchodzi 3 wtrysk.Dziurka moze 2mm miala nie widoczna golym okiem ale na podcisnieniowej kontroli glowicy bylo ewidentnie to widac ze puszcza skonczylo sie nowa glowica

http://images34.fotosik.pl/202/beb5ddddd0936066m.jpg

Typowy objaw nieszczelnej glowicy albo uszczelki pod glowicom, dizel-benzyna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.