Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
u nas w Łodzi jest warsztat na ulicy św. teresy, w kilku bmkach tam zmieniali silniki i z tego co wiem to z dobrym efektem, tam na pewno uzyskasz jakas pomoc. życze powodzenia.
Opublikowano

W zasadzie to niedawno podobny temat poruszaliśmy, aczkolwiek w innym kontekście.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=75302

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
odpowiedź jest prosta - poszła uszczelka pod głowicą, remont jest nieopłacalny to popierwsze, 4,4 to zawsze V8 w których jestem zakochany a nie V12! to po drugie, pozatym teraz w E30 (do do której został już taki silnik wszczepiony) chcemy zamontować suprchargera i jak tam się powiedzie to z pewnością i E31 otrzyma taki mały dopalacz heheh ale najpierw trzeba wykonać jedno żby myśleć co dalej

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Opublikowano
Ma ktos wiedze jakie toretycznie utrudnienia moglyby mnie napotkac przy swapie V12 + skrzynia biegow z siodemki E65 do osemki? Czy byloby przy tym duzo wiecej roboty, niz np. przy swapie silnika 5,0 na 5,4 :?: A moze juz taka osemka gdzies jezdzi po swiecie? Takie 445 koni to lepiej niz w B12 5,7 coupe, gdzie bylo 416 PS i Csi ktora ma 380 PS :D Od razu zaznacze, ze pytam tak z czystej ciekawosci, no moze jak juz kupie moja wymarzona Alpine B12 coupe, to pomysle nad tym na powaznie :D
Opublikowano
Biorę się za wszczep silnika z E39 4,4 na automacie zamiast starego m70, jak już ktoś z Was to robił to prosze o rady i uwagi na temat występujących niespodzianek przy takowej zmianie.

Z góry dziękuję

 

Duzo nie pomoge i pewnie nic nowego nie napisze :wink: Jedyne co mi przychodzi do glowy, to bedziesz musial kupic (chyba tylko w ASO) wybierak i ten plastik z PRND, oprocz tego nowe zegary by sie przydaly, takie z opcja wyswietlania biegu na ktorym akurat jedziesz. Nie wiem czy zegarow nie bedziesz musial zaprogramowac na nowo, na pewno w nowszych e38 i e39 trzeba programowac, co do osemki nie wiem.

 

http://img120.imageshack.us/img120/7676/47jy9.jpg

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

WITAM :lol: po dość długiej przerwie :)

po długich trudach i przerwach technicznych chciałem zakomunikować że 4,4 m62 już jest zamontowane w mojej e31 :)

mam jeszcze mały kłopot z zegarami bo zostawiam oryginalne (dlatego że sa wyskalowane do 300) i przez to oszukuje obrotomierz (ktos pracuje żeby przetwarzaj odpowiednioo sygnał) i nie wyswietla biegów. Oczywiście poszukuje tego plastykowego wybieraka o którym kolega już tu wspomniał. Do podłączenia został jeszcze tempomat ( bedzie multi funkcja z M5 E39) i ASC.

Wiem że niektórzy z was powiedza że to rzeźba itp ale ja wychodze z załozenia że to auto ma sprawiac mi frajdę na miarę moich mozliwości finansowych.

Na dzień dzisiejszy autko ma :

silnik 4,4 m62 + skrzynia automat ze steptronickiem

wał z M5 (tu było wiele kłopotów z tym)

most 3.15 ze szperą

Do zrobienia jeszcze po wszystkich sprawach mechanicznych i elektycznych ósemeczka leci do lakiernika gdzie otrzyma nową powłokę lakierniczą "cosmic shwartz" czy jakoś tak - czarny z serii e66 przepiekna głebia czerni, następnie odwiedzamy tapicera i tam na nowo zostaną obszyte fotele, boczki i do tego kokpit czarna skórą z trójkolorową nicią (barwy motorsport) do tego czarna altkantara obszyte zostaną pozostałe elementy czyli słupki i podsufitka.

Myśle że na wiosnę wylecę moją dziewczynką na miasto :) heheh

A przy okazji wielkie podziękowania za wkład w moje autko należą się:

Michałowi - główny projekt i wykonanie mechaniki

Chłopakom z Łodzi ze Rzgowskiej 44 - projekt i elektryka (spec.Rafał)

w najblizszym czasie powstawiam trochę fotek jakie sie uzbierały w tym czasie :)

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Opublikowano

No to czekamy z niecierpliwością na fotki, nie jestem zwolennikiem takich swapów, ale co by nie mówić 4.4 + steptronik to dobre połączenie.

 

Wiem że niektórzy z was powiedza że to rzeźba itp ale ja wychodze z załozenia że to auto ma sprawiac mi frajdę na miarę moich mozliwości finansowych.

 

Sorry, ale to trochę nie trafia do mnie. Nikt Ci nie mówi co masz lubić, lubisz V8 to takie zamontowałeś, ale umówmy się wymiana silnika i skrzynki powoduje taki wzrost kosztów, że różnice w paliwie to lata by przepalał, ale to moja opinia, może wiesz czegoś, czego ja nie wiem :D Daj znać jakie wrażenia z jazdy, czy auto zyskało na dynamice? A jak z chłodzeniem, wszystkie chłodnice pasują łącznie z tą od skrzyni? Jak z podpięciem kompów - dało się to jakoś upchnąć w standardowych miejscach? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.