Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgadzam się z całą wypowiedzią Prokopa poza jednym zdaniem:

 

...ale wole E46 z silnikiem 1,8 niż stare E36 z silnikiem 3l (już nie będe pisał który jest droższy)...

 

Hmm... E36 z 3l pod maską, to byłoby M3! :D I na pewno będzie ono lepsze w każdym calu od 318 e46, nie wspominając, że droższe w zakupie i utrzymaniu (przede wszystkim!). Ale to tylko taka nic nie znacząca dygresja... (jak ja lubię się czepiać szczegółów :twisted: )

 

 

Poza tym Panowie, mieliśmy rozprawiać o zmianie auta na mocniejsze przez kolegę założyciela tego wątku i ja cały czas podtrzymuję stanowisko, żeby sprzedał, co ma i kupił inne (np 323 325 328)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jesli chodzi o temat postu to tez uwazam ze sprzedac i kupic jakis 2.5, ale jesli komus nie potrzeba niewiadomo ile mocy to do zwyklej kulturalnej jazdy wystarczy 1.6 i 1.8 wcale nie chce krytykowac tych silnikow bo uwazam ze sa calkiem dobre ale troche za slabe do tej masy. Sam jezdze 2.4 td i rewelacji nie ma. A jesli chodzi o reszte dyskusji to ja takze uwazam ze pewne grupy ludzi psuja wizerunek tak wspanialej marki jaka jest BMW. No bo z czym sie kojarzy wiekszosci ludzi BMW ze szpanerstwem, dresiarstwem albo z dzianymi tatusiami. A szkoda bo rzeczywistość jest zupełnie inna.
Opublikowano
Przeciez 180km/h to kres mozliwosci 316, wiec oczywiste ze cos moglo go wyprzedzic, toz to 102 kuce w serii a po takim czasie to pewnie z 95 zostalo... Na kazdego wyprzedzajacego przypada jeden wyprzedzany i raz sie jest jednym a raz drugim i nikogo to nie ominie, nawet tych ludzacych sie ze jest inaczej w 325 i 330 i M-Powerkach, chcesz miec swiadomosc bycia najszybszym to kup Koenigsegg'a CCXR i po problemie ;) Ja uwazam ze najlepiej samemu wiedziec jaka sie chce miec i potrafi ogarnac moc i taki silnik sobie dobac... I na Boga BMW to samochod jak kazdy inny, a nie dziwie sie ze opinia o BMW jest taka jak nie inna jak tylu kierowcow BMW walczy nie wiadomo czy bardziej z kompleksami czy z kucami mocy byleby pokazac ze jest najszybszy. To takie nie na miejscu, a niestety takie normalnie dla niektorych kierowcow BMW, rusza spod swiatem, pisk opon, dym, mruganie dlugimi, strach sie bac, potem hamowanie znowu pisk opon i... spotykamy sie na kolejnych swiatlach, tyle ze peleton dojezdza do nich bez cyrkow, w przeciwienstwie do "lidera"... I zeby nie bylo, uwazam ze warto miec zapas mocy i momentu, ale po to by go wykorzystywac w sytuacjach kiedy to jest konieczne, a nie we wszystkich sytuacjach...
Opublikowano

Koledzy poruszyliscie temat ze 180 tym autem to zabojstwo ze to kres mozliwosci tego auta itp itd. To auto zamyka sie na 200 ale ja nie chce nikomu niczego udowadniac, posiadam to auto od nowosci i przez te 12 lat jechalo z taka predkoscia moze ze 4 razy. Sytuacja ktora opisalem w temacie miala miejsce na autostradzie w Niemczech i to nawet nie jest istotna predkosc max bo to co napisalem bylo troszke z przymruzeniem oka, tylko brak mocy przy wyprzedzaniu i tym podobnych. Pare konikow wiecej przydaloby sie pod maska... teraz odczuwam to dotkliwiej bo jak wspomniaj ktorys z Kolegów wczesniej - teraz kazdy "dupowoz" daje rade takiej 316. Ja nie chce byc zawsze i wszedzie pierwszy, ja nie chce byc po prostu zawalidrogą. A auto ma dla mnie wielka wartosc sentymentalna, wlozylem w nie wiele serca (zaden super extra maxi tjuning 100 szpoilerów) tylko ladna felga xenon audio i pare kosmetycznych drobiazgow. Jestem tego auta pewien bo sluzy mi tyle lat i jezeli mialbym dolozyc pare tysi wiecej i zrobic porzadny przeszczep, a kupic jakas zajechana 325 to zrobie to pierwsze na pewno. Lub w najgorszym zapozycze sie kupie nowe ale ja kooocham ta czarnule heheheh :wink:

PS: Nie jest to tez jakas despera, jezeli jest to wymiana polowy auta pozostawie moje dumne "jedensześć" i nie bede mial z tego powodu zadnych kompleksow

Opublikowano
albo diesel Common rail np 330d

pozdro

 

A rozbierał kiedyś kolega głowicę z silnika common rail?? :duh: Wszystkie wtryski na starcie miałem do wymiany u klienta :mad2: Jakoś udało się pokryć koszty 50/50 ale wyszło licho i tak :cry2: Mówią, że wtryski w CR wyjmuje się tylko raz :x

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
nie uwazam tak 316 i 318 to nieporozumienie totalne tak ciezkie auto i taka slaba moc nie powinna byc oznaczona logiem bmw do tego 316 i 318 sa o polowe tansze od dobrej 325 z tego samego roku a co za tym idzie moze [bAD] nie bylo by stac na dobre bmw (z wyjatkiem nieudacznikow ktorzy maja bogatych tatusiow) marka nabrala by szacuknu a nie tak ze kazdy szczyl kupi za 4 tys zajechana 316 i mysli ze jest krolem szos 2 lokcie wystawione za szybe i jeszcze najlepiej noga

 

Taką wypowiedź skwitować można jednym gestem ----> :mad2:

 

Zarówno 1,6 jak i 1,8 są pełnowartościowymi pojazdami mechanicznymi służacymi do normalnej eksploatacji - i w tym celu zostały stworzone i ten cel osiągają w 100% - zadowalając sie przy tym mniejszą ilością paliwa niż silniki 6 cylindrowe. I każdy ma takie auto - na które jest go stać.

 

Pzdr,

Opublikowano

......a paliwo wciaz drozeje....taki mój komentarz do całosci :) już grożą ze 6zł za litr moze być

 

 

 

No tak... byloby to najrozsadniejsze :) przegladalem forum i ludzie jednak decyduja sie na takie manewry wiec gdzies musi miec to sens...

 

w e30 to ma sens.....w e36....juz nie bardzo...

 

 

i pamiętaj...mając 316, i im bardziej Ty próbujesz pokazać że masz BMW, tym więcej osób bedzie chciało Ci udowodnic na drodze ze Cie wydyma, i że BMW nie jest takie ach och i super szybkie...pamietaj...

Opublikowano

PO tym poscie bede chyba musial sprzedac auto bo tez mam 316.

Sory panowie ale polowa ludzi ktora uwaza ze 316 "nie jedzie" pewnie ,nigdy nie jezdzila tym samochodem.To oczywiste ze R6 osiagaja lepsze osiagi.

 

Ktos tu napisal ze 180km/h to jest kres mozliwosci 316.A ja powiem gowno prawda.

TO dlaczego moje 316 w sedania na autobanie dalo rade 202km/h na GPs jechac przy przebiegu 240tys km,

 

I nie jestem wiesniakiem ktory lansuje i pali gume na kazdych swiatlach bo mam BMW,

 

Jesli ktos zaczyna swoja przygode z samochodem to 316 moim zdaniem jest az za mocne.Na szalenstwa przyjdzie czas.

 

Bmw 316 318 nie sluzy do wyscigow ale naprawde jest to dynamiczne autko.

 

Ktos napisal ze BMW 316 318 powinno nie byc.

Widze ze masz zylke sportowca.Moze sprobuj F1?

 

Zapominasz ze niektorzy ludzie cenia sobie komfort,dobre wyposazenie,swietne wlasciwosci jezdne,niezawodnosc a takie napewno jest Bmw 316 i 318. Czego wiecej oczekiwac od 10-15letniego auta (mow o e36)

 

Ja jezde 316 pol roku i uwierz mi ze jesli raz mialbym kupoawc samochod to gdybym mial okazje kupic ladna nie zajechana 316 napewno bym sie nie zawachal.

 

I taka mala uwaga.

 

Gdybym Bmw uznalo ze 316 i 318 jest im nie potrzebna nie wdrazyli by tych samochodow w sprzedaz.

 

Zaraz ktos napisze ze tak pisze bo sam mam 316 ale to nie prawda.Na moje potrzeby to auto wystarcza w 100%.A jak chce polatac 160-170km to naprawde na polskie warunki jest to wystarczajaco.

 

POzdrawiam przeciwnikow 316 i 318

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
PO tym poscie bede chyba musial sprzedac auto bo tez mam 316.

Sory panowie ale polowa ludzi ktora uwaza ze 316 "nie jedzie" pewnie ,nigdy nie jezdzila tym samochodem.To oczywiste ze R6 osiagaja lepsze osiagi.

 

 

316 jedzie jak każde inne auto tej klasy i to jest właśnie sedno sprawy. Obecnie osiągi 316 ma większość miejskich pojazdów i jak ktoś stara się udowadniać, że już sam znaczek BMW spowoduje że będzie jeździł szybciej niż większość tego co jeździ po naszych drogach może się mocno rozczarować. Jeździłem e36 316 przez 6 lat i bez problemu da się tym poruszać w normalnym ruchu.

Opublikowano
panowie a powiedzcie jak sie ma sprawa jakbym chcial zrobic swapa z 2,0 na 2,5?? bo otoz wlasnie posiadam takie ladne 2,0 i nie narzekam zbytnio chociaz czasem brakuje :) nie chcialbym go sprzedawac i szukca drugiej 2,5 bo wiem jak to jest znalezc ladne bmw i z dobrym wyposazeniem ktore sobie cenie i takie mam dlatego powiedzcie mniej wiecej w jakich kosztach bym sie zamknal z takim swapem i czy jest szansa pozniej odsprzedac moj stary silnik :?: :?:
Opublikowano
nie uwazam tak 316 i 318 to nieporozumienie totalne tak ciezkie auto i taka slaba moc nie powinna byc oznaczona logiem bmw do tego 316 i 318 sa o polowe tansze od dobrej 325 z tego samego roku a co za tym idzie moze [bAD] nie bylo by stac na dobre bmw (z wyjatkiem nieudacznikow ktorzy maja bogatych tatusiow) marka nabrala by szacuknu a nie tak ze kazdy szczyl kupi za 4 tys zajechana 316 i mysli ze jest krolem szos 2 lokcie wystawione za szybe i jeszcze najlepiej noga

 

Taką wypowiedź skwitować można jednym gestem ----> :mad2:

 

Zarówno 1,6 jak i 1,8 są pełnowartościowymi pojazdami mechanicznymi służacymi do normalnej eksploatacji - i w tym celu zostały stworzone i ten cel osiągają w 100% - zadowalając sie przy tym mniejszą ilością paliwa niż silniki 6 cylindrowe. I każdy ma takie auto - na które jest go stać.

 

Pzdr,

 

 

widze ze kolega ma małe doswiadczenie z bmw bo po

 

1 jak bys mial cos 6 cylindrowego nie przesiadl bys sie spowrotem do 318

 

2 bzdura bzdura i jeszcze raz bzdura dobre 328 czy 325 przy spokojnej jezdzie pali tyle co moje poprzednie 318 IS spokojnie idzie zmiescic sie do 10 czy 12 litrow

 

3 kazdy ma takie auto na jakie go stac zapewniam cie kolego ze zadbana 325 sie psuje mniej niz takie 318 czy 316 bo jest po prostu wytrzymalsza a co za tym idzie tansza w utrzymaniu

 

4 nie wal glowa w mur bo sobie krzywde zrobisz to nie podstawówka

 

5 widze po twojej 318 ze masz poprzyciemniane szyby nie wiem co tam jeszcze stjuninKowane mam tylko nadzieje ze nie jestes kolejnym wiejskim driverem jezdzacym po bezdrozach z piecioma tubami w bagazniku i robiacym dyskoteke kolicznym wsiom

mam bmw i juz nie chce innego
Opublikowano

widze ze kolega ma małe doswiadczenie z bmw bo po

1 jak bys mial cos 6 cylindrowego nie przesiadl bys sie spowrotem do 318

 

Widzisz kolego - mam i 4 cylindrowe i 6 cylindrowe BMW :-)

 

2 bzdura bzdura i jeszcze raz bzdura dobre 328 czy 325 przy spokojnej jezdzie pali tyle co moje poprzednie 318 IS spokojnie idzie zmiescic sie do 10 czy 12 litrow

 

Samo spalanie kolego to nie wszystko. Pod pojęciem "koszta eksploatacji" mieści się znacznie więcej czynników - tj: spalanie, serwis, ubezpieczenie etc.

 

3 kazdy ma takie auto na jakie go stac zapewniam cie kolego ze zadbana 325 sie psuje mniej niz takie 318 czy 316 bo jest po prostu wytrzymalsza a co za tym idzie tansza w utrzymaniu

 

Zadbana 325 kosztuje znacznie więcej na "wejściu" niż zwykła zadbana 318 - w mieście szanowny kolego nie potrzeba ci 192KM bo ruszysz z miejsca ( skrzyżowania ) tak samo jak ja w 318i (113KM) i zatrzymasz się tak samo jak ja przed poprzedzającym cie pojazdem.

 

4 nie wal glowa w mur bo sobie krzywde zrobisz to nie podstawówka

 

Uznam, że tego nie czytałem - wykształcenie zostawmy w spokoju - gdyż może okazać się iżli posiadam większe niż kolega ( nie jest to forum o edukacji ).

 

I dalej śmiem twierdzić, że do zwykłej codziennej miejskiej i pozamiejskiej jazdy w zupełności wystarcza 316i. No chyba, że ktoś musi się dowartościować jak kolega - to możesz nawet sobie wstawić 5,7 HEMI ;-)

 

Pzdr,

Opublikowano
dziwi mnie ze skoro masz i4 i 6 cylindrowke zachwalasz r4 autko mam r6 dlatego ze uwazam jak bmw to tylko r6 pozatym roznicy wielkiej w oplatach tez nie ma pod warunkiem ze masz komplet znizek a dowartosciowywac sie nie musze bo nie kupilem auta z wiekszym silnikiem zeby sie scigac oprocz samochodu mam jeszcze motor i zapewniam cie ze zadne auto nie da tyle frajdy pozdrawiam :wink:
mam bmw i juz nie chce innego
Opublikowano
Ktos tu napisal ze 180km/h to jest kres mozliwosci 316.A ja powiem [bAD] prawda

 

Mniemam ze to do mnie ;) Wiesz bylo nie bylo 180 jest kresem mozliwosci 316 i nie ma co sie z tym sprzeczac, a to ze w idealnych warunkach przy prostej i z delikatnej gory mozna rozpedzic do 202 no to ok, gratuluje, ale nie udawadniaj mi ze to jest norma... Po prostu predkosc rzedu 10km/h mniej od katalogowej jest dla mnie kresem bo o drobne sie nie spieram, zas nie kresem mozliwosci okreslam predkosc ktora jestem w stanie rozwinac w chwile po dodaniu gazu a nie ktora mecze na dluuugiej prostej... Poza tym sam mam 316 wiec na nie nie najezdzam, znam tylko swoje miejsce w szeregu... Ja uwazam ze kazdy powinien miec takie auto jakie umie ogarnac. Jak dla mnie 102KM i 150Nm to bardzo dobre parametry i na grzyba mi wiecej potrzebne, zwlaszcza ze jezdzilem Passatem B5 ktore ma 101KM 140Nm i wieksza mase a ladnie ciagnie, moje 316 ma gaz wiec osiagi nieco slabsze ale jak pomysle ze moze ono ciagnac jeszcze lepiej niz B5 to jak tylko akcyza na gaz wzrosnie i sie pozbede instalacji to sama sie micha cieszy... I czasem mysle o R6 ale potem mysle po co? Chyba tylko dla wyzszych oplat no i moze wiekszej radosci z jazdy, choc i tej teraz mi nie brakuje bo jak chce sobie zrobic szybkiego OeSa to sobie potrzymam auto miedzy 3-4 tysiace i auto natychmiast reaguje na kazdy ruch pedalu gazu, jak dodac jeszcze zakrety to juz jest zabawa, a zylowanie silnika na prostej cieszy mnie tak jak zabawa jajkami w klik-klaka... Wlasnie wrocilem z kursu po miescie gdzie jechalem obok porshe cayenne (czy jak to sie pisze) koles widac ze chcial pokazac bo co swiatla to rura i go nie ma, jakiez bylo moje zdziwienie jak na drugim koncu miasta spotkalismy sie na tych samych swiatlach :) Dlatego poki 90% moich tras to miasto nie widze sensu kupowania R6... A kolega ktory zalozyl ten temat stwierdza ze nie chce byc zawalidroga, nie przesadzajmy, 316 jest chyba jednym z ostatnich aut do posiadania tego miana... Temat widze sprowadza sie do klasycznej potyczki R4 vs R6... Wiec napisze jak zawsze, jak ktos uwaza sie za lepszego bo ma R6 a nie R4 to ma jakis problem z samoocena chyba, jak ktos probuje mi udowodnic ze R6 kosztuje w utrzymaniu tyle co R4 to trafil pod zly adres, jak ktos udowadnia mi ze R4 jedzie tak szybko jak R6 to tez trafil pod zly adres i tyle... Pozdrawiam!

Opublikowano

ja kupilem 318 po to by nauczyc sie jezdzic tylnionapedowacami... R4 vs R6...hmmm wiele wlasnie R4 otrafi byc duzo lepiej utrzymane niz R6, czesto mozna znalezc w lepszym stanie i to wlasnie stan silnika czy danego auta mowi czy jest lepsze czy nie, R6 jest duzo lepsze w osiagach. Sam mysle zeby kupic sobie 2.0... ale z tego wzgledu napewno tez zeby jezdzic dynamiczniej ale niekrecic jej tak wysoko jak robie to w 318... i nie mowie tutaj o jezdzie od swiatel do swiatel... Glupota najwieksza jaka moze byc :P

 

Gdyby R4 nie mialo by byc BMW to nazywaloby sie inaczej. Audice tez maja i 1.6 i jakies 3 litrowe jednostki... Sa po to robione rozne silniki zeby KAZDY mogl sobie wybrac taki jaki chce, lub na jaki moze sobie pozwolic. A co do kosztow,nikt nie powie mi ze R6 spali mniej niz R4. i ze koszty utrzymania sa takie same... Trzeba wykarmic i dobrze eksploatowac wkoncu te 6 garow :8) a to oleju wiecej, plynu itp :cool2:

 

Do Autora tematu, przerabialem tez temat SWAPA, ale przekalkuluj sobie wszystko. Nie wiem jakie masz wyposazenie w aucie, albo jak zadbana jest,ale zawsze zowego nabytku mozesz zrobic to samo, bo albo kupiles w super stanie albo sam do takiego doprowadziles. Swap napewno Ci sie nie zwruci.A i tak nie wiesz czy napewno kupisz dobry silnik,zawsze lepiej widzec czy jest w aucie. Takie moje male zdanie. Pozdrawiam :8)

B M W
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wlasnie wrocilem z kursu po miescie gdzie jechalem obok porshe cayenne (czy jak to sie pisze) koles widac ze chcial pokazac bo co swiatla to rura i go nie ma, jakiez bylo moje zdziwienie jak na drugim koncu miasta spotkalismy sie na tych samych swiatlach :)

 

Myśle, że jak bys jechał dacia, skada, fiatem było by podobnie. :lol: Czy to czegoś dowodzi? Sam pomyśl bo pieprzłeś porównanie tak żałosne, że można się posmarkać ze śmiechu. 316 jest ok, sam takim jeździłem ale nie dorabiaj do tego wszystkiego dodatkowych ideologi. Jeździsz takim bo Ty uważasz, że ci wystarcza ale może ktoś inny myśli inaczej, a może ma ochote po prostu mieć porshe tak jak Ty chcesz mieć "stare" BMW zamiast "nowego" logana którym w mieście też dotrzymasz kroku nawet porshe. :D

A faktycznym i zazwyczaj jedynym czynnikiem decydującym o wyborze silnika jest spalanie, a więc sprawy czysto finansowe. Gdyby 1.6 i 3.0 spalały tyle samo to każdy by wybrał 3.0 bo ludzie kalkuluja spalanie, a dopiero jako jedeną z kolejnych składowych wyższe inne koszty utrzymania. Prosty przykład z silnikami diesla, dlaczego ludzie wybierają 2,2.5 czy nawet 3 litrowe diesle w miejsce benzyn, bo dużo większy silnik spali mniej ropy niż benzny, a w dodatku jeszcze niedawno ON był tańszy od Pb. I nikt zazwyczaj nie patrzy na ewentualne koszty awarii bo liczy się spalanie.

Opublikowano
widze ze kolega ma małe doswiadczenie z bmw bo po

 

1 jak bys mial cos 6 cylindrowego nie przesiadl bys sie spowrotem do 318

 

2 bzdura bzdura i jeszcze raz bzdura dobre 328 czy 325 przy spokojnej jezdzie pali tyle co moje poprzednie 318 IS spokojnie idzie zmiescic sie do 10 czy 12 litrow

 

3 kazdy ma takie auto na jakie go stac zapewniam cie kolego ze zadbana 325 sie psuje mniej niz takie 318 czy 316 bo jest po prostu wytrzymalsza a co za tym idzie tansza w utrzymaniu

 

4 nie wal glowa w mur bo sobie krzywde zrobisz to nie podstawówka

 

5 widze po twojej 318 ze masz poprzyciemniane szyby nie wiem co tam jeszcze stjuninKowane mam tylko nadzieje ze nie jestes kolejnym wiejskim driverem jezdzacym po bezdrozach z piecioma tubami w bagazniku i robiacym dyskoteke kolicznym wsiom

 

Ale Cebula farmazony sypiesz.

 

Ad. 3

 

Nigdy 6 garnków nie będzie tańsze w utrzymaniu niż 4.

 

Człowieku weź pod uwagę to że same części eksploatacyjne takie jak świece, płyny, oleje,klocki,tarcze itd itdp masa tego jest wiecej i idzie wiećej. 4 świece a 6 świec to różnica chyba co nie?? już masz wydatek. w 6 garnkach masz tarcze przód tył i już wydatek na klocki podwójny,na tarcze , .

Ograniczony jestes kolego..

Myśłisz że eksploatacja to tylko tankowanie paliwa hhehe..

 

Może twoje 6 garów po prostu jeździ tylko w weekendy?? i stąd takie porównanie. mniej sie zużywa, mniej kosztuje.mniej pali...hehe...

 

Weekendowy mąciwoda.

Opublikowano

5 widze po twojej 318 ze masz poprzyciemniane szyby nie wiem co tam jeszcze stjuninKowane mam tylko nadzieje ze nie jestes kolejnym wiejskim driverem jezdzacym po bezdrozach z piecioma tubami w bagazniku i robiacym dyskoteke kolicznym wsiom

 

Kolego - zrobione w photoshopie - zresztą podobnie jak felgi :-) ( kto umie ten ma )- w rzeczywistości jak przepisy nakazują - zielone atermiczne o przepuszczalności światła min 70% w zakresie 180stopni widoczności kierowcy.

 

Mieszkam na wsi - może inaczej na terenach "podmiejskich" - więc chcąc nie chcąc jestem wiejskim driverem.

 

Tuby nie mam - nie jest mi do szczęścia potrzebna - wyrosłem z tego typu zabawek jakieś 10 lat temu - poza tym śmiesznie to wygląda - facet koło 30 i huk z tuby

 

Natomiast tobie radzę zamiast szukać zwady na forum - pisz odnośnie tematów - i nie szukaj zaczepki bo tutaj to niemile widziane.

 

Pzdr,

Opublikowano
To JEST to chore myslenie panowie, mam BMW to jestem królem szos heh. Kolego zostań przy 1.6 i zdejmij noge z gazu o to moja rada.
BMW i jest zabawa
Opublikowano

To ja jak mam 316 i bede chcial ja sprzedac to mam napisac:

 

Sprzedam Bmw 316 ktore w rzeczywistosci nie powinno nazywac sie Bmw?Auto posiada 2poduszki elekt szyby lusterka abs wspomaganie klimatronic ale niestety niechce jezdzic bo to 1,6 czy 1,8.

 

Przeciwnicy 316 318 dajcie sobie [edit by MOD] siana bo naprawde nie kazdy potrzebuje az takiego mocnego auta jak 325 328 by palic gume i szpanowac na kazdym skrzyzowaniu.

 

2 rzecz.Ktos tam pisal ze 328 jak sie postarasz to spali ci ponizej 10.Ale moje pytanie jest takie.Czy kupujac R6 szczegolnie 325 328 robisz to po to by jezdzic ekonomicznie i wolno? chyba raczej nie.Wiec nie piszcie takich glupot ze r6 sa tansze czy tam podobne koszty eksploatacji jak R4.

 

i powtrzam i podkreslam po raz kolejny. GDYBY BMW UZNALO ZE r4 316 318 NIE BYLO IM POTRZEBNE TO NIE PRODUKOWALI BY ICH PRZEZ TYLE LAT ANI NIE PODPISALI BY SIE POD TA PROUKCJA!.

 

Wiec zluzowac poslady bo nie kazdy chce sie scigac na drogach.

 

Na forum nie przeklinamy i wyrażamy się kulturalnie, regulamin się kłania.... MOD

Opublikowano
To ja jak mam 316 i bede chcial ja sprzedac to mam napisac:

 

Sprzedam Bmw 316 ktore w rzeczywistosci nie powinno nazywac sie Bmw?Auto posiada 2poduszki elekt szyby lusterka abs wspomaganie klimatronic ale niestety niechce jezdzic bo to 1,6 czy 1,8.

 

Przeciwnicy 316 318 dajcie sobie dupy siana bo naprawde nie kazdy potrzebuje az takiego mocnego auta jak 325 328 by palic gume i szpanowac na kazdym skrzyzowaniu.

 

2 rzecz.Ktos tam pisal ze 328 jak sie postarasz to spali ci ponizej 10.Ale moje pytanie jest takie.Czy kupujac R6 szczegolnie 325 328 robisz to po to by jezdzic ekonomicznie i wolno? chyba raczej nie.Wiec nie piszcie takich glupot ze r6 sa tansze czy tam podobne koszty eksploatacji jak R4.

 

i powtrzam i podkreslam po raz kolejny. GDYBY BMW UZNALO ZE r4 316 318 NIE BYLO IM POTRZEBNE TO NIE PRODUKOWALI BY ICH PRZEZ TYLE LAT ANI NIE PODPISALI BY SIE POD TA PROUKCJA!.

 

Wiec zluzowac poslady bo nie kazdy chce sie scigac na drogach.

 

 

i tu sie kolego myslisz wlasnie 316 i 318 bo obecnie kosztuja gorsze kupuja tacy pseudo kierowcy obwieszaja stadem spojlerow robia z auta choinke i nawciskaja glosnikow zeby cala wies słyszala ja kupujac 325 nie kupilem go z mysla o tym zeby sie scigac z kimkolwiek ludzie nie piszcie takich bzdetow bo noz mi sie w kieszeni otwiera jak to czytam, tu nie chodzi o moc chodzi o sama kulture jazdy auto nie pierdzi nie wyje jak glopie 316 a przy wymijaniu nie musze sie martwic czy mi starczy drogi zeby kogos ominac.

mam bmw i juz nie chce innego
Opublikowano

Dobra Cebularzu, masz 325 dymasz wszystkich na drogach , twoje 325 pali tyle co 316 które pali tyle co 320 i jest tańsze w utrzymaniu niż wszystkie inne beemki, bo to akurat twoja beemka w twoim świecie, kupiłes se to sie ciesz, wyprzedzaj wszystkie auta na trasach ,

ALE SKOŃCZ P XXXXXX Ć :mad2: takie rzeczy że r6 kosztuje taniej w eksploatacji niż r4. jak ktos jest idiotą albo miał wcześniej zajeżdzone r4 i pakował pieniadze to całe życie tak bedzie myslał, nie jeździłeś dobrym ISem widać masz teraz koszmary przez a że póki co w 325 jeszcze nie inwestowałeś to sie tym podniecasz niepotrzebnie publicznie

 

 

Prośba do MODA... zamknij ten temat bo do niczego nie prowadzi.

Opublikowano
Dobra Cebularzu, masz 325 dymasz wszystkich na drogach , twoje 325 pali tyle co 316 które pali tyle co 320 i jest tańsze w utrzymaniu niż wszystkie inne beemki, bo to akurat twoja beemka w twoim świecie, kupiłes se to sie ciesz, wyprzedzaj wszystkie auta na trasach ,

ALE SKOŃCZ P XXXXXX Ć :mad2: takie rzeczy że r6 kosztuje taniej w eksploatacji niż r4. jak ktos jest idiotą albo miał wcześniej zajeżdzone r4 i pakował pieniadze to całe życie tak bedzie myslał, nie jeździłeś dobrym ISem widać masz teraz koszmary przez a że póki co w 325 jeszcze nie inwestowałeś to sie tym podniecasz niepotrzebnie publicznie

 

 

Prośba do MODA... zamknij ten temat bo do niczego nie prowadzi.

 

powinienies dostac kolejne ostrzerzenie za chamstwo i prostactwo oraz komplenty brak inteligencji poczytaj to co pisze nad toba ze auta nie kupilem po to zeby sie scigac czy komukolwiek cos udowadniac twoja wypowiedz w tym momencie dobitnie swiadczy o twoim wychowaniu i intelekcie(wspólczuje twoim rodziom latwo nie mieli) pochamuj sie troszke bo nie masz przed soba 20 letniego gów.niarza i to jest wlasnie prawdziwy posiadacz BMW wszyscy ujrzeli przez takich kolego ludzi jak ty marka ma zszarganą opinię właśnie przez takich jak ty

 

takze prosze o zamkniecie tego tematu bo zaczyna sie prostactwo wkradac i rzucanie bluzgami poziom robi sie zenujący a co niektorym jak widac jeszcze słoma z butow wystaje

mam bmw i juz nie chce innego
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.