Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i maniaków tej marki:)

 

Czy ktoś z Was miał podobny problem jak mój z działaniem instalacji xenonowej (chińszczyzna) ? Chodzi mi o zestaw przetwornic i wkładów HID chińskiej produkcji szeroko dostępny na serwisach aukcyjnych w cenie w granicach od 220-550zł.

Takowy zetaw dostałem w prezencie w ostatnim czasie na typ żarówki H1 i taki też typ posiadam w soczewkowych kloszach w swoim "maleństwie" - model 530D E39 rocznik 2000. Problem polega na tym że owy zestaw po podłączeniu do tego auta nie świeci wogóle (w obu lampach) a po przełożeniu tegoż zestawu do "renówki" kolegi i podłączeniu świeci super:( ............może ktoś mi podpowiedzieć co jest grane???.........w czym problem :cry: ?

 

P.S. bezpieczniki od świateł są oki

 

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Opublikowano
Nooo!!!...........chłopaki niech ktoś mi pomoże! :) ..........bo ta instalacja strasznie już kurzem zaszła w garażu na półce,czekając na montaż, ......a tu nic! :)
Opublikowano

jesli normalna zarowka swieci,i jestes pewien ze estaw jest sprawny to musi swiecic.

 

podlacz jeszcze raz wszystko od poczatku i upewnij sie 3 razy czy dobrze to zrobiles.nie widze innej mozliwosci.

Opublikowano

zobacz czy aby napewno sie nie zalacza? mialem taki problem kiedys w a4 z 2002 r, koles uparl sie zeby mu ksenonyh wsadzic w przeciwmgielne, zapalaly sie na 1 sek i gasly bo komp wykrywal brak zarowki. w takim przypadku musisz albo go oszukac - dopinajac rezystor albo przeprogramowac kompa ze ma ksenona.

 

czy masz info ze masz spalone zarowki?

Opublikowano

"york524" - upewniłem się 10 razy czy wszystko podłączyłem dobrze i tak też podłączyłem to w innym aucie gdzie od razu zaświeciło tak jaskrawym światłem że żarówka niech się schowa i przejdzie do lamusa :D

 

"flash" - to jest chyba sedno sprawy.........faktycznie mam komputer pokładowy który pokazuje błąd żarówki po tym jak zamiast żarówki jest podpiety wkład xenonowy który stawia przecież mniejszy opór niż żarnik w żarówce i może włąsnie dlatego jest gdzieś jakieś zabezpieczenie które odcina automatycznie dopływ prądu na tym przewodzie................muszę sprawdzić to miernikiem.........a propos!!...........jaki miałbym w razie czego wstawić rezystor i w którym miejscu tego obwodu??? :?:

 

:modlitwa: .........proszę o jakieś szczegóły dot. tej operacji z rezystorem :)

Opublikowano
musisz go wsadzic rownolegle do przetwornicy - rezystor ma 2 nogi, jedna do masy druga do plusa zarowki, ale to jest nie najlepsze rozwiazanie, on sie bedzie grzal i moze ci cos przypalic. co do wartosci to ci nie pomoge, musisz eksperymentowac. najlepiej zmierz zarowke na zimno i na cieplo, bedziesz wiedzial jaka opornoscc.
Opublikowano
maniakrobson - podłączasz "wkład ksenonowy", czyli co? Samą żarówkę? Podłącz prawidłowo cały zestaw tego HIDa to tj. żarówki+przetwornice+kable do odpowiednich gniazd i musi działać nie wywalajac żadnych błędów. Pozdrawiam.
Opublikowano

musi być błąd bo żarówki masz raz tak mocne jak żarniki xenonowe

żeby sprawdzić czy zadziała to musiałbyś oprucz żarówki podłączyć też xenon ale to do sprawdzenia a do eksploatacji - bez sensu

Opublikowano
maniakrobson - powiem Ci, że ja zakładając zestaw HIDa do siebie też miałem różne problemy, raz przepalone żarówki, dwa w ogóle nic nie działało, tak to jest z uniwersalnym zestawami i przede wszystkim jego uniwersalnym okablowaniem, ale musi działać. Żadne rezystory itp. dodatkowe rzeczy nie są potrzebne. Powodzenia.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pozwolę podłączyć się pod temat.

 

Zakupiłem jakiś czas temu właśnie zestaw HID, bardzo podobny i mam z nim ciągły problem. Jak jest zimny, czyli jak jakiś czas stoi samochód, żarniki nie zawsze się odpalają. Raz jedna się nie odpala, raz obie, a raz potrafią się obie zapalić i jest git. Przy zapalaniu raz mignie i gaśnie. Jedyny sposób to jeszcze raz wyłączyć i włączyć światła, a jak nie pomaga to powtórzyć operacje. Jak są ciepłe to zapalają się zawsze obydwa. Jak postoi np. godzinkę, to już nie koniecznie. Kompa w aucie nie mam.

 

Czy zetkną się już ktoś z podobnym problemem i ma jakąś rade na tą przypadłość?

 

Myślałem że to wadliwy zestaw, więc odesłałem i przysłał mi drugi, ale to samo... :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.