Skocz do zawartości

Problem z mocą na niskich obrotach w 525d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem niedawo 525d E39 z 2000r. które powinno mieć 163PS,

ale samochód tak naprawdę zaczyna jechać dopiero od 2000obr/min czyli jak się włączy turbo.

Do 2000obr./min. to jest nie możliwe żeby BMW było tak "mułowate".

Aha i jeszcze chciałem nadmienić że po przekręceniu stacyjki w pierwsze położenie zapalaja się wszystkie kontrolki oprócz "check" z silnika i kontrolka z niezapietych pasów bezpieczeństwa obojętnie czy są zapiete czy nie to zawsze gaśnie.

Co jest grane w miom aucie.

Opublikowano
wszystko masz ok ,kolego . mialam tds i myslalam ze sie muli do 2000 obr/min, ale 2.5d jest taki sam, nic nie zmienili. nawet paliwo takie same . jesli chodzi o kontrolki ,tez mam tak samo, wszystko ok.
Opublikowano
ale to jest nie możliwe, tym autem nie d sie uciec ze skrzyżowania - fiat 126p lepiej z miejsca rusza. a zaś jak dostanie obr. 2000 to dostaje KOPA i wciska w fotel jesszcze nawet na trzecim biegu
Opublikowano

podjedź gdzieś na kompa - niech zobaczą co jest grane takie mocne mulenie nie jest normalne -chyba że samochód ma zmienione mapy- np ktoś go chipował i ma inny przebieg krzywej momentu

przyczyn może byc wiele, generalnie powinien ciągnąc juz od poniżej 2000 obr.

Opublikowano
Tez mam 525D z 2002 roku i jazda taka jak u ciebie.Czyli wszystko jest normalnie.Przy redukcji np.z 4 na 3 odjazd ostry.Przy 2000 turbina i poszedł.
Opublikowano

Jeździłem mnóstwem diesli (służbowych VW,Audi,Fiat) i w żadnym cos takiego się nie działo.

Normalnie diesel powinien ruszać bez dodawania gazu i nie zgasnąć - takie jest streowanie diesla.

A u mnie czy lekko dotkne gazu żeby ruszyć czy wciskam gaz do dechy to on tak samo ( mółowato) rusza. Oczywiście zanim się turbo nie załączy.

Jeżeli te typy tak mają to BMW powinno się wstydzić takiego silnika !!!

Opublikowano
Jeździłem mnóstwem diesli (służbowych VW,Audi,Fiat) i w żadnym cos takiego się nie działo.

Normalnie diesel powinien ruszać bez dodawania gazu i nie zgasnąć - takie jest streowanie diesla.

A u mnie czy lekko dotkne gazu żeby ruszyć czy wciskam gaz do dechy to on tak samo ( mółowato) rusza. Oczywiście zanim się turbo nie załączy.

Jeżeli te typy tak mają to BMW powinno się wstydzić takiego silnika !!!

525d ma spory (350Nm) moment w zakresie 2000-2500obr- powinien od 2000 iść jak rakieta -może macie uwalone przepływomierze albo coś nie tak ze sterowaniem turbiny, może "słynne" elektrozaworki, zawalona odma - powodów może być mnóstwo

nie ma co gdybać, tylko podjechać do dobrego speca na kompa

Opublikowano
Co wy wypisujecie mój wspólnik ma 330d i jak wsiadł do mojej 525d i w dodatku kombi i stwierdził ze zapiernicza szukajcie przyczyn bo moj ne gasnie tak jak opisuje kolega .pozdro
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ja tez tak mam jak i wy a mam bete 525TDS dopiero tydzien i kilka problemow , chyba jakis wyjechany egzemplarz mi sie trafil
Opublikowano
Witam masz razcje musi byc wyjechany!!! tds to jest dobry ale jak ma do 400tys orginał nie kombinowany przebieg! ale sprobuj sprzedac i kup 525d comonrail ale tylko z ksiazka i bedziesz zadowolony ja jezdze 3lata i nic !! poza jezykiem i opornikiem wentylatora klimy ale to pestka.
Opublikowano

A recyrkulacją spalin ktoś się zajmował ?

 

U mnie (co prawda w alfie) było podobnie, totalny muł przy ruszaniu jechała dopiero powyżej 2000 obr - po zaślepieniu recyrkulacji jak ręką odjął tylko, że mi trochę kopciła na czarno.

kiedyś


E32 730

E36 318

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.