Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o poradę.Po uruchomieniu silnika po 1 sekundzie nagle gaśnie.Można tak parę razy i ciągle tak samo.Lekkie lub mocniejsze wciśnięcie pedału gazu też nic nie daje-zaraz gaśnie.

Benzyna jest,żadne kontrolki ostrzegawcze się nie świecą.

Wczoraj wszystko było ok,dziś chciałem umyć i już nie wyjechałem z garażu :(

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
Jeśli już to pompy, bo sa dwie.Wydaje mi się ,że gdyby padły to nie uruchomiłbym w ogóle silnika.
Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
Ja miałem tak, że wogóle nie zapalał i powodem były zaśniedziałe styki przy wtyczce pomp paliwowych. Może masz to samo i brakuje prądu jak pompy zaczynają pracę.
Opublikowano
Pompy pracują,styki i objemki na przewodach sprawdzone-styki czyste,sucho żadnych wycieków benzyny.
Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
Filtry nowe,ciśnienia nie bardzo mam jak zmierzyć,ale coś wymyślę.
Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
Mam katalizatory,sądząc po stanie wydechu są od początku żywota beemki.Wydechy wypuszczają spaliny czyli raczej nie to no i gaśnięcie jest nagłe.
Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
Tak kombinuję: wygląda jakby pracował na wtrysku rozruchowym, gdy przechodzi w tryb normalny gaśnie. Jakby padło sterowanie wtryskiem... Ale to tylko takie gdybanie na odległość.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Tester wykazał zwarcie 2 wtryskiwaczy i coś jest nie tak z przekaźnikiem od pomp paliwa.W sobotę będę wiedział więcej.
Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
jaki tester ? jak to sprawdzałeś?

 

Kolega mechanik przyjechał i podłączył się przez złącze diagnostyczne(nie znam się na tym sprzęcie).Miął przyjechać jeszcze raz w sobotę z laptopem i mieliśmy dokładnie sprawdzać i naprawić ,ale akcja przeniesiona na poniedziałek.

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano

coś tutaj kombinuje ten kolega od diagnostyki...

 

Motronic 1.7 nie ma diagnostyki pojedyńczych wtryskiwaczy...

Nie da się ustalić czy padnięty jest jeden, dwa czy ileś tam wtrysków.

 

Jedyna możliwość sprawdzenia wtrysków (w sensie zwarcia) to

pomiar ich rezystancji na gnieździe we wtryskiwaczu.

 

Motronic może zebrać tylko kod błędu wtryskiwaczy (jeżeli zostaną odpięte, któryś padnie (lub kilka) i zmieni się znacząco rezystancja ukłądu.

 

Przypomnę, że silnik M70 pracuje 4xpo 3 cylindry. Czyli na

jednym motronicu masz wyjście na cylindry 1,3,5 i 2,4,6 (wtrysk połówkowy na jedną stronę)

 

Na drugim motropnicu to samo tylko dla drugiej połówki silnika.

 

Co do przekaźnika pompy paliwa... też nie ma takiego kodu błędu.

Jeżeli miłbyś coś nie tak z jednym przekaźnikiem (są 2, po jednym na każdą stronę) to i tak silnik by zapalił na jednej połówce i by sobie pracował.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
Dziękuję za rozjaśnienie mi sytuacji.Rozumiem ,że sprawdzenie wszytkich wtrysków pokolei pozwoli na znalezienie usterki?
Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano

oczywiście, że nie... prawdopodobieństwo padnięcia wtrysków (w takiej ilości by silnik nie chodził) wynosi 0%. Widziałem silnik M70 działający

tylko na 5 cyl... (czyli nie chodziło 7) daleko mu było do eleganckiej

pracy ale kręcił się i nie gasł na biegu jałowym.

 

U Ciebie należy sprawdzić po kolei czujniki.

 

1. czujniki identyfikacji cylindra (po jednym na stronę)

2. czujnik obrotu wału (po jednym na stronę)

3. ciśnienie paliwa na listwach paliwowych (po jednej na stronę)

4. zamienić stronami przepływki

5. zamienić stronami ECU1 z ECU2

 

To na początek, jakaś tam diagnostyka musi być i na podstawie

tych danych możemy dalej spekulować.

 

Miłego grzebanka

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
w jaki sposób sprawdzić czujnik identyfikacji cylindra i czujnik położenia wału????

 

TC, sprawdzasz rezystancję tych czujników (najlepiej na

złączu ECU1 i ECU2). Rozbierasz wtyzki i od góry sprawdzasz

rezystancje na odpowiednich pinach... ściągnąć schematy

elektryczne, opisane są tam nr pinów na ECU by się wpiąć.

 

Sprawdzałem dzisiaj, który z czujników powoduje możliwość

odpalenia autka na 2 sek i później zgaśnięcie...

 

CZUJNIK IDENTYFIKACJI CYLINDRA

 

sprawdzić, czy nie poleciał przewód WN na 6 cyl (lewa/prawa strona),

Sam czujnik się nie psuje ale może nie być iskry na 6 cyl i powstaje

ten sam problem

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Sprawdziłem przewód na 6 cylindrze,wyczyściłem świecę bo była zalana i jest ok - już nie gaśnie :D

Serdecznie dziękuję marekp750 za poradę.

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.