Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów. :D Jestem tu nowy ale mysle ze koledzy pomoga w rozwiazaniu mojego problemu. :wink:

Sprawa dotyczy e39 530d w tiptroniku.Mianowicie padla mi skrzynia biegow A5S390R,weszla w tryb awaryjny mam tylko pierwszy bieg i to na kazdym polozeniu dzwgni zminy biegow,obojetne czy jest to N,R czy D jedzie do przodu tylko na jedynce.

Tu moje pytanie do Was koledzy czy naprawiac ta skrzynie,czy kupic druga uzywke czy moze zrobic przekladke na manuala?Jakie sa wasze opinie w tym temacie,co polecacie,ktora rozwiazanie.Dodam ,ze od dluzszego czasu sledze rozne fora nt. autoamtow w tym modelu samochodu i co nie co poczytalem o tych skrzyniach i warsztatach ktore naprawiaja te skrzynie i z tego co sie zorientowalem to raczej nikt nie polecil jeszcze dobrego zakladu gdzie taka skrzynie mozna by naprawic.POLECCIE COS !!:) Pomozcie!!

ps.auto mi padlo w Norwegii,tak ze samego kosztu sprowadzenia go POlski juz mam troche. :doh:

Opublikowano
ale prosze raczej o wasza opinie: naprawa,zmina na uzywke czy wsadzac manuala,jesli manuala to czy jest duzo roboty z tym?co nalezy zmienic,kto by mogl to zrobic?moze ktos z forum ?auto zawsze moge dotransportowac do miejsca naprawy.pisze tutaj dlatego ze wiem ze znajduje sie tu duzo maniakow tej marki znajacych sie na kazdych szczegolach i zagwozdkach.
Opublikowano

Witam

 

Naprawa to koszt rzędu 5000 zł i za mniej się nie łudz,bo jak ma być dobrze to niestety trzeba zapłacić,a używki to jak na loteri albo trafisz albo nie.Co do zmiany na manuala to nie wiem co i jak.Współczuję,bo też zwoziłem lawetą auto z Norwegi :(

Opublikowano
czyli wiesz jak jest z ta norwegia:D ja transportowalem tir'em.a jesli chodzi o koszty naprawy to zakladam podobna sume.tylko gdzie to naprawiac zeby dobrze zrobili????????????
Opublikowano
czyli wiesz jak jest z ta norwegia:D ja transportowalem tir'em.a jesli chodzi o koszty naprawy to zakladam podobna sume.tylko gdzie to naprawiac zeby dobrze zrobili????????????

 

Musiał byś przywiezć auto do Gdańska,dają tu na to 6 miesięcy gwarancji no i jak do tej pory nie było reklamacji :) Jak chcesz to mogę dowiedzieć się o dokładny adres i napisać Ci w piątek wieczorem.

Opublikowano

Przelozenie transmisji automat na manual ,to nie takie proste.Nie bardzo oplacalne.

Dodatkowo musisz wymienic ;wal napedowy (manual ma dluzszy),polosie (w atomacie sa mniejszej srednicy),kolo zamachowe ,sprzeglo,pedaly,mechanizm hydrauliczny sprzegla,drazek zmiany biegow ... ,nie wiem jak z rozrusznikiem czy mocowania sa te same ,poduszki skrzyni ,dyfer ma inne przelozenie.

Mysle ,ze lepiej jest zrobic wlasna,wymienic wnetrznosci na nowe i wiesz co masz. Pozdrawiam

:wink:

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
dzieki kolezko ale to stanowczo za daleko jak dla mnie :norty:

pozdrawiam

 

No masz rację Kolego... Rzeczywiście Zamość leży stanowczo dalej Gdańska niż Norwegii :mrgreen:. Trzeba było najpierw się orientować a dopiero potem targać auto do kraju... I po drodze wykiprować w Gdańsku :mrgreen:... Niby prawie ziomal, a nie myśli :mrgreen:...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Do autora postu: na pocieszenie powiem tylko że ostatnio rozmawiałem z kolesiem który siedzi w Irlandii i również padła mu skrzynia w automacie chyba 99 rok i tam za regeneracje zaśpiewali sobie 12000 zl(przeliczając na naszą walutę) więc twoje 5000 zl to nie jest tragedia
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

hej,ja nie twierdze ze 5 tys to duzo.licze sie z taka kwota,poza tym juz jestem w plecy prawie 3tysiaki na samo scholowanie auta pod dom.

ps.w norwegi krzykneli mi okolo 13 tys zl za naprawe tej srzyni wiec jesli nawet podlicze koszty transportu + naprawa to i tak duzo zaoszczedze.

pozdrawiam

Opublikowano
Przelozenie transmisji automat na manual ,to nie takie proste.Nie bardzo oplacalne.

Dodatkowo musisz wymienic ;wal napedowy (manual ma dluzszy),polosie (w atomacie sa mniejszej srednicy),kolo zamachowe ,sprzeglo,pedaly,mechanizm hydrauliczny sprzegla,drazek zmiany biegow ... ,nie wiem jak z rozrusznikiem czy mocowania sa te same ,poduszki skrzyni ,dyfer ma inne przelozenie.

Mysle ,ze lepiej jest zrobic wlasna,wymienic wnetrznosci na nowe i wiesz co masz. Pozdrawiam

:wink:

dzieki za info

I tak tez zrobie,bede naprawial to co mam,w warsztacie w ktorym bede ja naprawial daja rok gwarancji.mysle ze wszystko dobrze sie skonczy.

POzdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nowa skrzynia w aso kosztowala kilka miesiecy temy 14k zl - teraz powinno byc taniej, bo zl sie umocnil - nie rozumiem w takim razie skad sie biora takie ceny zagranica, tam skrzynia powinna kosztowac w przeliczeniu na euro mniej niz w pl aso

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

:D Witam po dłuższej nieobecnosci,mialem napisac jak tam wyszla naprawa skrzyni,przepraszam,ze dopiero teraz pisze ale prawde mowiac zapomnialem :modlitwa:

Juz opisuje co i jak,wiec stwierdzilem ,ze bede regenerowal ta skrzynie,wybor padl na wartsztat,ktory znajduje sie pod Lublinem ASB Płocheć.Bardzo mila obsluga,koles wszystko wytlumaczy,podpowie,rozwieje wszelakie watpliwosci.samochod zostal przyjety do naprawy,sporzadzono wstepny kosztorys,po okolo 10 dnich pojechalem po odbior samochodu.Auto bylo juz po tescie drogowym,skrzynia pracuje cichutko,zadnych szarpniec,plynna praca.Odpukac w niemalowane samochod zrobil juz na niej okolo 2tys km,mam nadzieje ze zrobi duuuuuzo wiecej:D.

koszty:robocizna,czescie nowe,czesci regenerowane,oleje,filtry + inne duperele = 6 tys zl,nie jest to moze malo ale moim zdaniem bylo warto.Przyjemnosc z jazdy jest niesamowita.Dodam jeszcze,ze w zakladzie tym jest udzielana roczna gwarancja na cala skrzynke.

ps.po przekroczeniu 2 tys km mam jechac na przeglad ( wymiana oleju + filtr),nastepnie co okolo 60 tys km.

 

ps2.korzystajac z okacji chcialem podziekowac wszystkim uzytkownikom tego forum,ktorzy raczyli mnie swoja opinia i informacja.dzieki i pozdro

Opublikowano

Nie jest tania ta impreza :jawdrop: oby hulała teraz jak najdłużej!

Kurcze,muszę w swojej zmienic olej :duh: Już 180tyś. i nic nie było ruszane...

Opublikowano
Z tego co VIN powiedział jest to skrzynka A5S 360R fabrycznie zalana TEXACO ETL 7045 E :mrgreen: Pasowało by zmienić na ten sam :cool2:
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
:D Witam po dłuższej nieobecnosci,mialem napisac jak tam wyszla naprawa skrzyni,przepraszam,ze dopiero teraz pisze ale prawde mowiac zapomnialem :modlitwa:

Juz opisuje co i jak,wiec stwierdzilem ,ze bede regenerowal ta skrzynie,wybor padl na wartsztat,ktory znajduje sie pod Lublinem ASB Płocheć.Bardzo mila obsluga,koles wszystko wytlumaczy,podpowie,rozwieje wszelakie watpliwosci.samochod zostal przyjety do naprawy,sporzadzono wstepny kosztorys,po okolo 10 dnich pojechalem po odbior samochodu.Auto bylo juz po tescie drogowym,skrzynia pracuje cichutko,zadnych szarpniec,plynna praca.Odpukac w niemalowane samochod zrobil juz na niej okolo 2tys km,mam nadzieje ze zrobi duuuuuzo wiecej:D.

koszty:robocizna,czescie nowe,czesci regenerowane,oleje,filtry + inne duperele = 6 tys zl,nie jest to moze malo ale moim zdaniem bylo warto.Przyjemnosc z jazdy jest niesamowita.Dodam jeszcze,ze w zakladzie tym jest udzielana roczna gwarancja na cala skrzynke.

ps.po przekroczeniu 2 tys km mam jechac na przeglad ( wymiana oleju + filtr),nastepnie co okolo 60 tys km.

 

ps2.korzystajac z okacji chcialem podziekowac wszystkim uzytkownikom tego forum,ktorzy raczyli mnie swoja opinia i informacja.dzieki i pozdro

 

no i jak tam kolego dalej skrzynka chodzi bez zarzutu bo ja właśnie przymierzam się do oddania autka do tego właśnie warsztatu?

...zastanawiam się tylko czy nie zostać przy demontażu i rozebraniu szkrzyni aby przy mnie stwierdzili jakie elementy są do regeneracji i wymiany

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja już jestem po wycenie regeneracji skrzynki w ASB Płocheć. Potwierdzam jak u kolegi Bardzo mila obsluga,koles wszystko wytlumaczy Z tego co zapamiętałem to w skład naprawy wchodzi regeneracja konwertera, układu sterującego, uszczelki, olej itp. Całość zamknie się kwotą 6-7tys.zł Szczegółowy kosztorys przedstawię w przyszłym tygodniu, gdy odbiorę autko :| Dodam, że konwerter jest regenerowany na miejscu (mają machinę do tego)
Opublikowano
Ja już jestem po wycenie regeneracji skrzynki w ASB Płocheć. Potwierdzam jak u kolegi Bardzo mila obsluga,koles wszystko wytlumaczy Z tego co zapamiętałem to w skład naprawy wchodzi regeneracja konwertera, układu sterującego, uszczelki, olej itp. Całość zamknie się kwotą 6-7tys.zł Szczegółowy kosztorys przedstawię w przyszłym tygodniu, gdy odbiorę autko :| Dodam, że konwerter jest regenerowany na miejscu (mają machinę do tego)

 

Patrzmy na realia regeneracja Konwertera 700 pln , olej tarczki i drobiazgi 1500 pln zdjęcie skrzyni 700 pln montaż 700 pln to sa realia a jezeli ktos ma taryfe x2 to jest ciezko cokolwiek wytłumaczyć , patrząc na kwotę nasuwa sie stawka dzienna ktora to wygląda jak z księżyca , nowa skrzynia bez konwertera i bez montażu kosztuje~2200 euro,

Jak czytam wypowiedzi na temat cen za uslugi napraw ASB to sa one na Poziomie uslug w DE ale jakosc bardzo slaba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.