Skocz do zawartości

Sprawdzenie E60 w ASO przed kupnem , troche pytań...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

 

Jak w temacie , za dwa dni sprawdzam samochod w Aso , 525d na manualu, touring, przebieg 95 000km, była obtarta z prawej strony, posiadam juz zdjecia(bez wybitych poduszek), wlasciciel twierdzi ze bez rzadnej szpachli, wszystkie elementy wymienione na nowe.Samochod jest gotowy do jazdy.

Taka przyjemnosc w Aso kosztuje 370zł, ale na tym nie ma co oszczedzac , stad mam pytanie......

- jakie czynnosci wchodzą konkretnie w taki przegląd???

(nie wierze w !100% polskim serwisom)

-swieci sie kontrolka od airbagu - gosc mowi ze to czujnik obciazenia pod siedzeniem pasazera( ta sama dolegliwosc wystepuje rowniez w e46??).

I pare pytań odnosnie wyposażenia;

-skóra czarna , dziurkowana(nie wentylowana) z dyskretnymi szwami w kolorze bordowym ??? nie umiałem znalezc takiej w konfiguracji wyposażenia, a wiekszosc siedzen w osloszeniach jest pełna,

"bez dziurek" .

-kolor samochodu - brązowy metalik, a nawet mozna smialo powiedziec ze jest to śliwka w metaliku - rowniez nie znalazlem w konfiguracji modelu

- nawigacja z małym ekranem, czym sie rozni od navi professional?

 

Mysle ze wszystko co dla mnie istotne wypisałem, teraz czekam na Wasze profesjonalne opinie :)

Pozdrawiam kolegów :)

Opublikowano

Witam

 

co do kontrolki air baga, na kompie wyjdzie od czego to(na 90% klema pirotechniczna- autko uderzone)

 

w aso sprawdza: blacharke, mechanike, elektryke. Dadza rowniez opis co jest nie tak, jakie bledy komp pokazuje, co trzeba wymienic(np oponki sie koncza) co trzeba zrobic (np geometrie ustawic)

Ogolnie dosc drobiazgowo sprawdzaja samochod. Bardzo dobra decyzja ze sprawdzasz w aso bo 400 zl to nie majatek a uchroni od kupna kota w worku.

cala procedura trwa okolo 2 godzin.

I te aso nie sa takie straszne jak je maluja :wink:

A no i zawsze bedziesz mogl sie targowac o konkretne sumy(jesli beda jakies koszty zwiazane z np. tym bledem air baga) ze sprzedajacym :lol:

 

pzdr

Opublikowano (edytowane)
-swieci sie kontrolka od airbagu - gosc mowi ze to czujnik obciazenia pod siedzeniem pasazera( ta sama dolegliwosc wystepuje rowniez w e46??).

:)

 

no i tutaj laduje cie juz w balona ten gosc! Ja by byl czujnik walniety od obciazenia pasazera, to swiecila by sie lampka taka sama jaka sie swieci gdy nie zapniesz pasa! a nie ta od airbaqa.

 

navigacja business z mniejszym ekranem nie pokazuje mapy tak jak to jest w proffesionalnej, tylko strzalki gdzie masz skrecic! Do tego jest tylko jeden naped DVD w ktorym musi byc plyta do nawigacji gdy ja uzywasz. W profesionalnej masz do tego zmieniarke 6x z ktora mozesz sluchac muzyki i uzywac nawigacji jednoczesnie. Pozatym nawigacja business jest troche szybsza od profesionalnej. Tak pisza na forach w germani...

Edytowane przez knopers1
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kumpel ostatnio pytal o przeglad w ASO to przejzenie calosci pod Wawa kosztowalo 1200zl. Wiec ta cenna 400zl to malo. Zapytaj o zakres przegladu.

Ja bym kazal auto przeleciec miernikiem grubosci lakieru to podstawa.

Opublikowano
Kumpel ostatnio pytal o przeglad w ASO to przejzenie calosci pod Wawa kosztowalo 1200zl. Wiec ta cenna 400zl to malo. Zapytaj o zakres przegladu.

Ja bym kazal auto przeleciec miernikiem grubosci lakieru to podstawa.

 

Chyba razem z wymiana filtrow itp. zadzwon do aso i spytaj o koszt przegladu przed kupnem samochodu cena ok 350-400 zl..

 

Aaa i gdzie pod wawa jest ASO BMW :?: :!: :?:

 

pzdr

Opublikowano

Nie do końca kolego "knopers1"

w e46 swieciła mi sie kontrolka od aibagu i wystarczyło dociążyc czujnik pod siedzeniem pasażera w ASO i kontrolka juz sie nie zaswieciła , tutaj dolegliwosc powinna byc identyczna.

Poza tym mam zdjecia jak auto zostało sprowadzone , przod nie był w ogóle ruszony , tylko cały lewy bok , bez wybicia poduszek, gośc twiedzi ze nie ma mi nic do ukrycia, dlatego sprawdzamy go w Aso.

Zdaje sobie sprawe,że rynek jest podły ,duzo sprzedawcow zeruje na niewiedzy klientów, dlatego przeglad w ASO jest najpewniejsza opcja przed kupnem ....

Opublikowano

Poza tym mam zdjecia jak auto zostało sprowadzone , przod nie był w ogóle ruszony , tylko cały lewy bok , bez wybicia poduszek, gośc twiedzi ze nie ma mi nic do ukrycia, dlatego sprawdzamy go w Aso.

Zdaje sobie sprawe,że rynek jest podły ,duzo sprzedawcow zeruje na niewiedzy klientów, dlatego przeglad w ASO jest najpewniejsza opcja przed kupnem ....

 

czasami nawet ci co sprowadzaja na handel nie wiedza jaka ,,sztuke,, sprowadzili :duh: :worried:

Opublikowano
Ta o której mowa jezdzi juz 2 rok w kraju , handel był na własną ręke, ale niczego nie wykluczam , jade ją zobaczyc az 400 km , więc ewentualne złe wiadomosci w aso na temat tego samochodu przyjmne ze spokojem i wroce bez samochodu . Nic na siłe ...:)
Opublikowano

Obawiam sie, ze taki przeglad moze tylko przed kompletnym zlomem uchronic. Oczywiscie warto podlaczyc i bledy odczytac. Niestety to nie gwarantuje , ze auto jest "pewne".

Wycena u rzeczoznawcy kosztuje kolo 400, niestety oni tez to robia pobierznie, nawet wyposazenia nie potrafia sumiennie wymienic i pisza w ocenach tak, zeby miec dupochron. Mysle, ze najwazniejsza bedzie jazda probna. Zeby miec punkt odniesienia pojezdzij wczesniej sprawnym / nowym egzemplarzem.

Pozdrawiam

Opublikowano

Skóry sa teraz 4 rodzaje w E60:

skóra/materiał (boki skóra, materiał na środku),

Dakota (gładka),

Nazca (perforowana - dziurkowana),

Nappa (exclusive).

Osobiście to szukałem Dakota lub Nappa. Perforowana to mi nie pasowała ze wzglęgu na to że mam małego pasażera, kóry mógłby coś wylać - np. mleko, a wtedy to z innych skór można zetrzeć a z perforowanej to smród pozostanie.

Opublikowano

Koledzy!

Nie mogę zgodzić się z tezą, iż to nie ma możliwości przyjżenia się samochodowi na okoliczność ew. wypadków.

Nie chcę wdawać się w dużą ilość szczegółów, ale z pomocą doświadczonej osoby, można ustalić z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, czy samochód miał jakąkolwiek stłuczkę.

Co od mechaniki, to poza pewnymi wyjątkami, też da się ustalić jej stan kondycyjny.

Jedno, jednak, jest w tym wszystkim prawie nie możliwe. Stwierdzenie powyższych w ASO. Oczywiście, jak od każdej reguły, także od tej są wyjątki. Ale to wyjątki i pewnie mocno podparte osobistymi znajomościami.

Jak są pytania meryt. proszę na pw.

Pozdro.

Opublikowano

czesc

 

jesli chodzi o poduszke to moim zdanie moze to byc zwykla pierdolka tzn gosciu odkurzal pod fotelem i naruszyl kostke kabla od napinacza - tak to bylo u mnie wystarczyl carsoft i wykasowanie bledu i jest OK oczywiscie nie mowie ze tak musi byc bo moze jest cos "grubszego"

 

natomiast co do sprawdzenia auta w ASO to mam mieszane uczucia - jestem ze Szczecina i tu raczej bym do ASO nie podjechal - lepiej podjechac do kogos kto dlugo robi w BMW ma odpowiedni sprzet i wie jakie sa bolaczki tego autka to placac mniejsze pieniadze mozna sie dowiedziec wiecej niz w ASO - oczywiscie to tylko moja sugestia ....

 

pozdr

Opublikowano
witam

a ja podjechalem do aso w szczecinie dalem nr vin sprawdzili mi wyposarzenie ostatni przeglad calkowicie za darmo dali dlugopis zaprosili na przeglad :) pogratulowali zakupu pelen profesjonalizm:) a utko wyglada tak

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5512952

juz w p-n bede smigal:)

A ten trójkącik na desce to od czego się pali?

Opublikowano (edytowane)

może być to rezerwa u mnie jest podobnie plus tak jak widać pokazuje cały czas ile jest jeszcze km do przejechania na paliwie w zbiorniku i nie da sie tego wyłączyć

hej

ale żeby sprawdzić na 100% przycisnąć na kilka sekund przycisk od obługi kompa i wywali po kolei wszystkie komunikaty że z czymś nie halo

i dla mnie te pisanie topowa wersja auta i pełna opcja to kpiny z kupujących szczególnie że fotele widzę zwykłe z płótnem a aluminium jest w standardzie

no i te 218KM jak to 2005 rok

Edytowane przez tora
Opublikowano
Kumpel ostatnio pytal o przeglad w ASO to przejzenie calosci pod Wawa kosztowalo 1200zl. Wiec ta cenna 400zl to malo. Zapytaj o zakres przegladu.

Ja bym kazal auto przeleciec miernikiem grubosci lakieru to podstawa.

 

Chyba razem z wymiana filtrow itp. zadzwon do aso i spytaj o koszt przegladu przed kupnem samochodu cena ok 350-400 zl..

 

Aaa i gdzie pod wawa jest ASO BMW :?: :!: :?:

 

pzdr

Jak pytałem we wrocku w Inchcape to chcieli 750zł, wiec jak widac roznie to bywa?!

Opublikowano

navigacja business z mniejszym ekranem nie pokazuje mapy tak jak to jest w proffesionalnej, tylko strzalki gdzie masz skrecic! Do tego jest tylko jeden naped DVD w ktorym musi byc plyta do nawigacji gdy ja uzywasz. W profesionalnej masz do tego zmieniarke 6x z ktora mozesz sluchac muzyki i uzywac nawigacji jednoczesnie. Pozatym nawigacja business jest troche szybsza od profesionalnej. Tak pisza na forach w germani...

W navi Business też możesz mieć zmieniarkę, każdy kto ma troche oleju w głowie jak brał navi Business, to brał zmieniarkę bo inaczej nie byłoby muzyki w autku podczas używania navi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.