Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego to jest filtr Paliwa a dokładnie nakrętka pod którą się on znajduje

masz na niej napisane z jaką siłą ma on być dokręcony z tego co pamiętam 25nm.

Radzę dokręcić bo będzie autko łapało powietrze i nie będzie Ci palił.

 

A koledzy źle podpowiadają zbiornik od wspomagania jest bardziej w lewo.

 

Pozdrawiam ;)

Opublikowano
Zgadza się to jest obudowa filtra paliwa (ON). Ale źle, że nie wiesz co to jest, bo już dawno powinieneś wymienić to co się w niej najduje.
Opublikowano

No wlasnie ostatnio kazalem wymienic wszystkie filtry w aucie, tak wiec powinien byc nowy, ale pewnie gosciu go nie dokrecil dlatego lekko leci z niego.

 

Dzieki za informacje bo balem sie ze to cos powazniejszego a jestem sporo drogi poza domem....

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Hehe a nie prościej zamiast pytać było odkręcić i samemu sprawdzić :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano
koledzy a czy po jego wymianie nie trzeba jakoś specjalnie odpowietrzać auta, czy tak jak we większości marek, auto samo się odpowietrza?
Opublikowano

U mnie po wyjęciu wkładki nawet mechanik nie zalał ropą! Kręciłem moze 1 sekundę chwilę (2-3 sekundy ) jakos inaczej chodził, przegazowałem i jest OK.

U poprzedniego mechanika niby ropą był zalany... i jakby ładniej odpalił....

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Wymieniałem filterek dosłownie kilka dni temu i cały dowcip polega na tym , że koniecznie po wyjęciu starego wkładu trzeba odpiąć przewody paliwowe od obudowy ( takie szybkozłączki wystarczy ścisnąć po bokach i same zeskoczą ) a potem wyjąc całą obudowe filtra. Wychodzi dość łatwo - jest na wsówki. W środku na dnie będzie kupa syfu który nie przebił sie przez filterek i został na dole obudowy. Filtr zatrzymuje zanieczyszczenia ale nie gromadzi ich w sobie - opadają na dno po zgaszeniu silnika.Poziom wypływu jest ok 10 mm powyżej dna obudowy i tam zostaje syf, jak wymienice sam filterek stare zaległości bedą go mulić. Potem po złożeniu wystarczy włączyć zapłon bez zapalania silnika i słuchać jak pompka paliwowa napompuje zały zbiorniczek w ok 20 sekund. Silnik zaskoczy od razu.

Pozdrawiam

Pozdrawiam, Hary.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.