Skocz do zawartości

szarpniecie przy zmianie biegow [manualna]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam . od jakiegos czasu mam problem ,mianowicie, kiedy zmieniam bieg z pierwszego na drugi jest duzy luz,tzn. szarpie okrutnie. z drugiego na trzeci juz mniej,a z czwartego na piaty prawie wogole nie ma szarpniecia. co to moze znaczyc ? jezdzilam ostatno sam. kolegi,i wszystko jest ok, a przebieg ma prawie dwukrotny i sam.starszy o 4 lata,pozdrwiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
tzw sprzegło gumowe wału, łacznik elastyczny zgłos sie do kolegi z allcarss on ma w super cenie

 

 

Szybka i konkretna diagnoza.

Niestety mało pewna.

Jest jeszcze Parę innych spraw , które mogą dać takie objawy < np. sprzęgło , poduszki silnika lub skrzyni>

Edytowane przez dyzio255
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
moze i tak ale raczej stawiam w 90 procentach na łacznik.bo zmienialem w zeszłym tygodniu umarł:( no ale to tylko 200 plus 100 wymiana:) przy okazji mozna zajrzec do sprzegiełka:D

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety też mogą.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
dzieki koledzy, znajomi zagladali,ale oni sie tak bardzo chyba nie znaja.mam jeszcze pytanko do lukasz 04, a jak ci sie objawial zepsuty lacznik.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czemu taki nieładny napis pod spodem?

Czemu to ostatnie bmw?

Czyżby tak dały w kość?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
kiedys juz pisalam na forum, faktycznie daje mi wycisk finansowy. jezdze nia bo mi pasuje pod wzgledem praktycznym i komfortu, mam chec na audi a4 choc nie wiem czy lepsze.
Opublikowano
[...] poduszki mostow[...]

 

Tak... mostów na Wiśle na przykład :mrgreen:

 

Sorki za żart... Jak podali koledzy przyczyn może być wiele i na pewno to któraś z podanych przez Kolegów-poprzedników

 

pzdr

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Audi A4 przy BMW E39 to taczka, chyba ze mowa o najnowszej wersji

 

Nie ma co porównywać - to dwa różne auta z dwóch różnych klas

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
witam . od jakiegos czasu mam problem ,mianowicie, kiedy zmieniam bieg z pierwszego na drugi jest duzy luz,tzn. szarpie okrutnie. z drugiego na trzeci juz mniej,a z czwartego na piaty prawie wogole nie ma szarpniecia. co to moze znaczyc ? jezdzilam ostatno sam. kolegi,i wszystko jest ok, a przebieg ma prawie dwukrotny i sam.starszy o 4 lata,pozdrwiam

cos ktos kiedys mowil o podporze walu :?:

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
moze i tak ale raczej stawiam w 90 procentach na łacznik.bo zmienialem w zeszłym tygodniu umarł

 

W ogloszeniu piszesz,ze "Nigdy nie katowana"?Mam ten sam przebieg,tez manual starszy rocznik ,a "lacznik"

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/528i-M52/USA/L/M/1999/02/mg-26/ill-26_0188/

nr 2 i cala reszta przeniesienia napedu i nie tylko jest, w idealnym stanie i oryginalna.... .Faktem jest ,ze nie szarpie nigdy,ale tacho zamykam przynajmniej raz w tygodniu.

Odnosnie szarpania i luzu ,w pewnym stopniu moze byc winne kolo dualmass. Pozdrawiam!

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.