Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No ja pewnie cos naskrobie. Na chwile obecna mam juz przetwornice -150 zl, wczoraj przyszly mi lampy za 400 zl. Koles przyslal mi z lampami tez wtyczki wiec polutowalem sobie brakujaca wtyczke w jednej z przetwornic no i juz ciemno sie zrobilo wiec dzisiaj pewnie sprawdze czy to wszystko dziala. Jesli tak to moze kolo weekendu uda mi sie je zamontowac w aucie. Niestety aura nie sprzyja, garazu nie mam. Wiec musze sie dogadac z kims znajomym kto ma :)
  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No wiec tak... Dzisiaj zamontowalem lampy. Jesli chodzi o sama lampe, to nie obejdzie sie bez sciagniecia uszczelki i zeszlifowania tej plastikowej obwodki. Jesli chodzi o czesc blacharska to zrobilem tak, ze wywiercilem otwory nie robilem nic z tym jednym "okienkiem" na zarowke bo wydawalo mi sie ze skoro da sie wykrecic zarowke itd to jest ok. Po zalozeniu lampa niby ladnie siedziala, gora dol jedynie na tej zaokraglanej czesci ktora widac patrzac na auto z boku to na tej krawedzi lampa nie bardzo mi przylega do karoserii. Byla spora szpara, ktora udalo mi sie troche zniwelowac przy uzyciu gumowego mlotka i dobijajac ta czesc karoseri w ktora wchodza sruby do wewnatrz, ale mimo to nie jest idealnie. Poczatkowo myslalem ze tak musi byc i poprostu w poliftowych autach cos tam bylo inaczej i nie da sie jej tak idealnie wsadzic... mylilem sie bo sie jednak da na tym filmiku to widac dobrze
5m:50s, lampa jak widac pasuje praktycznie idealnie. Teraz tak sobie pomyslalem ze to moze przez to okienko na zarowke ktorego ja nie ruszalem, wiec jutro pewnie jeszcze zerkne na to i pewnie rozwierce je.
Opublikowano
hmm, jesli to jakas ironia z twojej strony to proponuje zapoznac sie z calym tematem od poczatku. Bo kto czytal od poczatku to napewno zrozumie to co napisalem. Nikt nie bedzie przeciez przy kazdym posice walkowal od nowa wklejal zdjecia itd...
Opublikowano
Chyba że te lampy w zestawie in-pro Hella z przetwornicami mają już ten plastik i uszczelkę przystosowaną do montażu w starej budzie....
Opublikowano
nie to raczej jest nie mozliwe. Jesli by tak bylo to zapewne zrobili by tez tak zeby nie trzeba bylo wiercic otworow na sruby i powiekszac tego jednego okienka na zarowke. Pewnie sa ta normalne poliftowe lampy tyle ze z przetwornicami. Zreszta sam juz nie wiem :) jutro sie bede z tym bawil jeszcze.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znalazłem ciekawy manual na stronie HELLA :)

http://www.hella.com/produktion/HellaAT/WebSite/MiscContent/Download/Autofahrer/Montage/bmw_e39_dhl_bis09.pdf

A tu chyba rozwiązany problem piłowania plastiku na lampach

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1724274

Przykładowo te lampy z aukcji poniżej pasuje beż żadnej rzeźby plastiku

http://moto.allegro.pl/lampy-tylne-bmw-e39-96-00-srebrne-hella-komplet-i2881693981.html

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No i takie same zestawy jak w 3 linku byly tez w kolorze standardowym czyli bialy kierunek i czerwona reszta... I one faktycznie byly przystosowane do montarzu bez rzadnego pilowania itd... jedynie trzeba wywiercic 2 otworki. Sporym minusem tego jest cena ! bo takie zestawy kosztuja krocie, raz widzialem taki w cenie przednich lamp poliftowych ok 1300 zl, do tego sa bardzo rzadkie. Dlatego moim zdaniem lepiej kupic normalne lampy poliftowe, i do tego przetwornice - tak jak ja to zrobilem. Udalo mi sie kupic wszystko za 550 zl. lampy mozna znalezc za 400-500 zl, gorzej z przetwornicami ja mialem duuuzo szczescia ze udalo mi sie kupic je za 150 zl i lampy za 400 :), na allegro sa po 300-400 zl ale mysle ze troche telefonow po szrotach itp i dalo by rade znalezc takie przetwornice za ok 250 zl, i tak komplet wyjdzie o wiele taniej niz za taki ori komplet helli dla aut z przed liftu. Tyle ze trzeba sie troche wiecej pobawic... bo po za otworami i spilowaniem plastiku trzeba popracowac nad blacha, tzn. trzeba ja drobnymi kroczkami podobijac jakims drewnianym kolkiem w miejscach na ktorych lampa nie dochodzi jak trzeba. Jedno jest pewne bez tego nie da sie dobrze spasowac lampy i beda szczeliny na grubosc palca albo lepiej, ale da sie to zrobic - ja tak zrobilem po mimo ze nie mam zadnego doswiadczenia w tych sprawach i wcale nie bylo jakos duzo z tym zabawy a lampa siedzi jak trzeba lacznie z uszczelka, nic nie przecieka i jest ok. Dodatkowo jeszcze jedna rada, nie wiem po co każą wszyscy powiekszac to jedno skrajne okienko w karoserii, ja go nie ruszalem i nie widze zadnych problemow, rozwiercenie go napewno nie zastapi dobijaka i mlotka, bo lapma nie lezy dobrze w innych miejscach, ktore wlasnie trzeba podobijac troszeczke.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Udało mi się kupić lampy in-pro Hella pasują idealnie bez rzeźby plastiku lampy, teraz czas poszukać przetwornic :)
Opublikowano
gdzie je dorwales, na allegro juz dawno ich nie widzialem- po za bialymi bo te nawet teraz sa wystawione. No i ile dales, tak z ciekawosci pytam :)
Opublikowano
400 + przesyłka udało się trafić w idealnym stanie / patrzyłem na tył lampy bo kapturek światła stopu się różni sprzedający nawet nie widzą że to IN-PRO
Opublikowano

Lampy zamontowane wszystko siedzi idealnie :D

http://img267.imageshack.us/img267/9526/hellaw.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ma może ktoś sprawdzony schemat podłączenia kostki 6 pinowej z lampy poliftowej do 8 pinowej w aucie przed liftem?

Ja robiłem metoda prób i błędów :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Chciałbym się dowiedzieć czy jak kupię LCM III i będę go chciał podłączyć po przeprogramowaniu do E39 z 96 roku to wszystkie wtyczki są takie same?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzięki za film :) Ogólnie to już sobie to ogarnąłem ze zdjęć, po prostu nie widziałem tego opornika z lewej strony przyczepionego na opaskę.

Jeszcze jedno jakby to nie był problem to mógłbyś zobaczyć u siebie jaki kolor kabelka z oryginalnej instalacji idzie do nowej tzn na nowej kostce mam numerki od 1 do 6 i chciałbym wiedzieć jakie kolory są przyczepione do odpowiedniego numerka.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i w końcu odebrałem samochód i zacząłem montaż lamp. Ale mam taki problem że w starej kostce z prawej strony mam 8 kabelków i jeden zostaje wolny. Z prawej wszystkie są okablowane i jeden pin w kostce jest pusty, do tego nie działa mi ta lampa w której jest jeden kabelek więcej. Może lampa jest uszkodzona bo wogóle nie daje znaku życia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.