Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam otóż mam problem z płynem chłodzenia pare dni temu zapaliła mi się kontrolka informujaca o niskim stanie płynu więc plynu dolałem po przejechaniu 100km zapaliła się znowu i po jakimś czasie zgasła potem znów zapaliła i zgasła i tak dzieje sie cały czas plynu dolewalem kilkakrotnie pod sam korek po przejechaniu kilku km. woda opada do pewnego momentu i tak zostaje a kontrolka zapala się i gaśnie tak w kółko dodam ze jest to bmw e 46 318i poj. 1.9 M43 nie wiem co może być przyczyna takiego zachowania sprawdzałem olej ale śladów płynu nie ma wydech też nie dymi oleju w wodzie nie ma jednak po odkreceniu korka zbiorniczka wyrównawczego na rozgżanym silniku wywala mi płyn! co może być przyczyną czy wie ktoś może?
  • Zarejestrowani
Opublikowano
to ze wywala i plyn na goracym silniku to normalne ;) Zostaw go niech ostygnie i wtedy zobacz ile tego plynu jest, dolej tak zeby sie plywak podniosl na maxa nawet nalej troszke wiecej i wtedy sprawdz ile wytrzyma, ajak krotko to lecisz na orlen i kupujesz proszek do chlodnicy uszczelniajacy wsypujesz i jezdzisz powinnio pomoc;D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Kolego mam u siebie podobny "problem" Płynu mi chyba nieubywa a nawet dokładnie tego niewiem bo autko świeżo kupione i czeka na rejestracje itp. Ale wywala mi płyn chłodniczy po odkręceniu korka wlewu, juz po przejechaniu 1 km. Teraz napewno go ubyło bo wypłynoł, ale martwi mnie to bo niewydaje mi sie to normalne, takie wywalanie.
Opublikowano
Więc byłem dzisiaj w ASO BMW i powiedzieli że to normalne że wywala płyn na rozgrzanym silniku bo wytwarza się bardzo duże ciśnienie i ten korek odkręcamy tylko na zimnym silniku w przeciwnym razie zapowietrzymy cały układ
Opublikowano

Znam osobe, ktora tez byla tak odwazna i ruszyla korek na rozgrzanym silniku.. Najwyzszy stopien popazenia reki od dloni do ramienia i 2 stopien poparzenia twarzy to efekt takiej zabawy. Efekt (stałem obok) bezcenny....

 

Tak więc nie polecam tego robić nawet jak wydaje się nam że auto nie jest mocno rozgrzane. W układzie jest spore ciśnienie dlatego wywala na ciepłym po otworzeniu korka wodę.

 

Co do proszku do chłodnic to ogólnie jestem przeciwny (chociaż sam zastosowałem po miesiącu szukania wycieku i pomogło w 100%) ale traktujmy to jako ostateczność- ja przekopałem wszystko pod maską, wymeiniłem nawet pompę wody, wszystkie węże i dopiero skusiłem się na to cudo- aczkolwiek jakbym mial wtedy wolną gotówkę to kupilbym chlodnice.

 

Nie ukrywam ze pomoglo i 0 problemu- ale środek kupiłem ponoc najlepszy (przynajmniej cena byla "naj.." ;) i nei wlalem go calego)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To dosyć uspokajające, jak możemy przeczytać niektórzy też piszą ze to normalne lub nic złego. Ale ja kupując autko też byłem w ASO BMW i tam pan mechanik prowadzący przegląd uznał to za nienormalne takie wywalanie płynu! Mówił o możliwej najprostszej przyczynie zadużo wlane(tak mogło być bo mam teraz poziom max) , no i możliwych poważniejszych, jak uszczelka pod głowicą ale płyn i olej wzajemnie od siebie czyste. Czy nawet o uszkodzeniu samej głowicy co mało prawdopodobne.

Pozatym autko OK!

Opublikowano
To zależy kiedy ci wywala, ja jak odpalam na otwartej np w celu sprawdzenia czegoś i nagrzewa się tak silnik to jest ok. Jak miałem pęknięcie na głowicy, to taki był właśnie objaw, że rzygał od razu, natomiast jak sie nagrzeje i dostanie ciśnienia i wówczas go dopiero otworzysz, to oprócz strat w ludziach możesz spodziewać się tego, że go będzie wywalać ;]
Opublikowano
z tego co czytam w waszych postach to wydaje mi sie ze wszystko jest ok u was. zwykle przewrazliwienie, tez tak mialem :lol: sprawdzcie poziom plynu jak auto jest calkowicie zimne i zalej go nie pod korek, bo tyle jest za duzo i normalnbe ,ze wywala w tedy, zalej do mementu az plywak bedzie na maksymalnym poziomie. a kontrolka ci sie zapala takze jak masz go za duzo, wiem z doswiadczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.