Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Muszę niestety zakupić przepływkę. Bosch w Intercars kosztuje ponad 900 zł. Na allegro są jakieś wynalazki za 230 i 250 zł (np jakiś Maxgear) ale tu musiałbym robić przeinstalowanie oprogramowania bo numery seryjne się nie pokrywają. Znalazłem w Focie coś takiego jak WIGER (podobno idealny zamiennik mojego nr seryjnego) za 400 zł. Spotkał się może ktoś z Was z częściami tej firmy? Warto zapłacić te 150 zł więcej (w por. do allegro)? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano
ja wymienilem na orginal boscha i niestety bez programowania auto nie chcialo jezdzic

 

Wymieniłeś na taki który miał dokładnie te same numery seryjne (oznaczenia) i musiałeś robić ponowną instalkę?

Opublikowano
dokladnie tak kupiony w aso w monachium,po wymianie raz jezdzil normalnie a raz zamulal po adaptacji juz jest cacy
Opublikowano
najsmieszniejsze jest to,ze w polsce za ta przyjemnosc w aso krzycza nawet 300 zl a w niemcowni w aso jedyne 27 euro
Opublikowano

Czyli to jest reguła, że nawet gdy się kupi przepływkę z identycznym co poprzednio oznaczeniem to trzeba grzebać w oprogramowaniu? Ktoś mi ostatnio powiedział, że wystarczy wykasować błędy na najprostszym warsztatowym kompie i tyle.

 

A co do tego WIGERa to nikt z Was nie miał z tym do czynienia? Chcę to kupić w tym tygodniu i nie wiem który kupić (Boscha nie kupię bo i tak już dużo kasy władowałem w to auto :(

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No cóż...... :( Widzę, że nikt z Was nie miał do czynienia z wynalazkiem marki WIGER. Trzeba zatem przetrzeć szlak :) Dam znać jak to chodzi. Pozdrawiam
Opublikowano
Nie warto , ja śmigałem na MTM dwa tygodnie i padła.Teraz jest orginalna BOSCHA.

 

A ja smigam juz rok na MTMie i 30kkm i nie padla poki co :D .

 

Dla mnie WARTO - bo :

 

MTM = 250 zl

Bosch = 750 zl

 

Boscha trzeba programowac tylko w ASO (w 90% przypadkow) = plus minimum 300 zl .

 

Wiec w sumie bosch wyjdzie z 1100 zl, a MTM 265 zl z wysylka :lol: .

 

A co do tych firm z allegro - Maxgear itp. itd. - wydaje mi sie ze to jedna i ta sama chinska fabryka produkujaca przeplywomierze :lol: . Wiec nie zwracajcie uwagi na te smieszne nazwy . Jak juz pisalem ja mam MTMa (tzn. przeplywka miala papierowa naklejke mtm, na obudowie nie ma loga zadnego producenta ) i chwale sobie . Spalanko niskie wychodzi, moc jest taka jak byc powinna (bylem na hamowni) .

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ja tez smigam juz 2 latka na MTM i nie mialem zadnych problemow, a kumplowi padl po 10tys....

 

Co do programowania, to jest to typowa czzysta forma dymania bogatego, nieswiadomego uzytkownika bmw(dla tych co serwisuja w aso auta 10 letnie :mrgreen: ).

Xdrive

Koder

Opublikowano
...Co do programowania, to jest to typowa czzysta forma dymania bogatego, nieswiadomego uzytkownika bmw...

Wymieniłem sam przepływkę na bosch-a. Po tej operacji auto jeździło lepiej ale nie tak jak wcześniej.

Ciekawe co serwis zrobił u mnie , jeżeli nie programowanie, może podmienili na MTM :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.