Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW e36 320 M52 97r.

Co jakiś czas niezależnie od warunków atmosferycznych :D, czy też od wpadnięcia w dołek, moim zdaniem niemającym z niczym wspólnego przerywa mi silnik.

 

Miałem ten problem w zimę ale przeszło.

Auto podczas przerywania zachowuje się tak: jadę i na ułamek sekundy gaśnie samochód tak jak bym włączył zapłon i szybko go włączył. Jak następuje przerwanie na desce pokazują się kontrolki od inspekcji, światła i radio włączają się odnowa.

Potrafi przerwać raz na jakiś czas raz się zdarzyło że przerwało z 6 razy w ciągu 2 sekund.

 

Co to może być? pomocy.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej podjedź na kompa. Powinno pokazać co jest grane. Niedawno miałem podobny problem. Jak się okazało padał mi czujnik położenia wału korbowego.
Opublikowano
Kolego problem lezy w instalacji elektrycznej, na początek zdejmij klemy z akumlatora i je oczysc dokladnie, w drugim etapie oczysc polączenia przewodów ktore idą do skrzynki z bezpiecznikami, oczysc tez polaczenie przewodu ktory idzie z karoseri do ujemnego bieguna akumlatora. Tak naprawde mozesz zrobić to sam jesli to nie pomoże podjedz do elektryka, sam niczego nie naprawiaj jeśli sie na tym mało znasz. Sprawdzenie komputera nic nie pomoże. Kontynuowanie takiej jazdy z przerwanym zasilaniem moze sie skończyć fatalnie dla alternatora oraz dla samego sterownika ( komputera ). Mozesz sam jeszcze zrobić jedną rzecz, odłącz akumlator potem rozłącz wtyczki z przewodami, przyjzyj sie czy w tych gniazdach nie ma białego lub zielonego nalotu, ogolnie dobrze by bylo jak byś lekko zarysował styki w gniazdach np. malutkim śrubokrętem lub igłą, możesz tez podgiąć lekko te styki aby weleminować luźny styk połączeń. Jeśli dalej nic bedzie trzeba sprawdzić podstawę przekaźników lub same przekaźniki jak również prowadzące przewody i połączenia ze stacyjką. Myśle ze nie jest az tak źle i problem to klemy oraz grube przewody ktore idą do skrzynki z bezpiecznikami. Ogólenie sprawdź wszystkie polączenia grubych przewodów, rob to przy odlączonym akumlatorze!
Opublikowano

co nieco znam się na mechanice i elektryce, zajrzę do skrzynki bezpieczników i przekaźników.

Tylko powiedzcie mi gdzie znajdę ten przekaźnik od zapłonu? on jest przy komputerze (w tej kieszeni), czy przy skrzynce z bezpiecznikami?

 

klemy na akumulatorze są ok, a co do masy też nią pokręcę ale wydaje mi się że masa do silnika jest ok bo w końcu rozrusznik kręci elegancko.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano

Chyba znalazłem z czym tkwi problem.

Zobaczcie zdjęcia:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/907e523c98fb5f4d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8867b4a9bbde413.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/49e404c922667a02.html

 

Miałem kiedyś wzmacniacz w bagażniku, kable zostawiłem i wyjąłem tylko bezpiecznik a kable zostawiłem.

Myślałem że nic takiego się nie stanie a tu okazało się że bezpiecznik się rozkręcił i kabel od plusa został rozizolowany.

Zdjęcia przedstawiają wszystko, dobrze że fura się nie spaliła.

Szok!! :jawdrop:

Tuning is not a crime it's a way of life!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.