Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam problem. Już od dłuższego czasu czyłem paliwo ale nigdzie nie widziałem go na silnike i nie widziałem zapoconego silnika. Wczoraj jak zajżałem pod maskę zobaczyłem małą planę zebraneej benzyny na skrzyni biegów. Było to z lewej strony zaraz tam gdzie jest rozrusznik. Wypatrzyłem tam dwa przewody takie same bliźniacze sa one gumowe i zachodza na metalowe. Ale znowu one nie ciekną. Gdzie mógłbym szukać przyczyny? Jak to wyeliminować?
Opublikowano (edytowane)

Pokaże na przykładzie m40.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//static.bmwfans.info/images/epc/MjA4NV9w.png

 

Popatrz na rurki z nr-ami 5 i 6 (w e36 są one dużo krótsze), to prawdopodobnie one ciekną.

 

Jeśli jednak nie jesteś pewien albo to nie stamtąd, na zimnym silniku włącz zapłon i patrz czy skądś nie cieknie Pb.

 

EDIT:

Wkleiłem drugi "obrazek", realoem jakoś nie chce współpracować. ;)

Edytowane przez Lucass_81
Opublikowano
Same przewody do listwy wtryskowej są zaraz pod kolektorem wlotowym, a dokładnie pod tą "bucą". Zdejmiesz ją i masz wszystko na wierzchu. Trzeba Ci dobry klucz 10 (bodajże) i odkręcasz 6 nakrętek i 2 śruby.
Opublikowano
A może tak choć minimum ortografii, chociaż w tytule postu.

 

Popieram prośbę o wykorektorowanie byka - przynajmniej na głównej stronie forum. Proszę moderatora gdyż prośby do kolegi dąbasz nie trafiają.

 

Przy okazji:

.. zajżałem pod maskę.....
--> zajrzałem
.. będę kąbinował w sobote....
--> kombinował

 

Co do tematu postu - zapach benzyny lub wycieki w komorze silnika zdarzają się przeważnie z tych krótkich przewodów łączących ze sobą listwę zasilającą i przewody paliwowe. Widać to dopiero wtedy jak silnik trochę popracuje i w przewodach pompa paliwowa wytworzy odpowiednie ciśnienie. Na zimnym silniku objaw się zmniejsza.

Niestety aby wymienić te dwa przewodziki (przynajmniej w M40) trzeba się nagimnastykować ( czytaj "złamać rękę w 100 miejscach lub demontować połowę auta ).

 

Pzdr,

Opublikowano

Poprawilem.

 

Dąbasz, uzywaj please slownika ortograficznego, albo autokorekty z Worda (nawet Firefox podkresla na czerwono byki), bo plomby z zebow wypadaja, jak sie czyta takie posty.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Na plomby ci nic nie poradze. A jak mam użyć tego słownika? Będe go używał nie ma problemu. Co do piotra to już wiem skad może cieknąć. Tylko następne pytanie było takie gdzie mogę szukać tego układy co widać na pierwszym linku od lucass.
Opublikowano
Na plomby ci nic nie poradze. A jak mam użyć tego słownika? Będe go używał nie ma problemu. Co do piotra to już wiem skad może cieknąć. Tylko następne pytanie było takie gdzie mogę szukać tego układy co widać na pierwszym linku od lucass.

 

I nie obrażaj się :P A jeśli notorycznie robisz błędy (czyt. jesteś dysortografem) to powiedz szczerze a nikt nie będzie się już tak czepiał

:cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Tylko następne pytanie było takie gdzie mogę szukać tego układy co widać na pierwszym linku od lucass.

 

Pod kolekrotem ssącym. Nie wiem czy masz M40 czy też M43 ale listwa zasilająca jest zawsze w tym samym miejscu ( bo zasila wtryskiwacze ) więc własnie tam ją namierzaj.

 

Pzdr,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.