Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Muszę Cię pocieszyć i siebie też, mam takie ordynarne zmiany i to właśnie chyba po zmianie na 19-ki, a soft mam w miarę świeży.

Może coś w tych 19-stkach być na rzeczy, skoro nawet producent nie oferuje 19-stek podczas zakupu 530D :?: :!:

ja na słupku mam taką tabliczkę

%5B640%3A470%5Dhttp%3A//img117.imageshack.us/img117/9208/0359r1dh7.jpg

%5B640%3A20%5Dhttp%3A//img117.imageshack.us/img117/9208/0359r1dh7.b06651e9eb.jpg

czyli producent dopuszcza do montażu takich kół na tym aucie,co do średnicy całego koła 275/30/19 do zimówki 225/55/16 zimówka ma większą średnice.Jedynie waga 19 do 16 jest dużo większa.

hej

Masz rację Tora, też dzisiaj oglądałem tą tabliczkęi się zgadza można montować 19". Nie wiem tylko czemu nie można 530D zamówić na takich felgach?!

Opublikowano
Tora moja skrzynka zachowuje sie tak ze jak hamuje to czasami mi z przezucania np z 2 czy z 1 na luz czuć szarpnięcie do przodu tak jak by nie zdązył wysprzęglać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak to jest z tym updejtem - jak sterownik padnie, to nie odpowiada za to serwis?

 

I w Niemczech też tak do tego podchodzą - klient placi?

Opublikowano
Właśnie karnołem się A6 3.0tdi, ona też ma zf 6hp26 i jest bardzo podobnie z tą zmiana biegów jak u mnie. Czyli najbardziej jest odczuwalna zmiana z 1 na 2 potem już jest gładko.
Opublikowano
Jak to jest z tym updejtem - jak sterownik padnie, to nie odpowiada za to serwis?

 

I w Niemczech też tak do tego podchodzą - klient placi?

 

Mysle, ze w przypadku dosc nowych samochodow po uplywie gwarancji na pewno nie - ale jak to bedzie np. 5letni samochod z 200.000 km przebiegu, to juz nie jestem taki pewny.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Jak to jest z tym updejtem - jak sterownik padnie, to nie odpowiada za to serwis?

 

I w Niemczech też tak do tego podchodzą - klient placi?

 

Mysle, ze w przypadku dosc nowych samochodow po uplywie gwarancji na pewno nie - ale jak to bedzie np. 5letni samochod z 200.000 km przebiegu, to juz nie jestem taki pewny.

Tak sie składa że ja to robiłem w de i jest tak ze płaci sie z góry podana kwotę i nic sie nie dopłaca (za jakies padniete sterowniki) z tego co pamieta to było 80 ojro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak to jest z tym updejtem - jak sterownik padnie, to nie odpowiada za to serwis?

 

I w Niemczech też tak do tego podchodzą - klient placi?

 

Mysle, ze w przypadku dosc nowych samochodow po uplywie gwarancji na pewno nie - ale jak to bedzie np. 5letni samochod z 200.000 km przebiegu, to juz nie jestem taki pewny.

Tak sie składa że ja to robiłem w de i jest tak ze płaci sie z góry podana kwotę i nic sie nie dopłaca (za jakies padniete sterowniki) z tego co pamieta to było 80 ojro.

 

Ja taką opinie słyszałem, że właśnie nie ma możliwości by kazali za coś dopłacić. Dostają sprawne auto i takie mają wydać, a jak coś padnie podczas aktualizacji - to padnie z winy BMW a nie użytkownika (bo BMW zrobiło źle soft lub część). Przynajmniej tak to powinno wyglądać w normalnym świecie. Chciałbym się tylko właśnie upewnić, czy ktoś już to robił i nie miał problemów.

 

Wiadomo, u nas jest inaczej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.