Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jak w temacie pisze jak rozpoznać co jest padnięte głowica czy uszczelka? dodam że mam już olej w silniku koloru capuchino... :/ prosze odpisać jak ktoś dokładnie wie jak to rozpoznać:) pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź :worried:
Opublikowano

uszczelka pęka częścij z racji mniej twardego materiału niż głowica... Nie rozpoznasz na oko... Musisz zdjąć głowicę, splanować, podmienić uszcelkę i sprawdzić... oczywiście olej wymień i filtr... minimalnie może się jeszcze gdzieś woda pojawić w oliwie bo na 100% wyczyścisz silnik rozbierając go na części...

 

Ogółem proponuje najpierw uszczelkę i przy okazji oględziny głowicy

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

Witam,

napisz jakieś objawy poza olejem w kolorze cappuccino, np. czy szybko ubywa płynu chłodniczego, masz biały dym z wydechu, problemy z odpalaniem, itp. Jak zobaczysz kilka moich postów zrozumiesz. Nie wiem jak u innych, ale w BMW częściej pada głowica niż uszczelka. Ja też mam 318is M42 i pękła głowica na 3 cylindrze. Jak mam coś poradzić, to kupuj używkę i zakładaj, a na pewno (i broń Cię Boże) nie daj się namówić na spawanie głowicy. Ale pierwsze co zrobisz po zdjęciu głowicy, to daj ją do sprawdzenia. Fachowcy wiedzą gdzie patrzeć i co sprawdzić.

Pozdro

Pozdrawiam!!!

Michał

------------

...Może się nie znam, ale powinno być inaczej...

Opublikowano

objawy to takie że płyn w chłodnicy ubywa ale nie tak strasznie szybko... ostatnio dolałem jakieś 50 km temu i jest poniżej minimalnego poziomu. nie ma białego dymu z rury auto jeździ normalnie nie słychać nic w silniku ani nic podobnego:/ nie przegrzewa sie zbyt szybko dochodzi do połowy temp. i staje w miejscu. olej koloru capuchino nie wiem czytalem ze po przejechaniu małego kawałka drogi czasami sie tak robi nie wiem nie jeździłem daleko:/ no i to by było na tyle narazie auto na sprzedaż stoi:/ jestem w angli i dlatego boje sie tutaj go remontować bo wyniesie mnie to tyle ile zapłaciłem za samochód:/ pomóżcie:) P.S znalazłem w polsce głowice od m44

http://moto.allegro.pl/item372952419_glowica_kpl_bmw_318_is_318_ti_m44.html

podejdzie czy szukać od m42 ?

Opublikowano
Kolego jeżeli ubywa płynu z chłodnicy a przybywa oleju i olej ma kolor kawy z mlekiem to sprawa jest ewidentna poszła uszczelka pod głowicą lub sama głowica biały nalot może się pokazać jeżeli silnik jest nie dogrzewany ale na korku wlewu oleju sprawdż poziom oleju czy się podniósł jeżeli będziesz jeżdził tym autem to zarżniesz silnik bo co to jest za smarowanie olej z płynem
Opublikowano

W tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak rozbierać głowicę i zobaczyć co się tam dzieje. Ja jak miałem pękniętą głowicę, to na 50 km musiałem wlać 1l płynu chłodniczego. Do tego problemy z odpaleniem - płyn wpływał do cylindra i osiadał na tłoku, robiła się poduszka i silnik nie mógł zakręcić. Co do białego dymu najlepiej zobaczyć jak jest niższa temp. powietrza, bo przy wyższej nie ma aż takiej różnicy temperatur (ja miałem problem zimą, jak odpaliłem i dałem gazu, to za mną biała chmura). Na wskazówkę temp. nie patrz. U mnie też stała na środku, czyli tak jak powinno być. Napisz jak zachowują się obroty. W moim przypadku, zaraz po pęknięciu głowicy rosły i spadały, że ledwo dojechałem do domu. Potem było trochę lepiej i nawet dało się jeździć, ale w końcu buma do mechanika pojechała na lawecie. Na pocieszenie mogę powiedzieć, że dostać się do głowicy to kupę roboty i sporo kombinacji :mad2:

PS. Głowica od M44 jest inna niż w M42, tu widać różnicę

M42 http://bmwfans.info/original/E36/Cou/318is-M42/ECE/L/M/1993/09/mg-11/ill-11_1504/

 

M44 http://bmwfans.info/original/E36/Cou/318is-M44/ECE/L/M/1996/02/mg-11/ill-11_1560/

Pozdrawiam!!!

Michał

------------

...Może się nie znam, ale powinno być inaczej...

Opublikowano

Witam

Kolego super stronka z częściami, oriętujesz sie czy mozna na stronce dokonac jakiegos zamówienia zakupu itp..

Mam wydruk niektórych częsci z ASO i napewno są droższe.

A tak wogule to piszę bo mam problem z moim autkiem

Po włączeniu silnika i przejechaniu 1km podnosi mi się poziom płynu chłodniczego na tyle, że jak odkręcam korek zbiorniczka to płyn się poprostu wylewa, jak silnik wyłacze to po chwili poziom opada. Mam podejżenie uszkodzenia uszczelki pod głowicą :cry2: . A może nawet i samej głowicy :cry2: :cry2: :cry2: W płynie nie zaobserwowałem śladów oleju , a w oleju płynu. Moze masz jakieś przypuszczenia co do sytuacji ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.